AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg handlet godtroenes sminke og koster på blivakker.no, og etter å ha bestilt bestemte jeg meg for å søke på google etter hvor lang leveringstiden er. Det jeg egentlig ville ha svar på- ble til mange sider med negativitet om blivakker.no! Blandt annet att sminker er utgått, hårproduktene er gamle osv. Mange av sidene var veldig gamle, fra type 2010-2012 ish- så er dette rettet opp nå, eller hva tror dere? Kjenner jeg blir nervøs for å ha sløst bort 2000 her Anonymous poster hash: ef7bf...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 3. mai 2014 #2 Del Skrevet 3. mai 2014 Bliblakker.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Del Skrevet 3. mai 2014 Kjøp på feelunique.com! Det er billig, ekte varer og veldig god service. Hvis du handler for over 200 kr og må betale toll, så bare tar du bilde av kvitteringen og sender på mail, så får du pengene for tollen tilbake:) Anonymous poster hash: 9ad80...8c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg har handlet på blivakker opp til flere ganger, og har aldri opplevd noe annet enn god kundeservice, og rask levering! noen svindel har det i alle fall aldri vært! (ingen falske produkter heller, som noen har påstått). Anonymous poster hash: e4e7d...153 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Del Skrevet 3. mai 2014 Blivakker har jeg aldri hatt problemer med, men Blush derimot. Fikk flere hårprodukter derfra som hadde gått ut på dato for over ett år siden :/ Anonymous poster hash: c4f54...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Smith Skrevet 3. mai 2014 #6 Del Skrevet 3. mai 2014 Har kjøpt foundation, mascaraer, neglelakk blant annet der og alt har vært bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 3. mai 2014 #7 Del Skrevet 3. mai 2014 Har kjøpt en del hårspray på Blivakker, ingen problemer der. Nye, ekte produkter, rask levering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Achlys Skrevet 3. mai 2014 #8 Del Skrevet 3. mai 2014 Alt jeg har kjøpt fra blivakker har vært bra, ingenting av det jeg kjøpte var fake eller gått ut på dato 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2014 #9 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har også vært veldig fornøyd med både blivakker og blush, syns begge har et ufortjent dårlig rykte! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4. mai 2014 #10 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har bare gode erfaringer med blivakker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 4. mai 2014 #11 Del Skrevet 4. mai 2014 Har også hørt veeeldig mye dårlig om blivakker. Men litt før påske var favorittshampoen og balsamen min på 1 liter hver flaske til bare 350 kr!!! Måtte jo bare bestille, men var forberedt på at det kunne være ugler i mosen. Men alt var som det skulle, var ikke noen lukt eller konsistens som var annerledes fra frisørsalongen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 4. mai 2014 #12 Del Skrevet 4. mai 2014 Har aldri hatt problemer med falske varer hos BliVakker eller Blush. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #13 Del Skrevet 5. mai 2014 Erfaringer med blivakker og ole henriksen produkter?Anonymous poster hash: d8672...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #14 Del Skrevet 5. mai 2014 Nå går jo til og med Hilde Christina god for blivakker plutselig. Jeg har handlet masse der, og alltid fått ekte varer, og utmerket kundeservice. Anonymous poster hash: 94f22...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amberlights Skrevet 5. mai 2014 #15 Del Skrevet 5. mai 2014 Har handlet fra Blivakker.no et par ganger og har bare gode erfaringer med den nettbutikken. Har derimot ikke handlet der på to år, handler heller hos Blush.no (større utvalg av det jeg trenger/vil kjøpe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #16 Del Skrevet 5. mai 2014 Erfaringer med blivakker og ole henriksen produkter?Anonymous poster hash: d8672...017 Blivakker er Autorisert forhandler av OH produkter, så det merket er det helt trygt å kjøpe derfra. Anonymous poster hash: 40dd8...bec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 7. mai 2014 #17 Del Skrevet 7. mai 2014 Bestilte noe greier derfra i går, nå er jeg spent! Men det virker jo seriøst da, bare det at de ikke sender faktura til annet enn folkeregistret adresse engang. Og så var det jo fine priser, ikke minst! Jeg krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 7. mai 2014 #18 Del Skrevet 7. mai 2014 Har også bare gode erfaringer med blivakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #19 Del Skrevet 7. mai 2014 Ingen husker tydeligvis DENNE saken? Netthandelen, søsterselskapet til blivakker, ble tatt for å importere piratkopier, som ble beslaglagt av tollvesenet. Hvor trygg er man da på at det man smører huden med, eller sminker seg med, ikke er kopier det også? Anonymous poster hash: f9de7...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 7. mai 2014 #20 Del Skrevet 7. mai 2014 Ingen husker tydeligvis DENNE saken? Netthandelen, søsterselskapet til blivakker, ble tatt for å importere piratkopier, som ble beslaglagt av tollvesenet. Hvor trygg er man da på at det man smører huden med, eller sminker seg med, ikke er kopier det også? Anonymous poster hash: f9de7...760 Hm, ikke fått med meg. Blir spennende å se hva som dumper ned i postkassen. Dersom det er falske varer, så kan man jo klage. Det er tross alt merkevarer de reklamerer for på nettet så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå