AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Skal prøve å forfatte meg i korthet. Meg og kjerringen har vært sammen i snart 4 år . Det siste året har det virkelig vært turbolent, med mest nedturer. Vi kom oss igjennom det værste, og eg prøver å gi og gi, men får svært lite tilbake. Både når det kommer til sex, kos og fine ord/kommentarer. Vi har hatt mange samtaler der de ender som regel med at hun ikkje vil gjøre det slutt pga hun elsker meg, vil savne meg og at eg er hennes beste venn.. men for hver samtale så blir det bare verre og verre. Mindre kos, sex og den generelle flørintingen. No er det kommet itl det punktet at eg går rundt og er lei meg, sint og det går rett og slett utover psyken min så eg vet jo at eg burde gjøre det slutt, men eg klarer ikkje.. Kanskje eg sitter med ett håp om at alt ordner seg slik hun sier. Hun treffer masse folk i forbindelse med jobben, de tilbringer mye tid sammen sammen og eg jobber en del vekke. Dermed er hun ofte mer sammen med andre enn med meg, noe som plager meg oppi alt dette, blir en ekstra usikkerhet. Føler av og til at hun holder meg på vent menst hun samtidig sjekker ut interessen for andre. Hoved spm mitt er om det er noen her inne som har vært så langt nede som ett forhold kan komme før utroskap kommer inn i bilde og som i dag lever lykkelig ?? Og noen som har noen tips til en som vet han burde ende driten, men ikkje tør ? Anonymous poster hash: 4e00e...fed
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Min "kjerring" var usikker på vårt forhold i ca 6 mnd..Hun var utro 2 ganger med samme fyr...Masse løgn i flere mnd.. Viste det hun var forelsket i en annen.. vi har også vært ilag i 4 år. Ho sa også at hun elsker meg, kun meg hun vil ha. Ble også drit sur når vi pratet om dette temaet. Eg var rimelig langt nede en periode, enda stoler eg ikkje heilt på ho, ikkje litt engang..Eg vil egentlig gjere det slutt, men samtidig er det utrulig vanskelig. Skjønner deg utrulig godt, det er jævlig og sitte og tenke og spekulere på alt mulig... Eg kan seie at du bør finne deg ei leil, og flytte...Jeg angrer på eg ikkje gjorde det då hadde nok til vært bedre for meg, istede for og være i ett ekstremt usunt forhold. Kom deg vekk før hun er utro og begynner og lyge heletiden..Det ødelegger deg, eg er allerede ødelagt etter 6 mnd med konstant løgn og dritt slenging ... Dette er en stund siden, og det har ikke blitt bedre for min del, tviler på det noengang blir det, hun har kuttet all kontakt med han osv. Så om jeg er lykkelig? haha nei, ikkje litt engang.. Stikk før du mister selvtilliten din, og vertfall ikkje klarer og gjere noke! Mvh mann 24.. Anonymous poster hash: 8de72...033 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Si dere skal ha parterapi! Anonymous poster hash: 39654...ead
Gjest BettyBoop Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Skal prøve å forfatte meg i korthet. Meg og kjerringen har vært sammen i snart 4 år . Det siste året har det virkelig vært turbolent, med mest nedturer. Vi kom oss igjennom det værste, og eg prøver å gi og gi, men får svært lite tilbake. Både når det kommer til sex, kos og fine ord/kommentarer. Vi har hatt mange samtaler der de ender som regel med at hun ikkje vil gjøre det slutt pga hun elsker meg, vil savne meg og at eg er hennes beste venn.. men for hver samtale så blir det bare verre og verre. Mindre kos, sex og den generelle flørintingen. No er det kommet itl det punktet at eg går rundt og er lei meg, sint og det går rett og slett utover psyken min så eg vet jo at eg burde gjøre det slutt, men eg klarer ikkje.. Kanskje eg sitter med ett håp om at alt ordner seg slik hun sier. Hun treffer masse folk i forbindelse med jobben, de tilbringer mye tid sammen sammen og eg jobber en del vekke. Dermed er hun ofte mer sammen med andre enn med meg, noe som plager meg oppi alt dette, blir en ekstra usikkerhet. Føler av og til at hun holder meg på vent menst hun samtidig sjekker ut interessen for andre. Hoved spm mitt er om det er noen her inne som har vært så langt nede som ett forhold kan komme før utroskap kommer inn i bilde og som i dag lever lykkelig ?? Og noen som har noen tips til en som vet han burde ende driten, men ikkje tør ?Anonymous poster hash: 4e00e...fed her må du sette hardt mot hardt her. Elsker hun deg så får hun pinadø vise det hvis ikke stikker du. Du fortjener bedre enn dette. Du kan ikke kaste bort tid på et forhold som er helt dødt. 3
Avalon Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Enten må dere prøve parterapi, og hvis hun ikke går med på det så må du revurdere hele forholdet. Man skal være to i et forhold, og man skal fungere sammen på alle plan. Hvis hun ikke vil gjøre det slutt fordi atte osv, så må hun få fingeren ut å gjøre noe med det! Ord betyr lite i en sånn situasjon, det må handling til.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Hei og takk for svar. Glad dere ser litt av problemstillingen, men klart, eg har jo sikkert hatt en del skyld i dette selv. Men er det noen av dere som kanskje får "problemer" med nærhet og det å være lykkelig og forelsket pga stress ?? Eg vet hun stresser med at eg finner "tiden" vi får sammen konrta andre stressende, eg vet hun stresser med at eg ønsker meg barn, ,men det passer overhodet ikkje inn før om høyst 2 år. Eg vet hun stresser med at hun kanskje vil skuffe meg i løpet av desse to årene og at ette plager hun. Eg har prøvd å si at eg velger å level livet mitt selv og hvis eg velger hun så har eg valgt hun, samma hovrdan utfallet blir.. men det ser ikkje ut til å gå helt inn.. Eg derimot, hvis eg får beskjed om at alt er okk så kan problemet være glemt ganske så fort, men er det faktisk en mulighet for at hun vil dette, men kanskje ikkje klarer å ha nærhet til meg pga stress ? Anonymous poster hash: 4e00e...fed
søtpai Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Jeg ville nok forlatt henne hvis jeg var deg. Hadde ikke orket den situasjonen over lengre tid - uten positivt resultat. Man blir jo fryktelig sliten av sånt? Og når hun attpåtil skal bli stressa av å være i nærheten av deg?? :frown:
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Ja, blir fryktelig sliten. Selvtilliten min har jo gått rett ned i løpet av denne tiden. vet jo at eg burde gjøre det slutt, men hun er god og veldig pen og eg har vel ett ønske om at dette skal ordne seg. ville bare poste her for å høre om andre par som har slitt og kanskje det var noen her som kunne relatere seg til "stresset" hun har og hvordan det påvirker følelser og lyst. Anonymous poster hash: 4e00e...fed
idapia89 Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Det kan jo være at noe av stresset kan påvirke hvordan hun er mot deg, men når det går så langt som at dere ikke har noen nærhet, så har hun også et ansvar for å gjøre noe med det. Det går an å takle stressende perioder på en god måte også, hvis en virkelig går inn for det. Det er i hvert fall feil å la det gå utover forholdet på en sånn måte at hun ikke viser deg noen kjærlighet. Har du prøvd å ta initiativ til kos og flørting da? Hvis du har det, hvordan reagerer hun da? Endret 3. mai 2014 av idapia89
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Det kan jo være at noe av stresset kan påvirke hvordan hun er mot deg, men når det går så langt som at dere ikke har noen nærhet, så har hun også et ansvar for å gjøre noe med det. Det går an å takle stressende perioder på en god måte også, hvis en virkelig går inn for det. Det er i hvert fall feil å la det gå utover forholdet på en sånn måte at hun ikke viser deg noen kjærlighet. Har du prøvd å ta initiativ til kos og flørting da? Hvis du har det, hvordan reagerer hun da? Eg føler jo at hun er motaksvillig når eg prøver å kose, enten i sengen eller i sofaen. Hun gjør vel egentlig sjelden motstand når eg tenker meg om, men eg får jo ingenting tilbake. Eg er møkk lei kjenner eg, lei meg, sint og det er gått så langt at eg vurderer å sykemelde meg pga atferden min på jobben. Alliakvel er eg for feig til å slå opp pga eg går å håper at vi kan få tilbake det vi hadde. Hun var så snill og god og bare så herlig å være rundt. og i tillig er hun grisedeilig så det jgør jo ikkje akkurat saken bedre vurderer å bli en player å drite i alt som heter forhold, leve livet alene og heller kjøpe litt av det verden har å by på og oppleve ting. Anonymous poster hash: 4e00e...fed 1
Gjest Whitestripes Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Ja, blir fryktelig sliten. Selvtilliten min har jo gått rett ned i løpet av denne tiden. vet jo at eg burde gjøre det slutt, men hun er god og veldig pen og eg har vel ett ønske om at dette skal ordne seg. ville bare poste her for å høre om andre par som har slitt og kanskje det var noen her som kunne relatere seg til "stresset" hun har og hvordan det påvirker følelser og lyst. Anonymous poster hash: 4e00e...fed Ingenting ordner seg av seg selv. det er det første du må være klar over. Du skriver veldig generelt, så jeg får ikke helt tak i kjernen i problemet. Hvorfor har det vært turbulent mellom dere? Hva er det som skaper problemer, helt konkret? Hun gjør ikke motstand mot kos, nærhet og sex, sier du? Tar hun noen gang initiativet, da? Og uansett hvor deilig hun måtte være, så hjelper det lite hvis du ikke har det bra med henne. Utseendet falmer etter hvert, og da må man ha mer enn det som binder en til et menneske.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 Ingenting ordner seg av seg selv. det er det første du må være klar over. Du skriver veldig generelt, så jeg får ikke helt tak i kjernen i problemet. Hvorfor har det vært turbulent mellom dere? Hva er det som skaper problemer, helt konkret? Hun gjør ikke motstand mot kos, nærhet og sex, sier du? Tar hun noen gang initiativet, da? Og uansett hvor deilig hun måtte være, så hjelper det lite hvis du ikke har det bra med henne. Utseendet falmer etter hvert, og da må man ha mer enn det som binder en til et menneske. Verbalt så fungerer vi bra sammen, så ingen problem der. Mitt problem med hun er at hun er veldig utadvent og tenker gjerne ikkje igjennom ting før hun fjør de. som overdreven kontakt, uskyldig flørting osv .. Hun treffer til stadighet nye mennensker som hun har mye kontakt med i perioder.. Hun tar ikkje initiativ nei, dette er jo også hovevproblemet mitt som skaper usikkerheten.. Når hun ikkje tar initiativ og mangel på kos fra hennes side så blir det naturlig for meg usikkerhet. eg kommer ikkje til å holde sammen med hun pga utseende, men skal ærlig innrømme at hadde hun vært styggere så hadde eg gått mye før tror eg. Anonymous poster hash: 4e00e...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå