AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Synes det er vanskelig å vite om man skal gi bånn gass ut i noe som er litt usikkert med tanke på alder, stil, yrke, iq selv om kjemien er der. Jeg møtte en fyr jeg trodde det kunne bli noe med. Han var pen, smart og den perfekte alder. Det var en kjemi og spenning. Vi datet i 3 måneder før jeg avsluttet. Jeg klarte ikke å være meg selv. Har truffet en jeg kan være meg selv sammen med. Vi har det veldig gøy sammen, men har ikke datet. Vi møtes på fest. Jeg er 30 og han er 26. Han har elendig klesstil og mangler en del almenkunnskaper. Han er ikke dum, men mangler utdannelsesbiten. Jeg har lyst på han og lyst til å tilbringe tid med han. Vi sender mye sms. Hvis jeg er for mye med han blir det jo til at vi " dater". Akkurat nå kan jeg trekke meg unna når som helst. Skal jeg innvolvere meg mer?Anonymous poster hash: d7f2f...296
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Mangler utdannelsesbiten? Betyr jo ikke at fyren er mindre smart av den grunn!?Anonymous poster hash: 277d8...d39
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Så veldig fin du er på det da! Mangler utdannelse? Er det flaut det da eller? Dårlig klesstil? Hva er dårlig klesstil? Og hvorfor er det viktig? Du får pimpe han opp, kjøpe noen dyre klær til han, gi han en historiebok han skal lese før du lar han møte venner og familie. Stakkars mann! Håper han finner noen som liker den han er, ikke ei som er overfladisk og opptatt av status!Anonymous poster hash: 277d8...d39 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Mangler utdannelsesbiten? Betyr jo ikke at fyren er mindre smart av den grunn!? Ja, sikkert.. Anonymous poster hash: b4111...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Familien er opptatt av status. Og jeg bryr meg:( Så veldig fin du er på det da! Mangler utdannelse? Er det flaut det da eller? Dårlig klesstil? Hva er dårlig klesstil? Og hvorfor er det viktig? Du får pimpe han opp, kjøpe noen dyre klær til han, gi han en historiebok han skal lese før du lar han møte venner og familie. Stakkars mann! Håper han finner noen som liker den han er, ikke ei som er overfladisk og opptatt av status!Anonymous poster hash: 277d8...d39 Anonymous poster hash: d7f2f...296
Gjest Blomsterert Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Nei. Ikke involver deg mer. Han fortjener ei som er mindre kritisk. For å si det pent.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Det finnes da en balanse. Har et par venninner som holdt på slik en periode. De datet menn som de falt fullstendig overende for, men som ikke var ektemannmateriale. De hadde ingen farsegenskaper, ingen ansvarsfolelse, festet absolutt hele tiden, hadde kamerater som var likedan, impulsive, ingen utdannelse og ingen ambisjoner. Senere bestemte de seg for å teste det motsatte, en kjip fyr uten ryggrad som bare "var der" og ikke hadde et humoristisk ben i kroppen eller så mye seksuell drift. Det virket som om noe av dette egentlig var selvforskyldt. En fyr ble mer interessant hvis han var "bad news" mens en fyr med de rette tingene på papirene umiddelbart ble kjedelig. Problemet var ikke så mye mennene rundt dem, men problemene de selv skapte. Min venninne var slik men vokste det endelig av seg. Nå har hun funnet en fyr som deler hennes verdier, har ambisjoner og utdannelse men ikke er jålete eller oppslukt av image. De deler humor, kjemi, hun har det morsomt med ham og har fantastisk sex, familiene kommer overens og de kan bygge en fremtid sammen og har like ambisjoner. Ingen er perfekte, men det er fullt mulig å finne den rette balansen av en som kan bidra til å sette mat på bordet og bygge et hjem, men samtidig er en personlig match. Det er jo dette folk leter etter. Anonymous poster hash: 42f66...8b4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Det jeg mente var å gi seg før følelsene tar overhånd. Jeg gikk rett inn i et forhold før og overså alt av røde flagg. Tok meg 5 år å komme meg ut av det. Derfor jeg stiller spørsmålet. Når bør jeg trekke meg ut? Vil ikke skade han og ikke meg på noen måte, men finner ikke ut mer om han uten å bli kjent med han bedre heller.Anonymous poster hash: d7f2f...296
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Det jeg mente var å gi seg før følelsene tar overhånd. Jeg gikk rett inn i et forhold før og overså alt av røde flagg. Tok meg 5 år å komme meg ut av det. Derfor jeg stiller spørsmålet. Når bør jeg trekke meg ut? Vil ikke skade han og ikke meg på noen måte, men finner ikke ut mer om han uten å bli kjent med han bedre heller.Anonymous poster hash: d7f2f...296 Det er jo du som må bestemme om de tingene du opplever nå er dealbreakere eller ei. Jeg vil personlig ikke involvere meg med en som av hvilken som helst grunn ikke er en fremtidig ektemann for meg - jeg vil unngå å tilbringe tid med ham eller ha sex slik at jeg utvikler en tilknytning. Men det er mht. til min egen standard. Hva som er "dårlige tegn" for deg er jo opp til deg å anse. Anonymous poster hash: 42f66...8b4
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Det er jo mange menn og kvinner som begynner på en utdannelse i 30 årene. Noen vet ikke hva de egentlig vil før den tid. Et familiemedlem tok utdannelse i voksen alder og er nå i oljeindustrien med godt betalt jobb. Det virker mer som om du egentlig ikke er interessert i han, for hadde du vært interessert ville du vel neppe grublet på dette?
Gjest Blomsterert Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Nei. Ikke involver deg mer. Han fortjener ei som er mindre kritisk. For å si det pent.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Jeg vet ikke om det er noe deal breaker. Det kan bli det..for hvis ikke han ser verdien av utdannelse osv..hvordan skal barna bli oppdratt? Må jeg bli en sånn som drar lasset alene? Samtidig er han utrolug dnill, respektfull og glad i dyr. Han har et varnt hjerte, følsom og ikke innbilsk, til tross for et bra utseende. Hørte på ryktebørsen at han kun tenker fotball og at han ikke har noe smart å komme med i en samtale. Det skremte meg, for tanken hadde streifet meg allerede. Anonymous poster hash: d7f2f...296
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 Involver deg med han du vil bruke tid med, du. Og ikke vær den idiotiske dama som tenker over klesstilen hans. Ekte menn kan ikke noe om klær Anonymous poster hash: 4d52e...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå