AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Jeg 28, kjæresten er 38. (Bare så det er sagt ;-) ) Kjæresten vil på en fest i kveld. Der kommer det ei dame som han var veldig forelsket i helt til han traff meg og da "kom over hun"? Han valgte ikke hun bort, men hun var ikke interessert da. Det kommer også en ex av han som han "holdt på med" helt til vi møttes for et år siden. Hun har oppført seg flørtende mot han mens jeg har vært tilstede. Hun som han var så forelsket i har vi også møtt på fest og hun har vist at hun kan gjerne fortsette og tøyse og tulle med han. Hun har også sagt foran oss begge at hun savner han. (Som venn, flørt) det sa hun ikke, men det var det de var og at han var veldig interessert. Så jeg synes det er ubehagelig. Jeg kan velge å være med, men jeg har ikke lyst og synes også at det er feil å være med for å "passe på". Hva hadde dere synes om dette? Anonymous poster hash: 48929...8cb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Jeg hadde hvertfall blitt med.. Men hadde ikke likt det uansett! Skjønner deg godt. Anonymous poster hash: dc48e...a46
Apocalypse Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt. Du må jo selv bestemme om du vil stole på han eller ikke, men selv om man stoler på kjæresten sin er det fortsatt veldig ubehagelig. Jeg hadde nok blitt med, men skjønner også at det føles feil å være med kun for å "passe på." Jeg har en kjæreste som jeg stoler på og vet ikke ville rota med andre jenter på fest, men hadde allikevel blitt med i en lignende situasjon, for jeg vil ikke at andre jenter skal tro at han er tilgjengelig og flørte med han. (Ja, jeg er sjalu og eiesyk... )
Gjest Nightwich Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Tillit er alfa og omega i et forhold. Bli hjemme
Vill Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Så lenge du stoler på han, så spiller det vel liten rolle kven andre som er der? Eg skjønner deg godt, men stoler så 100% på kjæresten min at han hadde fint fått gå.
Gjest Coolaid Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Jeg 28, kjæresten er 38. (Bare så det er sagt ;-) ) Kjæresten vil på en fest i kveld. Der kommer det ei dame som han var veldig forelsket i helt til han traff meg og da "kom over hun"? Han valgte ikke hun bort, men hun var ikke interessert da. Det kommer også en ex av han som han "holdt på med" helt til vi møttes for et år siden. Hun har oppført seg flørtende mot han mens jeg har vært tilstede. Hun som han var så forelsket i har vi også møtt på fest og hun har vist at hun kan gjerne fortsette og tøyse og tulle med han. Hun har også sagt foran oss begge at hun savner han. (Som venn, flørt) det sa hun ikke, men det var det de var og at han var veldig interessert. Så jeg synes det er ubehagelig. Jeg kan velge å være med, men jeg har ikke lyst og synes også at det er feil å være med for å "passe på". Hva hadde dere synes om dette? Anonymous poster hash: 48929...8cb Vanskelig å si. Hadde foreslått en kveld hjemme. Du kan jo faktisk begrunne hvorfor det er fornuftig for dere. Er festen mer viktig enn at du har det bra? Bli hjemme begge to. Bor dere forresten sammen ?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Hva er du redd for? Vet ikke om hun er redd for så mye. Har hun noe å være redd for stoler jo hun ikke på kjæresten. Jeg tror at det kan ha med at det er ubehagelig for henne og at hun er redd for at kjæresten skal bli flørta med av de andre damene.... Anonymous poster hash: ec557...6ae
Surriball Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Jeg er så rar at jeg tenker at mannen selv må styre om han drar eller ikke. Jeg eier ikke samboeren min, og dersom han vil være utro klarer han fint å få til det uten at jeg vet om det. Men jeg stoler på at han ikke gjør det. Det er jo DEG han er sammen med, og jeg synes ikke noe om å legge begrensninger på hverandre på den måten. Klart han skal få dra hvis han vil uten at du er med og passer på. Hvis han heller ville ha de damene enn deg kunne han fint tatt kontakt med dem utenom fest. Siden han ikke har gjort det er det fordi han vil være med deg. Det hadde vært noe helt annet om dere hadde planlagt noe sammen i kveld og han ville dra dit i stedet for å treffe de damene. Jeg synes også det er hensynsfullt av ham å si ifra om at de to kommer til deg på forhånd, i stedet for at du får høre om det i etterkant og kan bli usikker... 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Jeg er så rar at jeg tenker at mannen selv må styre om han drar eller ikke. Jeg eier ikke samboeren min, og dersom han vil være utro klarer han fint å få til det uten at jeg vet om det. Men jeg stoler på at han ikke gjør det. Det er jo DEG han er sammen med, og jeg synes ikke noe om å legge begrensninger på hverandre på den måten. Klart han skal få dra hvis han vil uten at du er med og passer på. Hvis han heller ville ha de damene enn deg kunne han fint tatt kontakt med dem utenom fest. Siden han ikke har gjort det er det fordi han vil være med deg. Det hadde vært noe helt annet om dere hadde planlagt noe sammen i kveld og han ville dra dit i stedet for å treffe de damene. Jeg synes også det er hensynsfullt av ham å si ifra om at de to kommer til deg på forhånd, i stedet for at du får høre om det i etterkant og kan bli usikker... Ts her..jeg er helt enig i at han må styre selv om han drar eller ikke. Jeg nekter han ikke, men jeg har sagt at jeg synes det er ubehagelig. (Han ble bare irritert og sur da jeg tok det opp.) Jeg stoler ikke 100 % på han. Da hadde det ikke vært et problem tror jeg. Han har gjort noe ganske grovt som gjør at jeg er usikker på om jeg stoler på han. Det er to mnd siden. Jeg skjønner jo at han kunne tatt kontakt med de utenom på fest hvis han ønsket dette. Men på en fest med mye alkohol så blir det litt annerledes synes jeg. Jeg synes det er ubehagelig å tenke på at en av de fint kan komme til å flørte med han og at det kan være lettere å gi etter på en slik fest selv om han har valgt å være med meg, enn å kontakte de sånn helt uten videre.. Anonymous poster hash: 48929...8cb
sophh Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Ja, for jeg stoler på kjæresten min. Dessuten så hadde det aldri falt han inn å dra på en fest med jenter han har likt og holdt på med, men det hadde nok ikke vært noe problem ettersom jeg vet han bare hadde forholdt seg til kompisene sine, eller andre menn.
Gjest Tamsi Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Hvordan ville du selv ha opptrådt om en gammel stormforelskelse dukket opp? Jeg vet at jeg selv har en tendens til å aldri klare å glemme helt, selv om følelsene er (HELT) borte, og vil derfor alltid være redd for at kjæresten min tenker det samme om sine gamle flammer. Men så er jeg en smule sjalu av meg da, bare viser det ikke..
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Du sier du ikke stoler på han, og han blir sur når du sier det du tenker. Kanskje du bør vurdere om du virkelig vil være i dette forholdet. Det er ikke kjekt når det er mistillit og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå