Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken øyekrem bruker du?

Skriv gjerne hvor gammel du er, og hvordan huden under øynene dine er, og hva du synes kremen gjør:)

Anonymous poster hash: 0f5f1...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 24. Bruker Ginzing fra Origin.

http://www.origins.com/product/3855/11641/GinZing-/index.tmpl

Har ingen problemer med huden under øynene, kun at jeg er litt blåaktig i blant. Denne kremen skal gjøre øynene mer våkne. Har ikke merket noen forandring i det hele tatt på de tre ukene jeg har brukt den.

Gjest Yellowrose
Skrevet

Bruker Nilens jord eye cream, den virker avkjølende og deilig på huden min. Inneholder vitaminer også :) Bruker den daglig.

Gjest Achlys
Skrevet

Shisheido ibuki eye correcting cream. Jeg har noen ganger mørke ringer under øynene. Syns denne fungerer bra, bruker den når jeg husker det :) Er 25år.

Skrevet

Jeg er 41 og har brukt Age Fitness fra Biotherm i mange år. Har ingen rynker rundt øynene i det heletatt, aner ikke om det kommer av den kremen men aldri i verden om jeg tørr å slutte med den! :laugh:

Skrevet

Er 40 og bruker for tiden en god gammel klassiker fra Yves Rocher. Syns den er helt grei, har ikke funnet noen holy grail øyekrem. Har lite rynker for alderen min men tror det skyldes mest gener.

Skrevet

Bytter litt på alt etter årstider og hva jeg føler jeg trenger, men favorittene er:

- Ole Henriksen Ultimate Lift eye gel

- Emergin C Enlighten me circle fighter

- Matis Réponse Yeux Eye Contour Balm A Shield Against Time

- Ole Henriksen Total Truth eye cream SPF 15

AnonymBruker
Skrevet

Når det er snakk om rynker rundt øynene, gjelder dette når man ser "vanlig" ut eller når man smiler? For jeg får litt linjer når jeg smiler. Ellers har jeg ingenting.

Anonymous poster hash: 883c0...92d
Skrevet

Når det er snakk om rynker rundt øynene, gjelder dette når man ser "vanlig" ut eller når man smiler? For jeg får litt linjer når jeg smiler. Ellers har jeg ingenting.

Anonymous poster hash: 883c0...92d

Samme her, har bare noen veldig hårtynne linjer, men når jeg smiler har jeg "rynker" men det har vel de fleste :)

AnonymBruker
Skrevet

Betaler du toll her?

Jeg passer på å bruke rabattkode når de har, eksempelvis gir de 20% rabatt med koden SPRINGFLING akkurat nå, og da kommer øyekremen under 200-grensen.

Dette står på siden deres: "International Customs

Many countries impose their own customs, duties, tariffs, taxes, etc. on items being shipped from the US. You as the buyer are solely responsible for payment of any and all taxes, fees, duties, or tariffs assessed by your country at the time of delivery. We are not responsible for these and cannot quote these fees. Please contact your local customs agency for additional information.

If you have special shipping instructions for your international shipment, please simply include those special instructions in the Notes or Message section during the checkout.".

:)

Anonymous poster hash: 9bb8c...b24

Gjest earthquake
Skrevet

17 år, bruker Dior sin Hydra Life øyekrem.

AnonymBruker
Skrevet

Hva passer best for en som er 25? Har litt linjer + mørkeringer og litt rød.. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 3a4aa...022

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...