Gå til innhold

Bruk av Hjerter i SMS - liker hun meg ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Lurte på om noen jenter kan svare på dette :)

Har nettop blitt kjent med en jente og når jeg sender melding til

henne så sender jeg av og til et hjerte til henne.

Hun sender da alltid hjerte tilbake når hun svarer.

Betyr dette at hun liker meg litt eller er det normalt å sende

hjerter til hvem som helst ? Til og med nye gutter du er blitt kjent med ? (min situasjon)

En annen ting jeg må nevne er at det er alltid jeg som må kontakte hun å ta initiativ. Men hun svarer alltid når jeg snakker til hun og hun pleier å bli med på ting jeg spør hun om. Jeg spurte om hun ble med å se film sammen og hun sa det kunne hun være med på.

Er det normalt at noen jenter aldri ta initiativ selv om de liker en fyr/synes han er kjekk eller må jenten ta initiativ for å bevise at hun liker en fyr ?

Jeg får mikset signaler siden det er alltid jeg som må ta initiativ. Hun er en ganske pen jente.

Anonymous poster hash: 45669...d97
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sender kun hjerter til venninner og nære familiemedlemmer, og menn jeg liker godt. Sender ikke hjerter i hytt og vær. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tolket det som at hun liker deg ekstra godt :)

Anonymous poster hash: 7208f...783

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sender kun hjerter til venninner og nære familiemedlemmer, og menn jeg liker godt. Sender ikke hjerter i hytt og vær. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tolket det som at hun liker deg ekstra godt :)

Kan hun sende hjerte tilbake bare for å være hyggelig siden jeg sendte hun hjerte først

eller spiller det ingen rolle ? :)

Gjest Vevila
Skrevet

Prøv å la være å ta intiativ en stund hva som skjer. Er jo mulig at hun er så vandt med at du gjør det at hun ikke tenker over det. Ellers høres det jo veldig lovende ut synes jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å la være å ta intiativ en stund hva som skjer. Er jo mulig at hun er så vandt med at du gjør det at hun ikke tenker over det. Ellers høres det jo veldig lovende ut synes jeg :)

Når en fyr du nettop har blitt kjent med inviterer deg på film og snacks, går det an at jenten mistolker det å tror jeg kun vil være en venn ? Friendzone altså `? Eller har jeg gitt klare signaler at jeg liker hun mer enn en venn ? Jeg har gitt hun en del komplimenter før på utseendet og personligheten hennes. Vil tro hun forstår at jeg liker henne når hun sier ja til å se film med meg ?

Skrevet

Jeg mener noe med hjertene jeg sender, men har venner som sender hjerter i hytt og vær til så og si alle. Så vanskelig å si.

Har du vært tydelig på at du liker henne, så har hun nok fortsått det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, men 27 år, så kanskje litt eldre enn deg TS? Hvor gamle er dere?

Jeg har ikke for vane å sende så mye hjerter, men har vel gjort det en gang i ny og ne til en kjæreste. Nå er jeg singel, og jeg har aldri sendt hjerter til de jeg har datet selv om det har vært seriøs dating, men nå er jeg som sagt ikke "hjertetypen".

Har dere kysset,hatt sex e.l.? Eller bare gjort vennskapelige ting sammen hittil? Eller vært på opplagte dater?

Kan jo i verste fall tenkes at hun tenker du er en god kompis liksom, men det kommer litt an på hvordan ting har vært fra før?

Anonymous poster hash: dd080...3ac
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, men 27 år, så kanskje litt eldre enn deg TS? Hvor gamle er dere?

Jeg har ikke for vane å sende så mye hjerter, men har vel gjort det en gang i ny og ne til en kjæreste. Nå er jeg singel, og jeg har aldri sendt hjerter til de jeg har datet selv om det har vært seriøs dating, men nå er jeg som sagt ikke "hjertetypen".

Har dere kysset,hatt sex e.l.? Eller bare gjort vennskapelige ting sammen hittil? Eller vært på opplagte dater?

Kan jo i verste fall tenkes at hun tenker du er en god kompis liksom, men det kommer litt an på hvordan ting har vært fra før?

Hei :)

Nei vi har ikke kysset eller hatt sex pga vi har bare møtes ilag med venner.

Har nettop blitt kjent med hun så hun kan vel ikke se på meg som en "god kompis" enda ??

Skrevet

Du overtolker nok dette litt for mye og det kan bli litt slitsomt for deg i lengden. Det er vanskelig for oss å si om hun liker deg eller ikke, siden det er det bare hun som kan svare på :) Men det at du ba henne på film, trenger ikke nødvendigvis å bety at hun skjønner at du liker henne som mer enn en venn. Men samtidig kan det hende du har gitt andre signaler, slik at hun skjønner at du liker henne. Jeg vet heller ikke om hun sender hjerter tilbake for å være hyggelig eller om hun legger noe mer i det. Som sagt så kan bare hun svare på dette :)

Gjest Pheel
Skrevet

Like vanlig med "hjertesluts" som "I love you"-sluts, så er vel umulig å vite bare på grunn av det. (Selv sender jeg mye hjerter til venninner, familie osv. altså, så ville ikke tatt det så seriøst.)

AnonymBruker
Skrevet

Like vanlig med "hjertesluts" som "I love you"-sluts, så er vel umulig å vite bare på grunn av det. (Selv sender jeg mye hjerter til venninner, familie osv. altså, så ville ikke tatt det så seriøst.)

Venninner og famile ja. Men vi har nettop blitt kjent så spørsmålet er om du ville sendt hjerte til en mann du nettop ble kjent med ?

AnonymBruker
Skrevet

Venninner og famile ja. Men vi har nettop blitt kjent så spørsmålet er om du ville sendt hjerte til en mann du nettop ble kjent med ?

Hvis hun tror du er en potensiell ny kompis, og hun sender mye hjerter fra før av, og du i tilegg sendte hjerte først, så er det vanskelig å si, det kan være hun sender vennskapelige hjerter og det kan være hun sender hjerter fordi hun er betatt av deg.

Men helt ærlig, hvis dere nettopp har blitt kjent, hvorfor sender dere hjerter til hverandre allerede? Dere har ikke kysset engang, så umulig å vite om dere har noen felles forståelse for at dere holder på.

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke si at du gjerne vil bli bedre kjent med henne og ta det derfra? Se hva som skjer? :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke si at du gjerne vil bli bedre kjent med henne og ta det derfra? Se hva som skjer? :)

Vi skal jo se film sammen ;) Hun sa på snap en gang at jeg var fin. Hvis en fyr du nettop hadde blitt kjent med spurte om å se film sammen med deg, ka hadde du tenkt ?

AnonymBruker
Skrevet

Kan hun sende hjerte tilbake bare for å være hyggelig siden jeg sendte hun hjerte først

eller spiller det ingen rolle ? :)

Personlig hadde jeg aldri sendt hjerter tilbake bare for å være grei. Jeg måtte ha likt han for å kunne gjort det :)

AnonymBruker
Skrevet

Du får prøve å flørte mer med henne, gi henne komplimanger for foreksempel smilet og øynene og prøv bli bedre kjent :) vis interesse.

Anonymous poster hash: a55bb...069

Skrevet

Nå kan jeg være litt naiv og ikke alltid skjønne at gutter er interessert, så jeg kunne trodd at det var for å ha det koselig sammen med en film og ikke lagt så mye mer i det. Men det er ikke sikkert hun tenker sånn som meg :) Hun skjønner i hvert fall at du vil tilbringe mer tid sammen med henne, noe som er et godt utgangspunkt. Men du kan vel fortelle henne at du liker henne eller vise litt mer interesse når dere ser på film sammen? :)

AnonymBruker
Skrevet

Du får prøve å flørte mer med henne, gi henne komplimanger for foreksempel smilet og øynene og prøv bli bedre kjent :) vis interesse.

Anonymous poster hash: a55bb...069

Hei :) Ja, har gitt henne masse komplimenter. Sa hun var utrolig nydelig og gøy å henge med.

Hvis du visste uten tvil at en fyr likte deg og han spurte deg om å bli med å se film, hva hadde du svart hvis du ikke likte han på en romantisk måte ? Eller hadde du bare blitt med å sett film og håpet på at han ikke gjorde noen moves ?

AnonymBruker
Skrevet

Nå kan jeg være litt naiv og ikke alltid skjønne at gutter er interessert, så jeg kunne trodd at det var for å ha det koselig sammen med en film og ikke lagt så mye mer i det. Men det er ikke sikkert hun tenker sånn som meg :) Hun skjønner i hvert fall at du vil tilbringe mer tid sammen med henne, noe som er et godt utgangspunkt. Men du kan vel fortelle henne at du liker henne eller vise litt mer interesse når dere ser på film sammen? :)

Ja, jeg skal prøve kysse hun :) så får det som skjer skje. Jeg kan ikke bare si rett ut Hei jeg liker deg. ror det hadde vært kleint for de fleste, hadde ikke det ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville lagt så mye i hjertene, men du kan hinte frem at du liker henne? Ved enkle småting som fks holde rundt henne, stryke henne i håret? Si du har savnet henne neste gang dere møtes?

Anonymous poster hash: 76bb1...afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...