Gå til innhold

Legge ut bilde av seg selv på kg. Hva syns du om det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri turt å gjøre det. Både fordi jeg vil være anonym og fordi de fleste som legger ut bilde av seg selv er så pene!

Men hva syns du om at noen brukere legger ut bilder av seg selv og kroppene sine?

Anonymous poster hash: d17e1...b40
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at de kanskje trenger bekreftelse og oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: d0553...f94
  • Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at de kanskje trenger bekreftelse og oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: d0553...f94

Hvorfor skal det legges så mye til det? Kanskje det rett og slett bare er for morroskyld :)

Anonymous poster hash: ad43d...668

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er veldig koselig, føler man kommer litt nærmere som et fellesskap av å kunne se hverandre. Å legge ut kroppsbilder er ikke noe jeg kunne gjort selv, fordi jeg ikke vil og fordi jeg føler det ikke passer seg med tanke på at praksiselever og slikt fint kunne sett dem. Men tenker ikke nødvendigvis noe negativt om de som gjør det, kommer an på hva slags bilde det er.

• Liker 2
Skrevet

Synes folk må få gjøre akkurat det de vil. Det er hyggelig å kunne sette et ansikt til et nick når noen er komfortable nok til å poste et bilde. Ellers er det selvsagt forståelig at mange (inkludert meg selv) ikke ønsker det.

Skrevet

Jeg har ikke akkurat selvtillitt i bøtter og spann ang utseendet mitt. Men jeg ser nå ut som jeg gjør og har ikke noe problem med å ikke være spesielt anonym her inne.

Synes det er artig å se hvordan folk her inne ser ut :)
tenker ikke på de som noen som på død og liv vil ha maksimalt med oppmerksomhet. Selv om det kanskje er flest av de som legger ut bilder av segselv som er fornøyd med eget utseendet og ofte får positive tilbakemeldinger, i hvert fall her inne. Noe som forøvrig kan ha like mye å gjøre med at de er aktive brukere og folk "kjenner" de til dels.

Gjest New_Girl
Skrevet

At de legger ut bilder av seg selv på snikk-snakk for å presentere seg selv syns jeg er helt greit. Det jeg ikle liker er den nye trenden hvor de legger ut bilder av seg selv på seksualitet/kroppoghelse med tittelen "er jeg tjukk?", "hva syns dere om puppene mine?", "er penisen min liten?" og lignende. Slike tråder fører som regel ikke noe godt med seg.

Men som sagt bildetrådene på snikksnakk er greie, men ikke noe jeg kommer til å benytte meg av selv :)

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke akkurat selvtillitt i bøtter og spann ang utseendet mitt. Men jeg ser nå ut som jeg gjør og har ikke noe problem med å ikke være spesielt anonym her inne.

Synes det er artig å se hvordan folk her inne ser ut :)

tenker ikke på de som noen som på død og liv vil ha maksimalt med oppmerksomhet. Selv om det kanskje er flest av de som legger ut bilder av segselv som er fornøyd med eget utseendet og ofte får positive tilbakemeldinger, i hvert fall her inne. Noe som forøvrig kan ha like mye å gjøre med at de er aktive brukere og folk "kjenner" de til dels.

Hvorfor du ikke har selvtillit er ikke til å forstå. Du virker kjempe koselig og så er du utrolig fin.

Anonymous poster hash: b2c51...70a

AnonymBruker
Skrevet

Patetisk og usedvanlig dumt…

Anonymous poster hash: dacf3...1f9
  • Liker 6
Gjest Tris
Skrevet

Jeg kommer aldri til å legge ut et bilde. Da forsvinner jo hele poenget med anonymiteten.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er bare koselig å se bilder av alle de flotte brukerne vi har her inne, artig å sette bilder ved nicket.

Og om det er så at de liker oppmerksomhet, hva er så galt med det? ;)

Det finnes verre måter å få oppmerksomhet på enn ved å legge ut ansiktsbilder.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Patetisk og usedvanlig dumt

Anonymous poster hash: dacf3...1f9

Hvorfor det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en uting å legge ut bilder, da man ikke kan vite om det faktisk er av den personen.

Anonymous poster hash: d8e0d...72e
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor du ikke har selvtillit er ikke til å forstå. Du virker kjempe koselig og så er du utrolig fin.

Takk! Det var veldig hyggelig sagt av deg :)

Selvtillitten har vel flere årsaker, men det trenger jeg ikke gå inn på her ;)

Skrevet

Ser ikke noe problem med det. Har selv bilde av meg, fordi jeg føler det blir rart å ha bilde av noen andre eller noe annet. Men nå skriver ikke jeg så veldig private ting og trenger ikke holde meg så veldig anonym, føler jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Det var veldig hyggelig sagt av deg :)

Selvtillitten har vel flere årsaker, men det trenger jeg ikke gå inn på her ;)

Man er som regel sin egen verste kritiker. Som oftest er jo de tingene man ikke liker med seg selv ting som ingen andre legger merke til eller bryr seg om. Håper ikke din selvtillit er noe som affiserer deg sosialt.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Syns kanskje det er litt oppmerksomhetssykt. Jeg ville aldri lagt ut bilde av meg selv her inne, men andre må gjerne gjøre det.

• Liker 4
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg var på Nettby, og syntes det var koselig å kunne feste et ansikt til de jeg "snakket" med. Legger ikke noe mer i det enn akkurat dette, at det er hyggelig og litt artig å se hvordan brukerne ser ut. :)

Skrevet

Man er som regel sin egen verste kritiker. Som oftest er jo de tingene man ikke liker med seg selv ting som ingen andre legger merke til eller bryr seg om. Håper ikke din selvtillit er noe som affiserer deg sosialt.

Neida gjør ikke det. Har vokst fra meg den slags. Er ikke noe galt med selvtilliten på mange andre områder :-)

Skrevet

Kommer aldri til å gjøre det selv, spesielt takket være all drittslengingen på dette forumet.. dessuten så liker jeg å være anonym så da er det jo greit.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...