Gå til innhold

Katrinemors legetime idag!

Katrinemor

Anbefalte innlegg

Ja da er legetimen min engelig over. Denne dagen har jeg ventet lenge på skulle komme. Jeg har altså vært hos min tidligere lege før og under svangerskapet med Nicholay, pga av min siste sa den 22. april.

Hun snakket litt om hva vi skulle gjøre videre og fant ut at jeg skulle begynne på Metformin og pergotime igjen. Så tok hun en ultralyd på meg, og der fant vi noe underlig. Vi kunne ikke se helt hva det kunne være, men det tyder på at det er et eller annet (et forster????). Eggstokkene var fine. Etter ultralyden tok hun en graviditetstest for å se om den gjorde noe utslag, men :-( . Hun sa det kunne være alt for tidlig enda hvis det var et foster der, men hun snakket også at det kunne være en liten posesekk. Men skal det være det da?

Har sett på ultralyd før og ikke har vært gravid så har det ikke vist noe som ligner på dette. Jeg tror no det er noe på gang, jeg har vært litt urven i magen og har ikke fått igjen tante rød etter sa. Ikke at jeg har den ellers, men de gangene jeg har mistet før så har jeg fått tante rød på besøk like etter en sa. Jeg får svaret på onsdag i neste uke etter at jeg tok blodprøve idag. Da skal blodprøvene være ferdige og da er legen min tilbake etter en reise. Til så lenge så får vi krysse fingrene og håpe på det beste ellers så får vi begynne med pergotime.

Så alt gikk bra på dagens legevisitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Chanela¤

Det kan jo hende du er gravid. Jeg har hørt om folk som ikke tester positivt før mange uker etter uteblitt mens :wink:

I så fall er du kjempeheldig :hjerter: Alt hell videre, skal håpe for deg, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...