Gå til innhold

Cameltoe.. :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg gått til innkjøp av et nytt par korte Nike-tights (shorts..?) og så til min store skrekk at jeg får cameltoe i de nå jeg kom hjem!! :(:trist:

Kjøpte også et annet par med lange treningstights, og de sitter som et skudd!

Har aldri noensinne opplevd å få cameltoe før, aner ikke hva jeg skal gjøre :sjenert:

Lurer på om jeg får det fordi det ser ut som om det er litt ekstra stoff i mellom beina, sånn at det "samler seg opp". Og det er mer firkantet i skrittet enn det er på de andre treningstightsene mine, de går i en slags v-form.

Noen som har noen gode "hjemmelagde" tips og råd her? :forvirra: (Er for langt unna byen til å kjøpe noe nytt, med mindre det kan bli kjøpt på dagligvarebutikken)

Jeg nekter å bruke dem med cameltoe.

Anonymous poster hash: 47856...ba2
Videoannonse
Annonse
Gjest rådyr
Skrevet

Ekstra truse og truseinnlegg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bind/truseinnlegg

Anonymous poster hash: 0add4...45c
  • Liker 1
Skrevet

Ikke dra de så langt opp at de går imellom??

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gni et par fingre i cameltoen og sjekk kvaliteten på tightstekstilen. Blir den våte flekken synlig så gå tilbake til butikken og bytt..

Anonymous poster hash: cdd4f...300
  • Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg bruker truseinnlegg under buksene jeg vet jeg får cameltoe av.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke dra de så langt opp at de går imellom??

De går ikke langt opp, får det uansett.. :(

AnonymBruker
Skrevet

Og menn bryr seg lite om at buksene får en bul av utstyret..

Anonymous poster hash: 95877...1f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og menn bryr seg lite om at buksene får en bul av utstyret..

Det er fordi de er stolt av utstyret sitt, mens jenter merkelig nok har en skambelagt følelse omkring musa si..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi de er stolt av utstyret sitt, mens jenter merkelig nok har en skambelagt følelse omkring musa si.. Anonymous poster hash: cdd4f...300

Kvinner er visst det svake kjønn. Blottet for selvtillit.

Gjest constance90
Skrevet

Gni et par fingre i cameltoen og sjekk kvaliteten på tightstekstilen. Blir den våte flekken synlig så gå tilbake til butikken og bytt..

Æsj.

• Liker 1
Skrevet

Går det virkelig ikke an å dra den såpass ned at du unngår cameltoe altså? Jeg ville levert den tilbake hvis alternativet var å bruke den med bind..

Skrevet

De går ikke langt opp, får det uansett.. :(

Ah. Hm, vel, da hiver jeg meg på de andre. En ekstra truse?

Skrevet

Noe sier meg at du jobber i en butikk som selger det, og har veldig lyst til at de skal komme tilbake med tightsene så du kan kose deg med dem.. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er visst det svake kjønn. Blottet for selvtillit.

.... Har jeg dårlig selvtillit fordi jeg ikke vil vise hvordan fitta mi ser ut til alle? Ærlig talt. Dette har da f*** med ikke noe med selvtillit å gjøre, problemet er at jeg synes det ser dritstygt ut når folk kan se nøyaktig hvordan musa mi ser ut.

AnonymBruker
Skrevet

Ser at flere foreslår ekstra truse/bind, ingen som har noen andre forslag?

Ser litt rart ut med to truser når jeg skifter i gymmen, og prøver helst å holde meg unna truseinnlegg/bind. Problemet er ikke på "fremsiden" men under, det blir enten sånn nedoverklump midt på, eller så blir det to nedoverklumper. Og jeg det blir heller ikke bittelitt synlig, det blir nemlig ekstremt synlig. :bond::(

Girlproblems..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere Nike-tighst, og ett av parene gir cameltoe. De tightsene bruker jeg ikke på treningssenteret, men bruker de kun når jeg løper ute. Da er det ikke så lett å se kameltåa ;) Noen tighst har bare en elendig passform, så det er viktig å prøve de i butikken før du handler.

Ellers hjelper det jo med truseinlegg, men er ikke digg å trene med det heller.

Anonymous poster hash: 47dea...265
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke noen bryr seg eller legger merke til at noen har "cameltoe" når noe sitter stramt rundt kjønnet vil det jo vises.

Anonymous poster hash: e3312...dad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha en kort shorts over?

Anonymous poster hash: 7c5e5...1b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...