Gå til innhold

Er du eldre enn typen din? og hvor mange år eldre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alltid blitt sagt at det idelle er om dama er yngst eller jevngammel. Vil gjerne høre at det funker den motsatte veien også..

Anonymous poster hash: 5b274...367

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nesten fire år eldre, men siden vi var ca 31 og 35 da vi ble sammen er det så jevnt at det ikke merkes.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er to år eldre, det merkes ikke. Vi er i 20-årene.

Anonymous poster hash: e6a3f...20f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare 1 1/2 år eldre enn mannen.

Vi traff hverandre da vi var i begynnelsen av 30-årene og har vært gift i mange år etterhvert.

Anonymous poster hash: fba57...600
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg er også 2 år eldre enn mannen min. Vi møttes når vi var i midten av 20-årene og er nå i midten av 30-årene

Skrevet

rundt to år, og i merker ikke noe særlig til det :) vi er begge i 20årene

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor folk er så opphengt i et nummer som indikerer alder. Passer man sammen så har vel ikke ens kronologiske alder så mye å si? Det sagt så er jeg enig i at man bør være på ca samme mentale alder.

For å svare på spørsmålet ditt TS; ja jeg er eldre enn typen min. 8 år eldre. Jeg er 37, han 29 og jeg merker ikke noe til det. Men skal innrømme at det var et hinder i starten fordi jeg også tenkte "tradisjonelt".

• Liker 3
Skrevet

Jeg og typen er jevngamle. Jeg er 2 mnd eldre enn han. Men har har hatt kjærester som har vært 1-2 år yngre også. Ser ikke problemet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er åtte år eldre. Møttes da han var 17, så det var stoooore moralske hindringer å overkomme for min del. Til mitt forsvar så fortalte min venninne med "feil" alder, så jeg trodde han var 19.

Tre år siden vi møttes til sommeren.

Anonymous poster hash: b6be0...bb2
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31, han 28. Funker greit. Synes han på mange vis er mer voksen enn meg.. :-) Anonymous poster hash: a23c9...d6e

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg satse på en 5 år yngre enn meg? Pappa er skeptisk.

Gjest Naria
Skrevet

Jeg er 1,5 år eldre, begge er i 20-årene. Merker naturligvis ikke noe til aldersforskjellen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 2,5 år eldre enn mannen. Vi spøker med det, men merkes ikke. Er i midten av 30 årene.

Anonymous poster hash: 2c8bc...710

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg er to år eldre enn han, men jeg regner ikke det for aldersforskjell, så lenge begge er voksne.

Skrevet

Han er vel teknisk sett et år yngre, men det er jo ikke sånn vi ser på det akkurat så jeg vil si at vi er jevngamle.

Skrevet (endret)

Skal jeg satse på en 5 år yngre enn meg? Pappa er skeptisk.

Kommer jo helt an på om dere er på samme sted i livet. Dersom du har fast jobb, egen leilighet og begynner å bli verpesyk, så er det veldig dumt dersom han er student, bor i kollektiv og elsker å reise og feste. Men jeg kjenner rolige trebarnsfedre på 26 år og jeg kjenner festeglade, rastløse ungkarer på 35 år. Så det kommer helt an på om dere vil de samme tingene i nær fremtid. Du må hvert fall akseptere at han er som han er og ikke prøve å forandre ham eller presse ham inn i ting han ikke er klar for.

Endret av Ultiva
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har endelig møtt en flott jente, men som mener at jeg er for ung for henne. Er snakk om 3 år!

Faen ta de alder greiene?! Å være født tre-fire år for sent..come on!!!!

Anonymous poster hash: 44387...5cc
AnonymBruker
Skrevet

Han har egen leilughet og fast jobb. Han har dessverre sagt at han ikke forstår seg på de som vil ha barn tidlig. Han sier selv at han ikke vil ha barn på lenge. Jeg kan vente i max 4 år til.quote name="Ultiva" post="14386300" timestamp="1399137906"]

Kommer jo helt an på om dere er på samme sted i livet. Dersom du har fast jobb, egen leilighet og begynner å bli verpesyk, så er det veldig dumt dersom han er student, bor i kollektiv og elsker å reise og feste. Men jeg kjenner rolige trebarnsfedre på 26 år og jeg kjenner festeglade, rastløse ungkarer på 35 år. Så det kommer helt an på om dere vil de samme tingene i nær fremtid. Du må hvert fall akseptere at han er som han er og ikke prøve å forandre ham eller presse ham inn i ting han ikke er klar for.

Skrevet

Han har egen leilughet og fast jobb. Han har dessverre sagt at han ikke forstår seg på de som vil ha barn tidlig. Han sier selv at han ikke vil ha barn på lenge. Jeg kan vente i max 4 år til.

Hvor gamle er dere?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30, han er 25. Det er 4, 5 års aldersforskjell.

Hvor gamle er dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...