heiheilillemei Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Altfor mange kvinner (og noen menn) er i forhold som ikke er sunne for dem. Jeg vil gjerne dere ser på denne lista som hjalp meg ut av et manipulerende forhold.. Han scoret nesten 100% på denne og fikk meg til å tenke meg om. Denne er oversatt fra en engelsk post! 1. Får h*n deg til å føle som du ikke kan være deg selv? Skyldig? kvalt? Som om du alltid må gi inn? 2. Er h*n humørsyk? Sutrer eller blir irriterte / Barnslige om h*n ikke får det på sin måte? 3. Har h*n dårlig temperament og du vet aldri hvor du står med h*n? 4. Hvordan reagerer de på spørsmål? Spørsmål kan irritere en kontrollerende person siden h*n vil være den som er i kontroll over spørsmålstillingen, og ingen andre. 5. Gir h*n deg heller kritikk enn komplimenter? 6. Kan h*n akseptere nei som svar? 7. Hva skjer når du vil gjøre dine egne interesser/gjøremål? Eller lager planer for deg selv? Er det et problem? 8. Kan h*n ta ansvar om vedkommende lager problemer? Eller skyver de ansvaret over til deg? 9. Prøver h*n å lage problemer mellom deg og dine venner/familie? Få de til å høres fæle ut? irriterende ut? 10. Har h*n egne venner? Hvis vedkommende har det, omgår h*n kun personer h*n ikke er sjalu på? plusspoeng om h*n sitter hjemme hele dagen og regner med du er ute og tjener penger og tar deg av alle regningene osv osv osv. Håper denne posten kan hjelpe andre som den har hjulpet meg. <3 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Sånn var hun jeg delte alt for mange år med...desverre. Sånn kan skade psyken alvorlig og ta lang tid å reparere Anonymous poster hash: 9c940...ffa
Anglofil Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Jada, noe av dette stemmer for min eksmann. Det er en grunn til at vi nå er separert og jeg har ny kjæreste for å si det slik. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Var sammen med en der mye av dette stemmer. Heldigvis fant jeg ut etter to måneder at han var ikke noe å satse på. Anonymous poster hash: 9e5e6...53b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Han ga meg mer komplimenter enb kritikk. Dessverre var han dominerende og ble sur om han ikke fikk det slik han ville. Han ble sur om han måtte ta hensyn til meg eller familie. Han var humørsyk og slem hvis han drakk. Spurte jeg han om noe fikk jeg ofte høre at han ikke hadde noe plikt til å forklare meg noe som helst.Anonymous poster hash: 4e1c3...7ba
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Jada, noe av dette stemmer for min eksmann. Det er en grunn til at vi nå er separert og jeg har ny kjæreste for å si det slik. Mvh Yvonne Hæ? Er ikke du nygift? Anonymous poster hash: 9b90a...cff
Anglofil Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 (endret) Hæ? Er ikke du nygift? Anonymous poster hash: 9b90a...cff Eksen og jeg giftet oss august 2011. Ja, vi er separert. Mvh Yvonne Endret 4. mai 2014 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 10 av 10. Takk og lov at jeg kom meg vekk, selv om det tok alt for lang tid! Anonymous poster hash: 030d7...d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå