Gjest Idollet Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Greit nok at de liker høye og kjekke. Men hvorfor de med mørkt hår og litt solbrun hud?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Da kan jo du spørre deg selv hvorfor menn liker jenter som er høye, blonde og har store pupper og fin rumpe? Det er vel de samme grunnene vil jeg tro. Jeg regner med at du ikke er en høy og mørk, jeg er heller ikke høy og blond;) Anonymous poster hash: 5343f...d61 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Akkurat som mørke damer liker lyse gutter. Er jo ikke en fasit på at jenter liker mørke menn! Anonymous poster hash: 41b3f...d62
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Da kan jo du spørre deg selv hvorfor menn liker jenter som er høye, blonde og har store pupper og fin rumpe? Det er vel de samme grunnene vil jeg tro. Jeg regner med at du ikke er en høy og mørk, jeg er heller ikke høy og blond;)Anonymous poster hash: 5343f...d61 De fleste menn liker da ikke høye jenter med store pupper.. Tror jeg? Mitt inntrykk er at de liker gjennomsnittlig høye jenter, med faste pupper som passer kroppen, og at hårfarge ikke spiller noen rolle Anonymous poster hash: ffbab...11f 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Det er jo ikke slik! Noen liker mørke gutter og andre liker lyse :-) Anonymous poster hash: 01a38...72d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Da kan jo du spørre deg selv hvorfor menn liker jenter som er høye, blonde og har store pupper og fin rumpe? Det er vel de samme grunnene vil jeg tro. Jeg regner med at du ikke er en høy og mørk, jeg er heller ikke høy og blond;)Anonymous poster hash: 5343f...d61 Jeg liker ikke nødvendigvis blonde jenter, det er ganske variabelt. De fleste liker heller ikke store pupper, men faste ungdommelige pupper, og fast rumpe. Men er ganske høy 187, ganskegjennomsnittlig i mitt miljø. Er blond og med brune øyne ... Anonymous poster hash: 11759...b4e
Gjest Idollet Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 ups, meg ovenfor. Liker forøvrig gjennomsnittlig høyde.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Jeg liker ikke nødvendigvis blonde jenter, det er ganske variabelt. De fleste liker heller ikke store pupper, men faste ungdommelige pupper, og fast rumpe. Men er ganske høy 187, ganskegjennomsnittlig i mitt miljø. Er blond og med brune øyne ... Anonymous poster hash: 11759...b4e Blondt hår og brune øyne er nydelig! Anonymous poster hash: ffbab...11f 1
Hulderen Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Greit nok at de liker høye og kjekke. Men hvorfor de med mørkt hår og litt solbrun hud? Jeg liker kjekke menn med mørkt hår fordi jeg syns det er pent Men de trenger hverken være solbrune eller høye. Jeg foretrekker faktisk menn som er litt under gjenomsnitt i høyde. Om menn er solbrune om sommeren, er det greit. Men solbrune om vinteren ser kunstig ut.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 ups, meg ovenfor. Liker forøvrig gjennomsnittlig høyde. Jenter har like ulike preferanser som dere menn Dessuten betyr ikke hud - og hårfarge så mye for de fleste. Jeg har falt for menn med både mørkt og lyst hår, og i forhold til høyde er det viktigste at han er høyere enn meg (og det er de fleste siden jeg er 165 cm) Om han er solbrun eller ikke spiller ingen rolle, men liker ikke menn som bruker solarium og er brune året rundt. Anonymous poster hash: 01a38...72d
Grønt blad Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Hvorfor liker menn solbrune, vakre, slanke kvinner med langt hår og spretten rumpe? Greit nok at de liker vakre og slanke. Men hvorfor de med langt hår og solbrun hud? 4
miramis Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Jeg liker ikke mørkt hår, brune øyne og brun hud.
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Jeg liker den jeg liker, uten at jeg tenker så mye over utseendet egentlig. Det er noe som tiltrekker meg, antagelig hvordan personen behandler meg og væremåten. Men da jeg var lita og likte en blåøyd lysblond gutt, oppdaget jeg at han var en komplett dust, så kanskje det er derfor jeg ikke har valgt blonde menn i ettertid. Selv om jeg vet at mange mørke menn kan være noen komplette duster også. Brune øyne, det er pent! men jeg har egentlig ingen kriterier når det gjelder utseendet til en mann. Det er viktigere at han ikke røyker og er en skikkelig oppegående fyr.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Blondt hår forekommer oftere hos kvinner enn hos menn. Kvinner er ofte jevnt over lavere enn menn. Høyde og mørkt hår er derfor nogenlunde maskuline trekk. Alle har forskjellig smak. Min erfaring er at folk liker noe litt annerledes enn seg selv, det blir litt eksotisk (samt et biologisk instinkt for å unngå innavl muligens). Jeg har blondt hår og blå øyne og liker best mørkt hår hos menn, det er oftest også menn med mørkt hår og brune øyne som faller mest for meg. Har et par venninner som er latinamerikanske og de elsker blonde menn. Anonymous poster hash: 9a0bf...cc9
Blod Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 De fleste menn liker da ikke høye jenter med store pupper.. Tror jeg? Mitt inntrykk er at de liker gjennomsnittlig høye jenter, med faste pupper som passer kroppen, og at hårfarge ikke spiller noen rolle Anonymous poster hash: ffbab...11f Å jo, de fleste er opptatt av enten stor og fin rumpe eller store faste pupper. Ihvertfall de som er forholdsvis unge
embla1807 Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Jeg er veldig glad i blonde menn med blå øyne. Aldri falt for en typisk "høy og mørk".
danbanan Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Er så morsomt inne på dette forumet; når en trådstarter kommer med et generelt spørsmål, så ender det opp med at 80% av svarene er basert på kun personlige meninger...er mye "meg og jeg" her, med andre ord! Men dette er ikke så veldig komplisert, for kvinner ønsker å føle seg feminine og beskyttet, derfor like de høye menn. Det er "steinalder" genene som slår inn. Når det gjelder mørkt hår, så blir dette ofte oppfattet som mer maskulint, muligens fordi at det er en ekstremt liten andel av verdens befolkning som er ekte blonde. Endret 3. mai 2014 av danbanan
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har også mørke menn som favoritt. Men komisk nok er samboeren min veldig blond og veldig lyseblå øyne :-p Har selv mørkt hår og Brune øyne, så stemmer nok som mange sier. Man liker litt motsetninger. En av tingene som var med på at han falt for meg var utseendet og de mørke trekkene. Men høyde er viktig for min del. Høy må de være uansett. Er selv 169-170 og vil gjerne ha en mann med litt høyde Anonymous poster hash: 54d0a...863
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Pluss er jo så mange maskuline mannfolk som frontes på film og lerret å de fleste av dem er jo mørke. Så vi assosierer det med styrke og maskulinitet. Anonymous poster hash: 54d0a...863
Sapientia Skrevet 3. mai 2014 #20 Skrevet 3. mai 2014 Tja si det. I tillegg til det danbanan nevner ovenfor, at de fleste ønsker en "beskytter" altså høyere og sterkere enn demselv. Så ser jeg ikke bort fra at det også er litt kulturell hjernevasking inn i bildet når det kommer til fargepreferanser. En ting er at mørkt hår er det vanligste på verdensbasis, men her til lands er det da flusst av folk med blå øyne og alt fra lys til mørk blondt hår (eller går mørkt blondt som "mørkt"?). Mange modeller og skuespillere som vises frem som "kjekkaser" er jo nettopp mørke i fargene. Samme med "blonde svensker" som blir holdt frem som "vakrest i verden" både her og der i diverse filmer og serier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå