Solstrålen Skrevet 19. juni 2002 #1 Skrevet 19. juni 2002 Jeg lurer på hvor dere skal sove natten til bryllupsdagen?? Skal dere sove sammen eller hver for dere? Og til dere som skal sove hver for dere, hvor sover dere? Foreldre, venner.....?? Klemmer fra Solstrålen!
Cilie2003 Skrevet 20. juni 2002 #2 Skrevet 20. juni 2002 Hei Vi skal sove hver for oss den siste natten som ugifte. Min familie kommer langveisfra, mens hans familie bor i nærheten, så jeg kommer til å sove hjemme sammen med min familie, og så kommer han til å være hos sine foreldre den siste kvelden. Det er et år igjen for vårt vedkommende, men jeg har allerede sommerfugler i magen!!! Lykke til!!!
Cilla Skrevet 20. juni 2002 #3 Skrevet 20. juni 2002 Vi skal bo sammen regner vi med. Sikkert mange små detaljer vi vil snakke om. hadde kanskje gjort det annerledes hvis forloveren min hadde komt, men hun ligger på sykehuset nå og har født en nydelig gutt, så det blir nok enklest for henne og komme bryllupsdagen, så hun slipper å være flere dager vekke fra han, med tanke på amming.
snowkid Skrevet 20. juni 2002 #4 Skrevet 20. juni 2002 Vi sover nok hver for oss. Hvem som forlater huset får vi se på. Muligens må vi ut begge to siden det er lånt bort til familie og venner som trenger overnatting.... Det spiller egentlig ingen rolle om man er sammen eller ikke, men jeg vet at ei jeg var forlover for synes det var veldig deilig å bli dullet med fra kvelden før til hun dro til frisøren.
Snuppis Skrevet 20. juni 2002 #5 Skrevet 20. juni 2002 Vi skal sover hver for oss natten før. Det er mer spennede når vi ikke har sett hverandre hele dagen synes jeg. -At vi ikke ser hverandre før jeg kommer opp kirkegulvet Min forlover og jeg skal sove hjemme hos oss, mens min kjære skal sove hos enten forloveren sin eller hos sin mor tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #6 Skrevet 20. juni 2002 Vi skal sove hver for oss. Min forlovede skal være hjemme med barna og min far, mens jeg og forloveren min skal være på hotellet hvor festen skal være. Veldig praktisk, frisøren jeg skal bruke er på hotellet + at jeg kan holde et øye med at alt blir som jeg vil ha det!
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #7 Skrevet 20. juni 2002 Vi skal sove sammen, hjemme hos mine foreldre siste natten som ugifte... Tror ikke jeg får noe søvn om jeg ikke har han med min side, å koselig å prate med han om morgendagen før vi sovner (prøver å sove?) Klem Gleder meg! (som ikke får logget seg på) :-?
Gjest lilletroll Skrevet 20. juni 2002 #8 Skrevet 20. juni 2002 Jeg sover hjemme hos mine foreldre mens han sover på hotell.....vi gifter oss der jeg kommer fra så da ble det enklest sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå