Gå til innhold

Hvordan klare å være tålmodig og avslappet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Historien er den at jeg møtte en gutt i januar. Vi hadde det koselig sammen og det var veldig gøy å være med ham. Utifra erfaring så tenkte jeg at jeg aldri kom til å høre fra ham igjen siden jeg hadde sex med ham første kvelden.

Alikevell tok han kontakt, faktisk veldig mye. Vi har snakket sammen nesten hver eneste dag siden januar. Vi bor på hver vår side av landet og har derfor ikke sett hverandre siden. Kontakten er 50/50.

Nå har det seg sånn at jeg skal flytte til samme by som ham. Ikke pga. ham, men jobb og venner. Han vet dette og kontakten er fortsatt den samme. Vi har en flørtete tone fortsatt og interessen er tydeligvis der enda, selvom vi ikke har sett hverandre på flere måneder.

Nå har det seg sånn at jeg merker jeg er interessert, kanskje betatt og som en jente vil jeg jo gjerne vite sånn ca. hva han tenker? Jeg prøver alt jeg kan å ikke ha noen forventninger når jeg flytter, men det er vanskelig. Han er så bra og han sier så mye fint :) Men, jeg vil jo ikke skremme han bort ved å være for på, så jeg prøver å holde litt tilbake.

Så, det jeg lurer på er hva dere tror er grunnen til at han fortsatt har holdt kontakten med meg så lenge? Han får jo ikke akkurat noe ut av det om det kun er pga. sexen. ? Og noen menn som kan tenke seg ut hva han egentlig tenker? Jeg er 27 og han er 32.

Anonymous poster hash: f90ec...426
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være så enkelt som at han synes du er interessant og vil være venn med deg. Eventuelt noe mer hvis dere begynner å henge sammen når du flytter. :biggrin:

• Liker 2
Skrevet

Dere har hatt kontakt over lengre tid. Da har han vel opparbeidet et pos. inntrykk av deg, ikke bare bassert på at dere hade sex første kvelden. Ta det som et pos. tegn. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...