Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ett ganske turbulent forhold, men vi har det veldig bra også. Det hjelper jo ikke at det er eksamens-mas og dritt fra min side. Samboern min er mye borte i helgene og forrige helg skulle han bare ut med gutta. Han endte opp langt vekk og ga ikke beskjed om at han ikke kom hjem. Jeg ble ordentlig forbanda, en enkel melding er liksom nok (Vet at han var bare med gutta) Dagen etter kom han hjem og sa unnskyld og mente det aldri skulle skje igjen.

Jeg syns det er utrolig kjipt at jeg alltid må sitte hjemme og han er ute og fester og har det gøy, men jeg unner han selvfølgelig det, men ønsker bare en liten melding der det står: Tenker på deg, elsker deg...., eller noe i den duren.

Denne helgen er han borte IGJEN, men han skulle ta det rolig fordi han skulle være barnevakt. Jeg sendte en nattamelding kl 01:00, men hørte ingenting, og sendte en litt sur melding tilbake om at det faktisk bare er 6 dager siden sist han ikke gadd å svare eller sende melding. Fikk da melding om at han koser seg. Så skrev jeg tilbake at jeg ikke syns det er så mye forlangt å få en melding.

Jeg får da ikke sove og ringer kl 04:00 (vet han fortsatt er våken) og kommer da til en drita kompis. Snakker etterhvert med samboer og forteller at jeg er veldig lei meg og at jeg syns det er kjipt at jeg ikke får noe oppmerksomhet, spes rundt denne tiden med mye mas ift eksamen. Plutselig tar kompisen telefonen igjen, han har skjønt at noe er galt. Han forteller at jeg må finne ut hva jeg vil og at dette er ikke noe nytt.

Tviler på at samboern min har diskutert dette med denne kompisen, men syns alikevel dette er kjipt. Får ikke snakket med samboern min etter dette og føler jeg må "rydde" opp rotet. (Helt sikkert ikke beste tiden på døgnet å gjøre dette på, men sånn ble det) Har sendt han en melding nå om at han skal ringe, noe han da ikke har gjort.

Jeg skulle ALDRI ha ringt. Nå sitter de sikkert å snakker om hvor kontrollerende og kjip jeg er. Det eneste jeg ønsker er en liten: Tenker på deg melding, men dette kom helt feil fram. FAEN, er det mulig å være så tjukk i huet?

Hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som irriterer meg er at dette er en sak mellom meg og han, og jeg trenger ikke å snakke med kameraten hans om dette. Hadde vi fått hatt samtalen i fred (Enten ga han telefonen eller så tok kameraten telefonen) hadde saken mest sannsynlig vært ute av verden. Har enda ikke hørt noe, og går vel utifra at de overnatter hos han. Orker ikke å ringe selv akkurat nå, men kjenner meg desperat etter å fikse ting. Hater å ha ting ugjort

Skrevet

Nå har han ringt og jeg har fått sagt unnskyld for min oppførsel og han sa unnskyld for at han ikke hadde sendt meg meld eller ringt tidligere. Alt er fryd og gammen. Fy søren jeg gleder meg til semesteret er over og at jeg blir mitt gamle meg igjen snart..., dette er bare texas :(

Skrevet

Dette forholdet kommer til å slite på selvfølelse din. Allerede nå gjør du jo ting som ikke burde være nødvendige. (Ringe, mase om melding eller beskjed hvor han er). Han respekterer deg ikke , og det høres ut som dette forholdet ikke er liv laga. Dessverre.

• Liker 2
Gjest lurven
Skrevet

Du må slutte å mase på han.

Ser at han ikke gir deg nok oppmerksomhet, men han kommer ikke til å begynne å gjøre det selv om du maser

Skrevet

He's just not that into you!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...