AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Ja, det blir vel eksen min nå.. Han gjorde det slutt Igår pga han er i militæret og vil ha muligheten til å gjøre som han vil og være fri (altså ha seg med andre jenter som han sa).. Og pga han syns det er en forpliktelse og måtte snakke med meg.. Vi har vært sammen i snart 4år og samboere i et år.. Han sier han fremdeles vil vi skal være venner og at jeg bor i leiligheten mens han er i militæret.. Det hjelper heller ikke at jeg har et kjempe godt forhold til moren og vi finner på ting sammen.. I desember skal vi også på en sydentur (ikke bare meg og henne).. Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 55705...b1c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Flytt ut av leiligheten, og kom deg videre. Han høres ut som en dust, og aalt for barnslig Anonymous poster hash: 37957...ff6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Flytt ut av leiligheten, og kom deg videre. Han høres ut som en dust, og aalt for barnsligAnonymous poster hash: 37957...ff6 Ja, men har ingen andre steder og bo, og lleie en annen leilighet har jeg ikke råd til :/Anonymous poster hash: bf7e6...3cf
idapia89 Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Enn å si noe sånt til deg Du får det mye bedre uten den umodne gutten der! Jeg glemte vel strengt tatt å svare på spørsmålet Du må bare ta tiden til hjelp, prøve å ikke tenke på han, finn på andre ting og etter hvert selvsagt flytte ut av leiligheten. Bruk tiden og energien din på noen som fortjener det Hvis du får savn etter han så kan det jo hjelpe å tenke på det han faktisk sa til deg og måten han valgte å avslutte et så langt forhold på. Helt utrolig hva noen får seg til å faktisk gjøre og ikke minst si! Det kan også hjelpe å skrive ned følelsene dine i en dagbok eller noe, for å få dem ut en plass. Det hjalp i hvert fall meg de gangene jeg hadde kjærlighetssorg. Endret 3. mai 2014 av idapia89
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Du er nødt til å leve ditt eget liv, og kutte ut alt med han og hans familie skal du komme deg videre. Og flytte er du nødt til. Eller skal du betale husleie på den leiligheten inntil han en dag ombestemmer seg (etter å ha knullet på flere jenter) og tror at han kan komme tilbake som om ingenting er hendt ?
Gjest Blomsterert Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Skriv. Skriv alt du føler. Å få ut ting forhindrer ikke smerten, men du undertrykker heller ikke når du slipper det ut. Det kan faktisk forkorte sorgen, samtidig som du bearbeider. Klem på deg.
idapia89 Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Skriv. Skriv alt du føler. Å få ut ting forhindrer ikke smerten, men du undertrykker heller ikke når du slipper det ut. Det kan faktisk forkorte sorgen, samtidig som du bearbeider. Klem på deg. Signerer! Veldig viktig å få ut følelsene.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Takk for svar alle sammen! Skal prøve å glemme han, iallefall ikke ta kontakt.. Han sier vi skal være venner så han kommer vel til å ta kontakt når han kjeder seg.. Hva gjør jeg da? Sier jeg er opptatt og ikke kan snakke? Grunnen til at jeg bor her er pga jeg bor gratis.. Og hr ikke råd til å leie en leilighet nå :/ derfor er det også vanskelig å kutte med familien siden de bor rett over "oss"! Anonymous poster hash: bf7e6...3cf
idapia89 Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Du kan jo bare si rett ut at du ikke ønsker å være venner med han eller noe slikt. Eller la være å svare. Du velger selvsagt selv hva du vil gjøre, men han fortjener deg virkelig ikke. Helt utrolig at han tror dere kan være venner etter hvordan han har behandlet deg!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Fortsatt være venner, ja. Jeg er redd for at om du blir boende i leiligheten kommer han til å droppe innom når han er hjemme, for da å være sammen med deg før han drar igjen. Slik jeg tolker deg nå så vil du ikke være sterk nok til å si nei til ham... Selv om du bor gratis, prøv å finne deg at annet sted å bo. Da er du ikke der når han kommer hjem. Finn tilbake til venner, finn på noe og vær opptatt. Lykke til!Anonymous poster hash: c54b3...1a7
idapia89 Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Det er veldig fint for han at du er hjemme og venter på han, så pass veldig opp for at han ikke kommer hjem, skal kose seg med deg for så å dra og fortsette der han slapp med noen andre. Derfor er hele bosituasjonen veldig uheldig nå, siden han har deg der han vil ha deg. Hvis du skjønner hva jeg mener med det.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Takk for svar jeg har sakt til han at om han vil kose med meg og sånn så får han ikke være sammen med andre jenter, så det vet han.. Men jeg mååå prøve å ikke gi etter for kosing.. Siden da blir vi jo pulevenner, og det er sikkert akkurat det han vil.. Anonymous poster hash: bf7e6...3cf
idapia89 Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Det er ikke sikkert han er ærlig mot deg med tanke på de andre jentene, og som du sa så slo han jo opp med deg for å ligge med andre damer. Så da er det ikke sikkert du kan stole på at han lar være heller. Hvis du tenker på hvordan han har oppført seg mot deg, så bør jo det gi deg mindre lyst til å kose med han. Han viser deg jo ingen respekt! Du fortjener virkelig bedre. Endret 3. mai 2014 av idapia89
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Det er ikke sikkert han er ærlig mot deg med tanke på de andre jentene, og som du sa så slo han jo opp med deg for å ligge med andre damer. Så da er det ikke sikkert du kan stole på at han lar være heller. Hvis du tenker på hvordan han har oppført seg mot deg, så bør jo det gi deg mindre lyst til å kose med han. Han viser deg jo ingen respekt! Du fortjener virkelig bedre. Ja, det er sant.. Får bare innse at det er over og prøve å gå videre.. Så får vi ta vennskapet etterhvert.. Er så vanskelg.. Nå er han hjemme og jeg er veldig overlegen, mens han søker kontakt, tuller, ler..Anonymous poster hash: bf7e6...3cf
idapia89 Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Du får bare tenke at hvis han hadde brydd seg om deg så hadde han sagt unnskyld for at han ville gjøre det slutt, for alt det vonde og sårende han sa til deg og vist at han angrer seg på valget. Istedet så søker han kontakt for sin egen del, fordi han vil ha i både pose og sekk. Som sagt så har han deg akkurat der han vil og du må sette ned foten for at han ikke skal utnytte deg. Det er ikke så lett å se alt når en står oppi det, men om en stund kommer du til å være veldig glad for at du klarte å stå imot han. Tro meg.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Du får bare tenke at hvis han hadde brydd seg om deg så hadde han sagt unnskyld for at han ville gjøre det slutt, for alt det vonde og sårende han sa til deg og vist at han angrer seg på valget. Istedet så søker han kontakt for sin egen del, fordi han vil ha i både pose og sekk. Som sagt så har han deg akkurat der han vil og du må sette ned foten for at han ikke skal utnytte deg. Det er ikke så lett å se alt når en står oppi det, men om en stund kommer du til å være veldig glad for at du klarte å stå imot han. Tro meg. Du har så rett :/ men er ikke lett når vi sover i samme seng heller.. Uff :/ får sende han på sofaen! Anonymous poster hash: bf7e6...3cf
idapia89 Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Ja la han sove på sofaen! Du må la han vite hvor du står slik at han kan tenke over sine handlinger og hvilke konsekvenser det får, hvis han er i stand til det da..
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Kan du ikke bo hos en vennine når han kommer tilbake? Finn på ting med vennene dine, gå ut å ha det gøy! Anonymous poster hash: 7d052...4e4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Ja la han sove på sofaen! Du må la han vite hvor du står slik at han kan tenke over sine handlinger og hvilke konsekvenser det får, hvis han er i stand til det da.. Men jeg vet ikke helt hvor jeg står :/ vil liksom ha han, men samtidig ikke.. Har iallefall sakt at om han roter med andre jenter så er toget gått.. Anonymous poster hash: bf7e6...3cf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #20 Skrevet 3. mai 2014 Kan du ikke bo hos en vennine når han kommer tilbake? Finn på ting med vennene dine, gå ut å ha det gøy! Anonymous poster hash: 7d052...4e4 Neei, siden jeg jobber hver dag og de bor et godt stykke unna jobben :/ Har planlagt ting i morgen og neste helg :-) hele uken jobber jeg Anonymous poster hash: bf7e6...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå