Teardrop Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har c:geo appen på min samsung. Det har kjæresten min også. Vi har akkuratt de samme instillingene! 1. Hvorfor får han opp flere treff selvom vi står ved siden av hverandre å søker? 2. Når jeg zoomer inn mister jeg mange av cachene på kartet? Hvorfor? Det er premiumcachene som forsvinner, men det samme skjer ikke på kjæresten sin, men jeg kan se de når jeg har zoomer ut.... Men da er jo alt i en "haug" å kan ikke bruke appen så utzoomet... 3.Noen tips til hvilke instillinger jeg kan endre feks, eller gode svar på hvorfor det ikke skjer det samme på begge tlf våres? 4. Hva må jeg betale for at c:geo skal la meg åpne å få beskrivelse på premiumcachene? 5. Betalte 69kr for appen "Geocaching" men den viser jo mye mindre enn det c:geo gjør, pluss at jeg føler meg lurt, jeg må jo kjøpe et abo ITILLEGG, det sto det jo ingenting om når jeg betalte de 69. Så, gratisappen er faktisk myyye bedre e denne jeg betalte for, bruker kun c:geo ATM. 6. Noen cachetips til oss noobies? :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå