Gå til innhold

Date og mobilen hans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i ca 2 mnd. En ting jeg syntes er litt interessant er at han ALLTID, uten noen unntak, er veldig påpasselig med mobilen sin. Det er virkelig umulig å ikke legge merke til det. Han er veldig opptatt av å holde mobilen i en vinkel hvis han skriver meldinger o.l slik at ingen kan se skjermen hans. Hver gang han legger fra seg mobilen på stuebordet f eks, er det konsekvent med forsiden av mobilen ned mot bordet. Jeg skjønner ikke helt greia? Noen som har opplevd lignende? Eller som gjør det samme?

Jeg er ikke så interessert i å titte på skjermen hans mens han holder på med mobilen, hadde ikke gjort det om han så satt rett ved siden av meg med skjermen synlig,men han har igrunn vært sånn hele veien fra dag én så det har ikke noe med meg å gjøre (at jeg er nysgjerrigper).

Noen som vet hvorfor noen er så superparanoide for at noen skal komme til å se noe som helst på mobilen sin?

Anonymous poster hash: 02164...01e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel sånn som alle menn så har han vel flere damer gående på en gang. Exen min tok til og med seg mobilen på badet..

Anonymous poster hash: 77350...69c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde ikke skjult telefonen om han ikke hadde noe å skjule! Sier seg selv.

Anonymous poster hash: 03f06...f79

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men han må vel forstå at det blir en smule obvious eller? Det er jo umulig å ikke legge merke til det. Han prøver jo ikke å være særlig diskret med det heller. Han må vel lure på hva jeg tenker om det? Eller er han så dum?:/

AnonymBruker
Skrevet

Men han må vel forstå at det blir en smule obvious eller? Det er jo umulig å ikke legge merke til det. Han prøver jo ikke å være særlig diskret med det heller. Han må vel lure på hva jeg tenker om det? Eller er han så dum?:/

Han bryr seg nok ikke! Eksen min holdt på med det der, slo av lyden, la Tlf opp ned, hadde den alltid på seg osv. Det er bare å gå videre, den mannen kan du ikke stole på! Og når han i tillegg tenker at det er ok å holde på sånn, at han tror du er så dumme at du ikke skjønner greia, ja da burde du aldri gå inn i et forhold med han!

Anonymous poster hash: 03f06...f79

AnonymBruker
Skrevet

Ikke overanalyser så grådig sier jeg. Jeg er jente, og holder på på samme måten, men har absolutt ingenting å skjule :) bare føler jeg verner litt om mitt privatliv da, selv om det ikke står noe spesielt, synes jeg ikke andre har noe med å se hva som står på meldingene mine

Anonymous poster hash: 5c122...619

• Liker 3
Skrevet

Enig med hun over. Jeg er også ganske privat når det gjelder telefonen, er jo litt rart at en date skal se hva jeg evt. skriver til andre.

Og så tar jeg nesten alltid med mobilen på do. Det er fordi jeg liker å sjekke instagram, spille spill eller gjøre andre ting når jeg uansett bare sitter på do.

Skrevet

Det behøver ikke å være noe mistenkelig. Jeg, f.eks, er ikke så gira på at alle skal se skjermen min når jeg skriver meldinger, selv om det bare er en vanlig "hva skal vi ha til middag"-melding til mamma. Har også en "u"vane om at jeg legger mobilen fra meg med skjermen ned, uten noen spesiell grunn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør dette, mest av hensyn til privatlivet til de jeg skriver med lar jeg ikke andre lese over skulderen. Legger også med skjermen ned, av samme grunn, siden store deler av meldinga kommer opp på skjermen på smart-telefoner, i tillegg til at lysende små skjermer er teite blikkfang, når man prøver å ha en interessant samtale med noen.

Anonymous poster hash: f724c...93d
Gjest alegria
Skrevet

Enig med hun over. Jeg er også ganske privat når det gjelder telefonen, er jo litt rart at en date skal se hva jeg evt. skriver til andre.

Og så tar jeg nesten alltid med mobilen på do. Det er fordi jeg liker å sjekke instagram, spille spill eller gjøre andre ting når jeg uansett bare sitter på do.

Samme her. Trenger ikke alltid være en negativ grunn. :)
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvorfor noen er så superparanoide for at noen skal komme til å se noe som helst på mobilen sin?

Det er vel heller de som blir mistenksomme med en gang noen skjermer mobilen som er paranoide. Lurer på om det fantes like mistenksomme folk før i tiden, dampet de opp konvoluttene til kjæresten for å se hva som sto?

Anonymous poster hash: 4a143...7e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg ventet på at det skulle komme noen som beskyldte meg for å være paranoid og mistenksom osv :) jeg lurte helt ærlig bare på hvorfor noen gjør dette, da det aldri har falt meg inn å gjøre sånn selv. Jeg er ikke medlem i mafiaen eller noen hemmelige statstjeneste eller noe slikt, så at noen ser om jeg skriver at vi kan spise fiskeboller til middag bryr meg rett vest. I tilegg, som jeg skrev i hovedinnlegget, så ser jeg ALDRI på skjermen til noen som holder på med mobilen sin uansett. Men han har kanskje erfaring med at andre er veldig nysgjerrige? Jeg har ikke tenkt på at man skal legge mobilen med skjermen ned for å beskytte de du evnt får melding av slik at andre ikke skal se at de skriver til deg, men kanskje jeg får begynne med det selv da, for andres skyld? :) takk for alle svar!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger ikke mobilen med skjermen ned, men er innmari kjapp med å slå skjermen av når det kommer inn noe. Litt fordi jeg får mye konfidensielt på e-mail fra jobb til alle døgnets timer, litt fordi alt mulig pinlig kommer opp som beskjed ("tante Gunda har akkurat satt ny rekord i Candy Crush" fra Facebook, for eksempel), og litt fordi lysende skjerm er distraherende. Aldri tenkt over at det kanskje ser ut som jeg har masse å skjule.

Anonymous poster hash: 65575...a40

Skrevet

Han sjuler noe tenker jeg...

AnonymBruker
Skrevet

Han sjuler noe tenker jeg...

Vet ikke om du var ironisk, men han gjør visst ikke det ifølge de andre her :P han bare vil ikke at noen skal se at han spiller Candy Crush eller får mail fra jobben.. ;)

Gjest KrissyHart
Skrevet

det er individuelt hvorfor folk gjør dette. spør han heller hvorfor.

noen har lagt til seg slike uvaner, andre har noe å skjule, noen vil bare ikke ha skjermen der

i tilfelle det skulle stå skrevet over hele skjermen om de fikk en flau melding eller mail

AnonymBruker
Skrevet

det er individuelt hvorfor folk gjør dette. spør han heller hvorfor.

noen har lagt til seg slike uvaner, andre har noe å skjule, noen vil bare ikke ha skjermen der

i tilfelle det skulle stå skrevet over hele skjermen om de fikk en flau melding eller mail

Jeg tenker at hvis jeg spør han hvorfor og det skulle vært fordi han hadde noe å skjule, så slår det meg at han nok ikke hadde svart "fordi jeg har noe å skjule", men heller hadde svart at det var fordi han hadde det som vane f eks.

Men uansett, takk for svar og innspill! Var bare nysgjerrig :) tror for å være helt ærlig ikke han holder på med andre jenter uansett.

Gjest KrissyHart
Skrevet

ja mulig du ikke ville fått det riktige svaret uansett.

jeg ville nok gått å irritert meg over det når jeg først har lagt merke til det.

du får bare gjøre det samme tilbake, så ser han kanskje hvor dumt det virker

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det fordi faren min leste en grisemelding fra kjæresten min en gang i ungdomstiden da han brått hoppet på meg og "stjal" mobilen min for å være morsom og leste da meldingen.

Syntes det var så utrolig flaut, og tenker at man vet faktisk aldri hva som kommer...

Skrevet

Vet ikke om du var ironisk, men han gjør visst ikke det ifølge de andre her :P han bare vil ikke at noen skal se at han spiller Candy Crush eller får mail fra jobben.. ;)

Vel hadde du likt vist andre så hvilken lvl du var på i candy crush??

*Ironi*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...