Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake så møtte jeg en gutt. Vi ble fort venner. Jeg følte at jeg kunne stole på han, at han likte meg og at han var glad i meg. Han hadde et stort hjerte og han brukte å stryke på meg og si at jeg var god. Etter en stund så lurte han på om vi skulle ta d til et nytt nivå. Jeg var veldig usikker fordi jeg viste at jeg kom til å miste en venn, men jeg tok sjansen. Jeg var jo tross alt veldig glad i han og håpet at d nye nivået ville bli bedre. Etter en stund så sa han at han var usikker fordi han var redd for å såre meg og miste meg som en venn. Jeg sa at han må gi det en sjanse og ikke tenke på at han kan såre meg. Han gikk med på det, men etter den samtalen har han blitt mer og mer fjern og kald. Her om dagen når vi lå i senga begynte han å stryke på meg men sluttet fordi han blir bare kåt. Da datt d i hode på meg " kan du ikke ta på meg uten at du skal ha deg noe?" Ved frokosten var han avvisende når jeg prøvde å gi han en klem. Jeg føler at jeg har mistet gutten med det store hjerte. Jeg synes ikke d er greit at han er kald og fraverende, så hvis det er slik han skal være mot meg vil jeg ikke ha noe med han å gjøre. På en måte så har jeg lyst å si d til han men på den andre måten vil jeg ikke være noe drama dronning og lurer på om d kanskje er d beste bare kutte han ut uten å si noe. Hva ville dere gjort? Sagt ifra eller bare slutte å svare når han kontakter meg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at det å bli kåt er en naturlig reaksjon som gjør at menneskeheten lever videre?

Anonymous poster hash: 3ba6e...6ca
  • Liker 1
Skrevet

Ja, men før brukte han å ta på meg uten at d måtte føre til noe. Jeg får ikke så mye som en klem lenger...

AnonymBruker
Skrevet

Neineinei..Dette er jo ikke sånn man løser ting!

Du sa noe som kanskje var litt dumt, og han føler seg tydelig støtt av det. Menn blir kåte, hele tiden, sånn er det bare. Det betyr ikke at de bare er ute etter sex. Jeg hadde heller sett det positive i det, at jeg hadde klart å få han kåt bare ved at han stryker på meg. Det er jo bare hyggelig å vite at man tenner noen.

Du må snakke med han! Si at du er lei deg for det du sa, og at du ikke mente å såre han. Du kan si at du innimellom liker å bare kose også, uten at det nødvendigvis er sex, og at det var derfor du sa det.

Si at du ikke vil at det skal være noe dårlig stemning mellom dere. Det er også viktig at du hører hva han har å si om saken.

Hold deg saklig, snakk rolig og ikke vær sur kjerring eller dramaqueen, så ordner det seg:)

Dette er jo en bagatell.. Skjønner ikke at du vurderer å bare gå fra han for dette her.

Anonymous poster hash: 1d07f...5f7
  • Liker 2
Skrevet

Hehe...her har d blitt en misforståelse. Jeg sa d ikke til han. Jeg tenkte d for meg selv.

• Liker 1
Skrevet

Han har blitt mer og mer kald og fraværende etter at han sa han var redd for å såre meg og ikke pga sexen..

AnonymBruker
Skrevet

Ah, men da må du jo snakke med han.

Kommunikasjon er jo grunnstenen i et hvert forhold! Du må spørre hva som er galt! Dere må snakke om det. Det er ingen annen løsning.

Du må ikke bare ignorere det og slutte og snakke med han. Sånt gjør man ikke.

Anonymous poster hash: 1d07f...5f7
Skrevet

Okey.. Jeg skal snakke med han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...