Gå til innhold

Evig singel og jomfru

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen aseksuelle her, noen med psykiske problemer eller noen som av andre grunner ikke vil inn i et forhold og/eller være jomfru livet ut?

Anonymous poster hash: 48da9...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er aseksuell og jomfru. Jomfru har jeg absolutt ingen problemer med å være i og med at jeg godt kunne ha mistet jomfrudommen min om jeg ville og at sex ikke interesserer meg i det heletatt. Forhold er jeg litt skeptisk til. Jeg har helt ærlig aldri møtt noen jeg virkelig liker og virkelig bruke tiden min på, om det gir mening?

• Liker 1
Skrevet

Mann 30 her. Ikke aseksuell, men sliter med sosial angst, noe som gjør at jeg aldri har vært i et forhold eller hatt sex. Skulle ønske at jeg var aseksuell, så hadde jeg sluppet seksuell frustrasjon og bitterhet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er aseksuell og jomfru. Jomfru har jeg absolutt ingen problemer med å være i og med at jeg godt kunne ha mistet jomfrudommen min om jeg ville og at sex ikke interesserer meg i det heletatt. Forhold er jeg litt skeptisk til. Jeg har helt ærlig aldri møtt noen jeg virkelig liker og virkelig bruke tiden min på, om det gir mening?

Ja, jeg føler det likt som deg. Dessuten er det vel vanskelig med forhold når man ikke er interessert i sex.

Anonymous poster hash: 48da9...c5d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så ødelagt av mannfolk at jeg skal holde meg unna resten av livet. Etter min erfaring er bare menn utro løgnere uansett. Lei av å bli dumpa.

Anonymous poster hash: 03bb9...e5d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok jeg kommer til å være singel livet ut. Er ikke sikker på om jeg er aseksuell. Jeg har hatt sex før (one night stands), men det er leeenge siden, og nå har det gått flere år siden jeg har følt noe for noen, verken romantisk eller seksuelt. Har begynt å slå meg til ro med tanken på et liv som singel, ser ikke så mørkt på det lenger.

Anonymous poster hash: 13189...0db
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke jomfru, men kommer nok til å ende opp alene med 10 katter. Grunnen til det er sosial angst, og menn som kun bryr seg om utsende.

Må sies at jeg har dårlig selvtillit. Så det er jo min egen feil også da, som ikke klarer å ta initiativ til å snakke til noen. Er ikke jomfru, men det er takket være kompisen min Mr. Vodka. Men meningløst sex gir meg ingenting lengre. Føler meg like tom og ensom for det.

Anonymous poster hash: ef734...089
Skrevet

Er ikke jomfru, men kommer nok til å ende opp alene med 10 katter. Grunnen til det er sosial angst, og menn som kun bryr seg om utsende. Må sies at jeg har dårlig selvtillit. Så det er jo min egen feil også da, som ikke klarer å ta initiativ til å snakke til noen. Er ikke jomfru, men det er takket være kompisen min Mr. Vodka. Men meningløst sex gir meg ingenting lengre. Føler meg like tom og ensom for det. Anonymous poster hash: ef734...089

10 katter er ikke og annbefale. Det er myyye mer jobb en du tror.. ;-)

Hvis du virkelig vil det så ordner det seg men det er desverre kun et fåtall mennesker som seiler igjennom livet.

For og få et forhold kreves det masse jobb og enda mer for og holde sammen, det er snart sommer, prøv og gå deg turer og vær ute når du kan, det setter i gang ting i kroppen som gjør deg glad :-)

AnonymBruker
Skrevet

Gutter er ofte løgnere, frekke, og uutholdelig. MENN derrimot er mye bedre. Alt kommer avhenger av hva slags person du møter. Og dere menn som ikke har fått napp ennå, det er en grunn til det. Kan være sosial angst, eller rett og slett dårlige erfaringer fra tidligere forhold. Det beste dere kan gjøre er å innse dette og gjøre noe med det. Ikke kom med unnskyldninger, kom med løsninger.

Anonymous poster hash: d7809...2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...