AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Er det noen av dere som har prøvd å kjøre treningstopper fra H&M og Gina på 60 grader? Jeg har lyst til å vaske dem skikkelig, men er redd for at de ikke skal tåle det. Anonymous poster hash: c3eda...0d9
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 du må jo følge vaskeanvisningen! er jo din feil hvis de går i stykker og du har vasket tøyet varmere enn anbefalt. Anonymous poster hash: 59e96...196
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 du må jo følge vaskeanvisningen! er jo din feil hvis de går i stykker og du har vasket tøyet varmere enn anbefalt. Anonymous poster hash: 59e96...196 Det er jo derfor jeg spør om noen har prøvd. Og har du noen gang vasket klær, vet du at man lagt fra alltid trenger å følge vaskeanvisningen. Anonymous poster hash: c3eda...0d9
Bibette Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Tror jeg ville vært forsiktig med å vaske treningstøy på så mye som 60 grader.. men om du har en halvgammel en som det ikke er så farlig med så er det jo bare å prøve.
bambyb82 Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 jeg har en treningsbukse fra cubus som var veldig fin med to farger og konturer. Etter at den havnet i maskina på 60 grader b-vask, falmet den noe sinnsykt og mistet elastisiteten. Er ikke videre brukanes nå :/ Dette var en trenings tights og ikke topp.. Men kvalitetsmessig sikkert det samme. Og det gjelder vel på gina og hm og tenker jeg. Så ville ikke gjort det om jeg var deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå