Gå til innhold

Kaffe møte i Bergen hvor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er et bra sted og møtes for en kaffe og prate og bli bedre kjent i Bergen. Er ikke så veldig kjent i byn.

Anonymous poster hash: d9230...697

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starbucks på kjøttbasaren, Elefanten i vasker elven, telegrafen.

AnonymBruker
Skrevet

Elefanten er fint, Det Lille Kaffekompaniet, Kaffemisjonen, Krok og Krinkel ... Pygmalion er også koselig!

Anonymous poster hash: 8aa85...8a9
AnonymBruker
Skrevet

Ts her takk for svarene :) men er det noen som har noen gode grunner for og velge en av disse eller noen ander og ikke bare ramse opp navn på steder.

Er ikke kjent på noen av disse stedene bor nett utenfor Bergen og jenten eg liker bor i byn så viss det er noen som kan gi noen gode grunner til og velge et av stedene hadde det vært veldig fint for eg har veldig lyst til og ta med denne damen på et koselig sted viss eg skulle få ja av henne til det.

Anonymous poster hash: d9230...697
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Elefanten er garanter stappfull

Pingvinene er koseleg

Brukbar er veldig kjekk

Bar Barista er veldig kjekk

Min favoritt er Folk & Røvere i Sparebankgaten . Her kan ein sitja ute om veret er fint.

Mange koselege plassar i Skostredet.

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler det Lille kaffekompaniet oppe ved Fløyen, de har koselige lokaler og god kaffe :) Hvis det er fullt kan dere gå til Krok og Krinkel bokkafe, som ligger like i nærheten, det er en sjarmerende kafe, men kaffen er kanskje ikke den beste :)

Anonymous poster hash: 2f4ec...8c4
Skrevet

Jeg ville gått for Pygmalion, Cafe Aura, Bar Barista eller definitivt Bergen Kaffebrenneri hvis det er fint vær og det ikke må være midt i sentrum :)

AnonymBruker
Skrevet

Bocca Bar i 2.etasje! :-)
(ligger i den brede bakken mellom den blåsteinen og teateret)

Utrolig koselig, og sitter du ute på terrassen er det mange sånne røde varmelys over deg, så selvom det er kaldt ute fryser du ikke. (etter kl. 20 blir det utested, bare så du er obs).

Anonymous poster hash: cb40e...18f
AnonymBruker
Skrevet

Bocca Bar i 2.etasje! :-)

(ligger i den brede bakken mellom den blåsteinen og teateret)

Utrolig koselig, og sitter du ute på terrassen er det mange sånne røde varmelys over deg, så selvom det er kaldt ute fryser du ikke. (etter kl. 20 blir det utested, bare så du er obs).

Her er link til siden forresten:

http://olebullhuset.no/bocca-bar/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...