~sikka~ Skrevet 11. juni 2004 #21 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg og gubben ler så vi griner av de reklamene der... de er hysterisk morsomme! Og jeg får faktisk lyst til å gå og kjøpe meg smågodt på mix av å se reklamen der. Ser ikke noe galt i den i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. juni 2004 #22 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har bare sett den ene reklamen hvor dama drar til mannen med støvsugeren. Må innrømme at jeg ble litt sånn :o da jeg så den. Tror ikke noen tar skade av å se sånne ting på TV,men reklamen var dårlig og litt ufin spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 12. juni 2004 #23 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg har sett to av disse reklamene og jeg synes de var morsomme begge to.. Men har ikke lyst til at datteren min skal se den reklamen der hun slår ham med støvsugeren.. Den er litt drøy for barn etter min mening.. Forresten blir barn påvirket av reklame absolutt hele tiden. Eksempel er når jeg kjøper bladet Donald Duck, det er fullt av reklame.. Litt reklame tåler barn også, men jeg er glad for at det heldigvis er litt grenser.. (selv om det ikke er mye) Den når de sitter i sofaen er bare kjempemorsom tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. juni 2004 #24 Del Skrevet 12. juni 2004 Liker den ikke. Hadde det vært gøy om det var han som slo ned hene og hun ble liggende å skrike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. juni 2004 #25 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg har sett reklamen, og likte den ikke. Hvorfor må det være så mye vold over alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 12. juni 2004 #26 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg synes reklamen er hyper-morsom - absolutt min sans for humor. Og jeg er enig med hun som skrev at dette er ingenting mot f.eks. Alene hjemme-filmene som ungene mine elsket for noen år siden ... Og samme hva foreldrene sier - ungene ser akkurat det de vil se ... får de ikke se det hjemme så ser de det hos venner ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #27 Del Skrevet 12. juni 2004 Kva er så morosamt ved at ein person vert slått så hardt over låra at han fell i golvet? Og vert liggande? Eit forsiktig klapp på baken for å gjera vedkommande merksam på at han vert observert er Ok og kan aksepterast, men direkte vald? Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #28 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg så den i dag morges jeg, mener de etter 21 som i "Etter 21 i går kveld, den er ennå etter21 nå" Fjernt. Liker den ikke, stakkars mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 13. juni 2004 #29 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg synest denne reklamen går over streken. Ikke morsom i det hele tatt. Jeg ble sittende og måpe litt etter å ha sett den. :o Jeg liker heller ikke den filmen der de sitter i sofaen og han putter hele poseinnholdet i munnen på en gang. Bygger opp under den egoismen som det finnes mer enn nok av i samfunnet i dag. Egoisme er det verste jeg vet. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 13. juni 2004 #30 Del Skrevet 13. juni 2004 Nå har jeg sett den hvor damen slår mannen med støvesugeren og den var drøy syntes jeg, og ikke det grann morsom. Dessuten, den gikk kl 18:15 og ikke etter kl 21 (sa de ikke at den kun skulle sendes etter 21 pga barna?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 13. juni 2004 #31 Del Skrevet 13. juni 2004 Nå har jeg sett den hvor damen slår mannen med støvesugeren og den var drøy syntes jeg' date=' og ikke det grann morsom. Dessuten, den gikk kl 18:15 og ikke etter kl 21 (sa de ikke at den kun skulle sendes etter 21 pga barna?)[/quote'] Den så jeg også i fem-tiden på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 14. juni 2004 #32 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er en del som har reagert på den, og lurt på hva som hadde skjedd dersom man hadde snudd på flisa. Altså at mannen hadde dengt opp kona for å få seg godteri. Da hadde det nok blitt bråk tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 14. juni 2004 #33 Del Skrevet 14. juni 2004 Nå har jeg sett den hvor damen slår mannen med støvesugeren og den var drøy syntes jeg, og ikke det grann morsom. Dessuten, den gikk kl 18:15 og ikke etter kl 21 (sa de ikke at den kun skulle sendes etter 21 pga barna?) Og jeg så den i 12:30 tida på søndag. Synes den er veldig dårlig. Jeg kjenner ikke akkurat at jeg får lyst til å kjøpe snop når jeg ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 15. juni 2004 #34 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg lo av den reklamen, og gjør det ennå. Det er verre ting som blir sendt på TV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2004 #35 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg skjønner jo at noen reagerer, men hvorfor skal vi på død og liv lage hysteri pga. en liten reklame? Jeg kommer ikke til og slå ned gubben etter og ha sett denne, men heldig at barn ser denne reklamen, det er det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 16. juni 2004 #36 Del Skrevet 16. juni 2004 men hvorfor skal vi på død og liv lage hysteri pga. en liten reklame? Det må da være lov å reagere uten at man skal bli kallt for hysterisk. Hadde du syntes det hadde vært like morsomt hvis det var en mann som slo en dame, eller en voksen som slo til et barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 16. juni 2004 #37 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg synes reklamen er hysterisk morsom, og det er vel det som er meningen og. Jeg lo så jeg gråt første gang jeg så den!! Forstår ikke hvorfor enkelte reagerer så sterkt på den. Eier ikke folk humor? Jeg vil mye heller se en sånn reklame enn hunder som blir skutt i Afghanistan, barn som sulter, eller andre grusomme ting. Dette er en uskyldig og MORSOM reklame for de som ikke har skjønt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. juni 2004 #38 Del Skrevet 16. juni 2004 Hmm..ler meg ikke ihjel av Schwarzenegger-filmer (mulig av den dårlig "engelsken" hans, men ikke volden ), men vi er vel alle forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 16. juni 2004 #39 Del Skrevet 16. juni 2004 Hvem har sagt at vold er morsomt? Dette er i en helt annen setting.. Reklamen skal være morsom. Den er laget sånn at man skal le. Fargene, rommet og hendelsen er morsom! Mulig jeg synes den er morsom fordi jeg er nordlening. Vi har jo litt råere humor enn resten av norge! Uansett, så er jo ikke dette noe som hender i virkeligheten. Tilogmed barn skjønner da det. Og jeg tror heller ikke at barn blir påvirket av en reklame. De har nok sett mye verre ting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. juni 2004 #40 Del Skrevet 16. juni 2004 Alt rundt volden i Schwarzenegger-filmer er også komisk. Setting, dårlig språk, dårslig handling og den forferdelig dårlige sveisen til Schwarzenegger er komisk. Synes likevel ikke volden er direkte komisk. Syns du forresten at med de settingene du nevner, at det hadde vært like morsomt om mannen hadde slått kona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå