Gå til innhold

Trenger hjelp, katten min går inn til naboen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min skjønne pus går inn til naboen når hun har verandadøren åpen, noe hun seff ikke liker. Er det noe jeg kan spraye/legge rundt verandaen så han ikke går inn til henne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI hadde også en sånn katt der vi bodde før. Med unntak av at jeg fikk infarkt hver gang det var noe ukjent med litt størrelse som beveget seg i leiligheten min, likte jeg besøkene godt. Om jeg ikke skulle ha likt det, mener jeg at det finnes noe sitrusduft-kjemikalier man kan kjøpe på nett som skal hjelpe, uten at jeg vet om det hjelper.

Kaffegrut og eddik har jeg også hørt at har blitt brukt, men jeg vet ikke om dette heller fungerer.

Skrevet

Du får kjøpt en spray på dyrebutikken som jeg syns fungerer godt. Må sprayes på nytt når det har vært regnvær. Husker ikke navnet, men de vet nok hvilken jeg tenker på der inne.

Skrevet

Vi får husvertene sin katt inn soveromsvinduet, og noen ganger har jeg våknet av at den katten ligger ved fotenden av sengen, mens min katt ligger på puten mellom meg og mannen min:)

Min katt og husverten sin katt er gode venner:)

Skrevet

Sånn Cat-off sitrus-spray er noe variabel i hvor virkningsfull den er. Hadde det vært minsten vår, hadde han bare slikket det av, gitt faen og gått inn til naboen likevel. :fnise: Minsten spiser grapefrukt og elsker det. Go figure.

Skrevet

Vi pleide å sette skåler med eddik i hjørnene så katten ikke skulle tisse der i allefall.. Nærmet seg ikke. Kanskje det ville funket? :fnise:

Skrevet

Naboen her setter ut brusflaske® halvfull med vann, hun sier det holder alle pusene her unna verandaen, og blomsterbeddet hennes.

Skrevet

Jeg har nå strødd pepper og sitronsaft rundt verandaen hennes, håper det hjelper...Takk for tips!

Skrevet

En skikkelig dusj m hageslangen kan hjelpe. Ikke populært, men ikke farlig heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...