AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Jeg kjøpte en boks tomater i dag, og de så helt fine ut da jeg så på dem i butikken (i tillegg ganske dyre). Da jeg om hjem, åpnet pakken og skulle ta en ut, var den helt blaut og muggete på undersiden. De andre tomatene er også bløte og ekle. Jeg tok ikke kvitteringa da jeg handla i sta fordi jeg var så stressa. Tror dere de lar meg få en ny uansett? Uff... Neste gang tar jeg kvitteringa altså. Anonymous poster hash: 5d415...500
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Ja hvis du henvender deg til den som betjente deg. Jeg fikk byttet en gang uten kvittering, og jeg dro direkte tilbake til butikken med det samme jeg oppdaget den råtne grønnsaken.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Ja hvis du henvender deg til den som betjente deg. Jeg fikk byttet en gang uten kvittering, og jeg dro direkte tilbake til butikken med det samme jeg oppdaget den råtne grønnsaken. Ok. Jeg husker ikke hvem jeg handlet hos da, og det har gått et par timer. Men får se. Hvis ikke får jeg bare kjøpe nye da. Anonymous poster hash: 5d415...500
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Som regel lar butikker deg gjøre det, men er alltid et par som er vrine. Tviler på at du trenger å finne akkurat den som betjente deg - vedkommende husker neppe at du handlet og i alle fall ikke hva du handlet. Tomater bør gå greit, men saken hadde vært en annen dersom det var snakk om en biff til 300 kroner. Bare vær ydmyk, og ikke krev. Uten kvittering kan du ikke kreve noe. Anonymous poster hash: e902a...be6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 En grunn til ikke å kjøpe grønnsaker i slike bokser. Du ser ikke alt. Anonymous poster hash: 1effa...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå