Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor gjør dere det, damer? Har dere gjort dere noen tanker rundt det?

Det gjelder ikke absolutt alle, for all del. Men veldig mange jenter trekkes som magneter mot de gutta som er de mest trøblete. Hvorfor?

Anonymous poster hash: 8132c...e34
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det er pga dårlig selvtillit, de tror de skal forandre han etc.

Anonymous poster hash: ef56b...42b
  • Liker 3
Skrevet

Nei, godt spørsmål, det forstår ikke jeg heller. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Av samme grunn som damer skriver til menn som sitter i fengsel. Jo være forbrytelse, jo flere brev. Det er vel en blanding av det å tro man skal redde noen og spenningen ved badboys.

Anonymous poster hash: 44c37...983
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man VET på forhånd så skjønner jeg det ikke, men nå har det seg sånn at altfor mange menn er like gode skuespillere som Jens August i Hotel Cæsar. Da er det vanskelig å vite at fyren er en drittsekk før det er for sent. Min ex f.eks, virket som verdens snilleste, både mine venner og familie var dypt sjokkert da han viste seg å være et utro løgnaktig svin. Derfor holde jeg meg unna menn nå :) Mye bedre. Vurdere å kjøpe meg en toy-puddel istedet. De er i det minste til å stole på.

Anonymous poster hash: 0a5af...ab2
  • Liker 3
Gjest Funky Punk
Skrevet

Mange "trøblete" menn roer seg ned med den rette partneren i livet da.

Jeg bor med en mann som ble sett på som trøblete. Han var en player, hadde ingen langvarige forhold bak seg, var borti mye trøbbel, flytter mye rundt - også fra land til land.

Nå er han hjemmekjær, roet seg ned, har en god jobb han trives med

• Liker 1
Skrevet

Det er nok et instinkt som sier kvinnen at det som er vanskelig å få må være mer verdt å jakte på. Derfor er også alle store kjærlighetshistorier historier der det er noen store hindringer for de elskende, fra Romeo og Julie til Tristan og Isolde. Og derfor går kvinner ofte etter menn som ikke er for forelsket i dem, mens man som mann sjelden har sjans om man er for på knærne. Vel å merke så lenge man er for på knærne. Så snart den verste forelskelsen har lagt seg kan man være aktuell for samme kvinne. Man må bare være litt mindre oppnåelig, det må være noen større eller mindre hindringer i veien. Enten ytre hindringer - som i Romeo og Julie - eller psykologiske hindringer, som dette at han ikke er fullt så forelsket i deg som du er i ham.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn som er litt bad boys oser av selvtillit og den macho greia tenner nok mange..ink. meg selv. Menn velger også veldig lite hensiktsmessig og de kan gjerne velge "berta på bik bok" heller enn ingeniørstudenten som også vil ha han.

Anonymous poster hash: 377df...bdb

Skrevet (endret)

Menn som er litt bad boys oser av selvtillit og den macho greia tenner nok mange..ink. meg selv. Menn velger også veldig lite hensiktsmessig og de kan gjerne velge "berta på bik bok" heller enn ingeniørstudenten som også vil ha han.

Selvtilliten er nok ikke det eneste det går på, det handler nok også om at man har dette litt nonchalante uregjerlige man ofte har når man som mann står overfor en jente man synes er søt og pen, men som ikke betyr noe særlig for deg. Det er få som oppfattes som bad boy av en jente han er helt på knærne forelsket i. Mens den samme gutten kan oppfattes som bad boy av samtlige av hennes venninner.

Kvinner har et medfødt instinkt, en sjette sans som straks forteller henne om en mann er for forelsket i henne. Og om så er tilfelle kan han i de fleste tilfeller bare glemme henne. I hvert fall så lenge den verste forelskelsen varer. En mann kan være forelsket, men hun må alltid være den som er mest forelsket. Hvis det skal bli noe. Det må alltid være noe å arbeide mot, noe mer å håpe på for at kvinnen skal fatte interesse. Hvis alt ligger der klart innen rekkevidde mister hun interessen.

Endret av Cuckold
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn som er litt bad boys oser av selvtillit og den macho greia tenner nok mange..ink. meg selv. Menn velger også veldig lite hensiktsmessig og de kan gjerne velge "berta på bik bok" heller enn ingeniørstudenten som også vil ha han. Anonymous poster hash: 377df...bdb

Min observasjon er heller at de tøffeste gutta sin selvtilit og machohet er falsk og påtatt. Folk som har god selvtilit har ikke noe behov for å gå rundt å male det med brei pensel dagen lang.

Alle jenter jeg kjenner som har endt opp med verstinger (ofte også forhold med en eller annen for for misshandling) lider av ekstremt dårlig selvbilde og issues opp etter ørene.

Anonymous poster hash: 43845...9fe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går aldri etter badboys, men jeg merker at jeg blir tiltrukket av de som ikke viser at de er så interessert. Jeg mister fort interessen hvis gutten er veldig på og jeg har overtaket :P

Anonymous poster hash: 6149a...13b

Gjest Blomsterert
Skrevet

Tror nok mange vil "redde"og forandre en "dårlig"mann. Det fins for mange ikke noe mer romantisk enn om en slik mann endrer seg pga kjærligheten fra kvinnen.

Skikkelig patetisk. Og oddsen for at det skjer er minimal.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid gjort det bra på skolen og bra sosialt. Vært blant de poulære jentene, men aldri følt meg skikkelig heit heller. Jeg falt for en mann som fikk meg til å le, han hadde en rak holdning, ga tilbake penger på veiene av en kompis som skyldte meg en hundrings. Han var laid- back, men smilte mye rundt meg. Han var veldig oppegående sosialt og åpnet seg/ var seg selv. Han viste seg fra sitt beste og veldig naturlig. Han hadde en god jobb og kledde seg pent. Fantes ikke arrogant og jeg følte at han skjønte så mye. Han hadde en bra kvinnesyn og virket veldig sympatisk, jordnær og god. Etter 2 dager mistet han jobben. Han sa han var overflødig. Vi datet og jeg var solgt/ fortapt. Deretter kom det frem den ene tungen etter den andre. Det var selvtilliten som trollbandt meg. Jeg trodde så at jeg var en god innflytelse. Han sa det og familien sa det. Han ga meg trøbbel etter en stund. Fellesnevner er vel at de frenstår sim kloke og modige. Ingen vil vel ha en nerd som ser puslete ut. Ikke i tidlig 20 årene i hvertfall. Har i hvertfall lært nå å gjennomskue en del tull fra dag 1.

• Liker 1
Skrevet

Kvinner har et medfødt instinkt, en sjette sans som straks forteller henne om en mann er for forelsket i henne. Og om så er tilfelle kan han i de fleste tilfeller bare glemme henne. I hvert fall så lenge den verste forelskelsen varer. En mann kan være forelsket, men hun må alltid være den som er mest forelsket. Hvis det skal bli noe. Det må alltid være noe å arbeide mot, noe mer å håpe på for at kvinnen skal fatte interesse. Hvis alt ligger der klart innen rekkevidde mister hun interessen.

Cuckold - dette er noe av det mest sannferdige, smarteste og opplysende som noen gang er skrevet på KåGe. Helt sant :klappe:

"Alle" (som har levd en stund) vet at dette stemmer ett hundre prosent.

Så kan man selvsagt benekte, latterliggjøre, bortforklare eller fnise det vekk.

Den dagen man har erfart et liv ut over russetiden så erkjenner man, kvinne som mann, at - jepp - sånn er det bare :) Cred!!!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cuckold - dette er noe av det mest sannferdige, smarteste og opplysende som noen gang er skrevet på KåGe. Helt sant :klappe:

Den dagen man har erfart et liv ut over russetiden så erkjenner man, kvinne som mann, at - jepp - sånn er det bare :) Cred!!!!

Og slik taler de seriedumpede menn som prøver så hardt å finne årsaker de kan generalisere for at det hele skal føles litt mindre vondt.

Det finnes plenty av kvinner som ville gått i graven for å få føle at en god mann var oppriktig, på trynet forelska i dem. Det hjelper dog ikke hvis hun ikke er glad i ham tilbake; det må jo være en gjensidighet der. At dere ikke har funnet noen som kunne gjengjelde har lite med kvinner generelt å gjøre.

Anonymous poster hash: 1e6e9...e5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man VET på forhånd så skjønner jeg det ikke, men nå har det seg sånn at altfor mange menn er like gode skuespillere som Jens August i Hotel Cæsar.

Anonymous poster hash: 0a5af...ab2

Da er det jo virkelig ikke noe problem. Hun trenger nye antenner - da snakker jeg sosialt, men hun burde skifte TV-kanal også.

Anonymous poster hash: 015e8...2a5

AnonymBruker
Skrevet

En snill ordentlig gutt med pene klær, som aldri har gjort noe galt og møtt minimalt med motgang er bare ekstremt lite attrativt.

Han jeg forelsket meg i er snill, men har vært i fengsel, opplevd mye, roet seg mye, men ikke 100% ferdig med ulovligheter mnår vi møttes.

Nå er vi gift og han er ferdig med den ville tiden. Noen få små tilbake fall. Men ikke noe veldig alvorlig. Han har jobb, vi har barn, et stabilt liv og vi elsker hverandre.

Anonymous poster hash: 4f03e...f51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En snill ordentlig gutt med pene klær, som aldri har gjort noe galt og møtt minimalt med motgang er bare ekstremt lite attrativt.

Han jeg forelsket meg i er snill, men har vært i fengsel, opplevd mye, roet seg mye, men ikke 100% ferdig med ulovligheter mnår vi møttes.

Anonymous poster hash: 4f03e...f51

Så du har som kriterium at menn må være kriminelle. Fucked up.

Anonymous poster hash: 8132c...e34

AnonymBruker
Skrevet

Det der går begge veier. Ikke tro at en kvinne ikke opplever akkurat det samme med en mann. For det gjør vi.

___

Og for å svare på spørsmålet: vi tror vel på det gode i alle mennesker..

Anonymous poster hash: c63b8...e7d

• Liker 1
Skrevet

Takker. :)

Og slik taler de seriedumpede menn som prøver så hardt å finne årsaker de kan generalisere for at det hele skal føles litt mindre vondt.

Det finnes plenty av kvinner som ville gått i graven for å få føle at en god mann var oppriktig, på trynet forelska i dem. Det hjelper dog ikke hvis hun ikke er glad i ham tilbake; det må jo være en gjensidighet der. At dere ikke har funnet noen som kunne gjengjelde har lite med kvinner generelt å gjøre.

Anonymous poster hash: 1e6e9...e5e

Selvsagt er det plenty av kvinner som mer enn noe ønsker at mannen er like forelsket som henne, men det skyldes nettopp at kvinner bare inngår forhold til menn når det er de selv som er mest forelsket. Mannen kan godt være forelsket, men hun må alltid være den som er aller mest forelsket, ellers blir det ikke noe forhold.

Dette har ingenting med å bli dumpet å gjøre, tror hverken Gorgonzola eller undertegnede har spesielt dårlig statistikk med damene, og dette handler som jeg skriver mer om hvem man kan bli sammen med enn om å bli dumpet senere. Jeg har selv mer enn en gang opplevd at jenta jeg ikke hadde sjans på så lenge jeg var litt for forelsket har fattet interesse senere, når den verste forelskelsen har lagt seg.

Det der går begge veier. Ikke tro at en kvinne ikke opplever akkurat det samme med en mann. For det gjør vi.

___

Og for å svare på spørsmålet: vi tror vel på det gode i alle mennesker..

Anonymous poster hash: c63b8...e7d

Nei, det går ikke begge veier, hadde dette gått begge veier ville det jo nesten ikke eksistert par i verden, heldigvis er menn og kvinner litt forskjellige her, så de fleste menn kan leve fint med den svakhet kvinnen viser når hun er den som er aller mest forelsket. Det er kvinnene som har problemer med dette, og derfor er det stort sett bare når det er hun som er aller mest forelsket det blir forhold ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...