Gjest Tekola Skrevet 7. mai 2014 #21 Del Skrevet 7. mai 2014 Ryddet for spørreundersøkelse. Tekola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KrissyHart Skrevet 7. mai 2014 #22 Del Skrevet 7. mai 2014 jeg har bare positiv erfaring med bli vakker. rimelige priser, rask levering, nye produkter og ekte produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. mai 2014 #23 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg har dårlige erfaringer med både Blush og bli vakker. Fått gamle og uekte produkter derfra. Nå er det riktignok lenge siden jeg har bestilt fra bli vakker, sikkert 3-4 år, så kan jo hende de har forbedret seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KrissyHart Skrevet 7. mai 2014 #24 Del Skrevet 7. mai 2014 tror nok de har forbedret seg. det har vært mye fokus på falske varer før. tror ikke de tør ta sjansen på det igjen. men man kan jo aldri være 100% sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #25 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg har aldri hatt problemer med blush og bli vakker. En gang fikk jeg et gammelt produkt fra en av de, men da jeg tok kontakt med kundeservice så ordnet det seg med en gang. Mitt inntrykk er at de har et ufortjent dårlig rykte, som for de fleste kommer av at noen har hørt om at noen fikk et gammelt produkt en gang. Anonymous poster hash: ca857...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KrissyHart Skrevet 7. mai 2014 #26 Del Skrevet 7. mai 2014 på britique derimot har jeg fått tvilsomme varer og gamle varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå