AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Kjøpte akkurat en dyr fuktighetskref fra Clarins på Kick og presiserte for damen at jeg tidligere har reagert på både Chanel og Dior sine kremer. Hun sa da at om jeg reagerer så er det bare å komme tilbake. Betyr det at man får tilbake pengene dersom man ikke tåler produktet? Anonymous poster hash: e3c80...b5f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Det må du vel nesten spør denne damen på Kicks om? Anonymous poster hash: 49b6c...c1e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Det betyr vel enten at du får pengene tilbake, eller at du får bytte til et annet produkt. Eller at hun bare skal hjelpe deg å finne noe annet du kan kjøpe. Men når du ikke fikk spesifisert det før du gjennomførte handelen, så har du vel egentlig bare deg selv å takke uansett hva det blir til. Anonymous poster hash: bdee4...7e6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Ja, her var det mange hyggelige damer! Tenkte kanskje noen visste om Kick har en slik policy om at de garanterer at man er fornøyd. Beklager at jeg spurte! Anonymous poster hash: e3c80...b5f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Ja, men hvorfor i all verden spør du her? Du kunne jo bare ringt til Kicks og spurt, så hadde du faktisk fått et svar du kunne stole på, istedet for udokumenterte forumpåstander. Anonymous poster hash: bdee4...7e6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Du får pengene tilbake, eller et nytt produkt Anonymous poster hash: 923d8...9b0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Ja, men hvorfor i all verden spør du her? Du kunne jo bare ringt til Kicks og spurt, så hadde du faktisk fått et svar du kunne stole på, istedet for udokumenterte forumpåstander.Anonymous poster hash: bdee4...7e6 Om du skal svare det der til alle som spør om noe her på KG så får du litt å gjøre fremover! PMS much?! Anonymous poster hash: e3c80...b5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå