Gå til innhold

Lommeur til brudgom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Brudgommen skal ha på seg en mørk dress med mørk vest (tilhører dressen) inni. Og hvit skjorte og et slips.

Jeg har litt lyst til å gi han et lommeur i gave, til å ha til. Hva synes dere? Er det teit eller stilig?

Noen som har sett et slikt lommeur(liknende utseende) til 2000kr eller mindre?

http://www.gullsmedrydeng.no/tissot-t-pocket-savonnette-t83145213_6008-424p.html

Anonymous poster hash: fba89...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er stilig! Ihvertfall nå som det har blitt populært med vest igjen.

Jeg var innom Thune gullsmed, og de hadde et par varianter i 1-2 000,- klassen. :-)

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Rent personlig synes jeg det er fullstendig unødvendig og arkaisk. Det er jo noe som hos de aller fleste vil bli liggende og støve ned i en skuff i ettertid. Men selfølgelig det kan jo tenkes at mannen din er en av de få som faktisk kommer til og bruke den etter den ene dagen.

Selv hadde jeg blitt irritert hvis sambo hadde kjøpt noe slikt til meg, være seg brylløp eller i noen annen sammenheng. Da vil jeg heller gi pengene til et godt formål enn og i mitt tilfelle kaste de ut av vinduet.

AnonymBruker
Skrevet

Min mann har et han har arvet, det er ganske stilig. Men jeg ville ikke gått og kjøpt et nytt et, og i alle fall ikke et til et par tusen. Da ville jeg heller hatt et med mer kvalitet over enn feks Inex, som kanskje kunne gått i arv videre. Er det noe mannen din har uttrykt at han ønsker seg?

Hva med mansjettknapper med initialer gravert inn?

Anonymous poster hash: 4fe5e...583
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg kjøpte et lommeur til mannen min fra en urmaker i Trondheim da vi forlovet oss, det bruker han ofte til dress og synes det er veldig stas. Skal gravere inn barnas fødselsdatoer i det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet han kommer til å bruke det en del! Men for all del, skjønner tankegangen din 😊

Rent personlig synes jeg det er fullstendig unødvendig og arkaisk. Det er jo noe som hos de aller fleste vil bli liggende og støve ned i en skuff i ettertid. Men selfølgelig det kan jo tenkes at mannen din er en av de få som faktisk kommer til og bruke den etter den ene dagen.

Selv hadde jeg blitt irritert hvis sambo hadde kjøpt noe slikt til meg, være seg brylløp eller i noen annen sammenheng. Da vil jeg heller gi pengene til et godt formål enn og i mitt tilfelle kaste de ut av vinduet.

AnonymBruker
Skrevet

Er litt vanskelig å arve når vi ikke har et å arve. Så da må det jo nesten bli et bytt eventuelt. Mansjettknapper har han fått i gave fra søsken tidligere, så det er ikke aktuelt denne gangen 😊

Min mann har et han har arvet, det er ganske stilig. Men jeg ville ikke gått og kjøpt et nytt et, og i alle fall ikke et til et par tusen. Da ville jeg heller hatt et med mer kvalitet over enn feks Inex, som kanskje kunne gått i arv videre. Er det noe mannen din har uttrykt at han ønsker seg?

Hva med mansjettknapper med initialer gravert inn?

Anonymous poster hash: 4fe5e...583

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye penger la du i det? Er set helt enkelt eller med noe "pynt" på utsiden? 😊

Jeg kjøpte et lommeur til mannen min fra en urmaker i Trondheim da vi forlovet oss, det bruker han ofte til dress og synes det er veldig stas. Skal gravere inn barnas fødselsdatoer i det :)

AnonymBruker
Skrevet

Manner min headed lommeur når me gifta oss, knall stilig. Ville kjøpt eit skikkeleg eit, lagt ein del penger i det, sånn at det kan gå i arv etter dere:) ville ikkje valgt sølv men heller gult gull...

Anonymous poster hash: 95da9...4d8

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye bør jeg legge i det? Jeg er student også så..

Er ikke så veldig glad i gult gull, men ja, det er sikkert finest 😊

Manner min headed lommeur når me gifta oss, knall stilig. Ville kjøpt eit skikkeleg eit, lagt ein del penger i det, sånn at det kan gå i arv etter dere:) ville ikkje valgt sølv men heller gult gull...

Anonymous poster hash: 95da9...4d8

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye bør jeg legge i det? Jeg er student også så..

Er ikke så veldig glad i gult gull, men ja, det er sikkert finest 😊

Å, nå fikk jeg også lyst til å kjøpe lommeur til (kommende) mannen 😊 Er også student som ikke liker gult gull, så hvis du finner et fint et: legg ut link! 😄

Anonymous poster hash: 9e4b7...ec3

AnonymBruker
Skrevet

Det skal jeg!

Eneste er når det kommer til arv, så er ikke det så aktuelt siden vi ikke vil/kan/bør/ønsker barn. Så vet ikke om vi trenger å tenke så mye på den delen.

Men ønsker at det skal være god kvalitet og et som han blir glad for og ønsker å bruke! 😊

Å, nå fikk jeg også lyst til å kjøpe lommeur til (kommende) mannen 😊 Er også student som ikke liker gult gull, så hvis du finner et fint et: legg ut link! 😄

Anonymous poster hash: 9e4b7...ec3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...