AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Hvilken øyekrem bruker du? Skriv gjerne hvor gammel du er, og hvordan huden under øynene dine er, og hva du synes kremen gjør:) Anonymous poster hash: 0f5f1...7dc
AloeVera Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Jeg er 24. Bruker Ginzing fra Origin. http://www.origins.com/product/3855/11641/GinZing-/index.tmpl Har ingen problemer med huden under øynene, kun at jeg er litt blåaktig i blant. Denne kremen skal gjøre øynene mer våkne. Har ikke merket noen forandring i det hele tatt på de tre ukene jeg har brukt den.
Gjest Yellowrose Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Bruker Nilens jord eye cream, den virker avkjølende og deilig på huden min. Inneholder vitaminer også Bruker den daglig.
Gjest Achlys Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Shisheido ibuki eye correcting cream. Jeg har noen ganger mørke ringer under øynene. Syns denne fungerer bra, bruker den når jeg husker det Er 25år.
Novemberellie Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Jeg er 41 og har brukt Age Fitness fra Biotherm i mange år. Har ingen rynker rundt øynene i det heletatt, aner ikke om det kommer av den kremen men aldri i verden om jeg tørr å slutte med den!
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Er 40 og bruker for tiden en god gammel klassiker fra Yves Rocher. Syns den er helt grei, har ikke funnet noen holy grail øyekrem. Har lite rynker for alderen min men tror det skyldes mest gener.
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Denne fikk top score på Makeupalley, noen som har prøvd den? https://www.blush.no/p-8552-benefiance-nutriperfect-eye-serum-15ml.aspx
vimsefrøken Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Bytter litt på alt etter årstider og hva jeg føler jeg trenger, men favorittene er: - Ole Henriksen Ultimate Lift eye gel - Emergin C Enlighten me circle fighter - Matis Réponse Yeux Eye Contour Balm A Shield Against Time - Ole Henriksen Total Truth eye cream SPF 15
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Jeg bruker md formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream . Er snart 47 år. Kjøper den hos Midwest Skincare . (Tilbakemeldinger MakeupAlley ) Anonymous poster hash: 9bb8c...b24
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Når det er snakk om rynker rundt øynene, gjelder dette når man ser "vanlig" ut eller når man smiler? For jeg får litt linjer når jeg smiler. Ellers har jeg ingenting. Anonymous poster hash: 883c0...92d
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Når det er snakk om rynker rundt øynene, gjelder dette når man ser "vanlig" ut eller når man smiler? For jeg får litt linjer når jeg smiler. Ellers har jeg ingenting. Anonymous poster hash: 883c0...92d Samme her, har bare noen veldig hårtynne linjer, men når jeg smiler har jeg "rynker" men det har vel de fleste
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 Jeg bruker md formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream . Er snart 47 år. Kjøper den hos Midwest Skincare . (Tilbakemeldinger MakeupAlley ) Anonymous poster hash: 9bb8c...b24 Betaler du toll her?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 Betaler du toll her? Jeg passer på å bruke rabattkode når de har, eksempelvis gir de 20% rabatt med koden SPRINGFLING akkurat nå, og da kommer øyekremen under 200-grensen. Dette står på siden deres: "International Customs Many countries impose their own customs, duties, tariffs, taxes, etc. on items being shipped from the US. You as the buyer are solely responsible for payment of any and all taxes, fees, duties, or tariffs assessed by your country at the time of delivery. We are not responsible for these and cannot quote these fees. Please contact your local customs agency for additional information. If you have special shipping instructions for your international shipment, please simply include those special instructions in the Notes or Message section during the checkout.". Anonymous poster hash: 9bb8c...b24
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #14 Skrevet 4. mai 2014 ... Dette står på siden deres: "International Customs....". Anonymous poster hash: 9bb8c...b24 Svaret mitt gjaldt: http://midwestskincare.com/ Feelunique refunderer mva og tollgebyr: http://www.feelunique.com/help/21492738/topic/22143637-vat-and-customs-tax Anonymous poster hash: 9bb8c...b24
Gjest earthquake Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 17 år, bruker Dior sin Hydra Life øyekrem.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Hva passer best for en som er 25? Har litt linjer + mørkeringer og litt rød.. Anonymous poster hash: 3a4aa...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå