AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Noen med erfaringer om pinocchioteppet fra illum på barnerommet? Synes det er litt dyrt, men hvis kvaliteten er god og det holder seg pent lenge så går det jo Ann å vurdere det :-)http://www.illumsbolighus.no/shop/pinocchio_teppe-_multi_colour-_90_cm.aspxAnonymous poster hash: 9c08e...8c1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Synes ikke det var noe fint... Hva om barna søler noe på teppet? Anonymous poster hash: 7d5d1...ec6
Gjest Hyssingen Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Synes ikke det var noe fint... Hva om barna søler noe på teppet? Anonymous poster hash: 7d5d1...ec6 Vel... det kommer hvertfall ikke til å synes
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Vel... det kommer hvertfall ikke til å synes Men seriøst så synes jeg det er unødvendig å kjøpe ting som er for dyrt for normalt bruk. Ikke at man ikke skal være forsiktig med tingene sine altså, men barn er nå engang barn. Anonymous poster hash: 7d5d1...ec6 1
GammelKaktus Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Og det teppet vil de ha nesten 2000 kr for Blir jo ør av å se på det... Nei, takke meg til et billig teppe fra Ikea som jeg kan kaste uten dårlig samvittighet når det er blitt ødelagt av flekker og søl. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Og det teppet vil de ha nesten 2000 kr for Blir jo ør av å se på det... Nei, takke meg til et billig teppe fra Ikea som jeg kan kaste uten dårlig samvittighet når det er blitt ødelagt av flekker og søl. Ikke særlig miljøvennlig da om alle skal tenke slik 😉Anonymous poster hash: 9c08e...8c1 4
Sunshower Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 De teppene er litt kule og ganske så artige synes nå jeg. Men vet ikke helt om jeg ville hatt det på barnerommet. Dette teppet består i prinsippet av en haug med tovede kuler som henger sammen. Hvor gammelt er barnet? For dette teppet er ikke behagelig å sitte på. Det er også vanskelig med renhold, da det ikke er en hel flate men masse kuler. 4
GammelKaktus Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Ikke særlig miljøvennlig da om alle skal tenke slik Anonymous poster hash: 9c08e...8c1 Kanskje ikke, men nå er det ikke slik at jeg kjøper teppe på Ikea hver uke for å kaste det gamle heller. 1
Novemberellie Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Kjempefint teppe og veldig god kvalitet! Er veldig fan av Hay. Har det i en litt annen fargenyanse.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Jeg er oppvokst med et sånt teppe som dette. Hadde det på soverommet som jeg og min bror delte fra vi ble født til jeg ble 12. Teppet holdt seg utrolig bra, til tross for at det ble lekt på og rullet sammen en million ganger synes det er ganske fint. Mot morsomt å ta på! Grunnen til at det er dyrt er ho pga materialene. Det holder seg fint lenge :-)Anonymous poster hash: 2b2de...1b6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 De teppene er litt kule og ganske så artige synes nå jeg. Men vet ikke helt om jeg ville hatt det på barnerommet. Dette teppet består i prinsippet av en haug med tovede kuler som henger sammen. Hvor gammelt er barnet? For dette teppet er ikke behagelig å sitte på. Det er også vanskelig med renhold, da det ikke er en hel flate men masse kuler. Hun er 8 år :-) Jeg synes det ser deilig ut, men mulig jeg tar feil :-) TS Anonymous poster hash: 9c08e...8c1
Gjest Maman Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 Det teppet er jo kjempemorsomt! Kunne lett kjøpt det til jenterommet hvis mine var litt eldre. Nå i småbarnsfasen har jeg kjøpt tre runde tepper fra Ikea - et oransje, et blått og et grønt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #14 Skrevet 5. mai 2014 Noen med erfaringer om pinocchioteppet fra illum på barnerommet? Synes det er litt dyrt, men hvis kvaliteten er god og det holder seg pent lenge så går det jo Ann å vurdere det :-)http://www.illumsbolighus.no/shop/pinocchio_teppe-_multi_colour-_90_cm.aspxAnonymous poster hash: 9c08e...8c1 Det er ikke fra illum, men fra Hay. Anonymous poster hash: 4fd74...a30
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 Det er ikke fra illum, men fra Hay.Anonymous poster hash: 4fd74...a30 Selges på Illums da - både på nettbutikken og fysisk butikk :-) TS Anonymous poster hash: 9c08e...8c1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #16 Skrevet 5. mai 2014 Syns det var et kult teppe, men hadde aldri i livet brukt 2000kr på et teppe til barnerommet (ikke til stua heller for den saks skyld)Anonymous poster hash: e929f...7a4
miramis Skrevet 5. mai 2014 #18 Skrevet 5. mai 2014 Latterlig dyrt. Da får du vel anfall over at mitt søte tantebarn har et slikt i største størrelsen til 11'000.
miramis Skrevet 5. mai 2014 #19 Skrevet 5. mai 2014 Man kan forresten lage slikt selv. :-) http://www.small-good-things.com/archives/1985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå