AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har kommet over ett underlig fenomen. At de mest spesielle folka jeg kjenner har fått napp hos det motsatte kjønn. Det irriterer meg til en viss grad. Ikke fordi jeg ikke unner dem glede her i livet, men fordi jeg sitter her for meg selv. Legger ikke skylden på dem, men synes det er jævlig rart at disse får det før meg, mens jeg bare sitter her alene. Som person så er jeg en fyr med allsidige interesser, har beina godt plantet på bakken, godtar folk som de er osv. For det meste får jeg positive tilbakemeldinger på hvordan jeg er. Liker også å være sosial. Derfor synes jeg det er noe merkelig at disse folka, med ganske begrensede interesser, noe introverte og ganske usjarmerende i utgangspunktet får napp på damer som faktisk holder en ganske høy standard på alle vis, mens lykken ser ut til å la seg vente på i evigheter for meg. Anonymous poster hash: 5e572...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har kommet over ett underlig fenomen. At de mest spesielle folka jeg kjenner har fått napp hos det motsatte kjønn. Det irriterer meg til en viss grad. Ikke fordi jeg ikke unner dem glede her i livet, men fordi jeg sitter her for meg selv. Legger ikke skylden på dem, men synes det er jævlig rart at disse får det før meg, mens jeg bare sitter her alene. Som person så er jeg en fyr med allsidige interesser, har beina godt plantet på bakken, godtar folk som de er osv. For det meste får jeg positive tilbakemeldinger på hvordan jeg er. Liker også å være sosial. Derfor synes jeg det er noe merkelig at disse folka, med ganske begrensede interesser, noe introverte og ganske usjarmerende i utgangspunktet får napp på damer som faktisk holder en ganske høy standard på alle vis, mens lykken ser ut til å la seg vente på i evigheter for meg. Anonymous poster hash: 5e572...ecc Kanskje du gir lite av deg selv-til de damene du liker? Har du virkelig med hånden på hjertet-prøvd å sjarmere dama du liker ? Eller er du passiv selv....og tror at damene skal falle i fanget på deg.Uten at du gjør noe selv? Problemet ligger gjemt inne i deg selv.Kansje bør du bli mer utadvendt og gi alt av din sjarm...til de damene du kunne tenke deg? Så ordner det seg nok. Anonymous poster hash: 8f7c3...978
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Kanskje du gir lite av deg selv-til de damene du liker? Har du virkelig med hånden på hjertet-prøvd å sjarmere dama du liker ? Eller er du passiv selv....og tror at damene skal falle i fanget på deg.Uten at du gjør noe selv? Problemet ligger gjemt inne i deg selv.Kansje bør du bli mer utadvendt og gi alt av din sjarm...til de damene du kunne tenke deg? Så ordner det seg nok. Anonymous poster hash: 8f7c3...978 Mange norske menn er jo direkte overlegne og ignorerer damer,sel damer de egentlig liker.... Så umoden oppførsel av norske menn. Dere kan takke dere selv-for at dere blir gående alene.. Eier dere ikke "mannsmot" nok til å kurtisere damer,så er det alltids noen andre menn som gjør det-og lykkes.Får tak i damer langt over eget nivå t.o.m. Anonymous poster hash: 8f7c3...978 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Kanskje du gir lite av deg selv-til de damene du liker? Har du virkelig med hånden på hjertet-prøvd å sjarmere dama du liker ? Eller er du passiv selv....og tror at damene skal falle i fanget på deg.Uten at du gjør noe selv? Problemet ligger gjemt inne i deg selv.Kansje bør du bli mer utadvendt og gi alt av din sjarm...til de damene du kunne tenke deg? Så ordner det seg nok. Anonymous poster hash: 8f7c3...978 Problemet ligger ikke i at jeg ikke er utadvendt. Jeg kan påstå å si at jeg har alle disse egenskapene innabords. Er ikke redd for å snakke med noen, uansett bakgrunn, eller om jeg kjenner de eller ei. Kan både prate seriøst og tulle med folk i timesvis. Tror ikke at noe kommer gratis. Vet at man må gi litt selv for å komme frem. Problemet er kanskje at tanken om å bli for masete faller inn, og at jeg derfor ikke så ofte gir det lille "ekstra". Anonymous poster hash: 5e572...ecc
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Jeg skjønner ikke problemet egentlig. Altså, liker du en jente (eller en gutt) så må en bare ta sats og spørre om du har en sjanse til å bli kjent og oppnå å få et forhold. Samtidig spiller personligheten veldig sterkt inn. Jeg feks takler ikke menn som absolutt skal være store i kjeften og late som om de kan løse verdensproblemer på den andre siden av koden mens deres eget liv er helt kaotisk, og de ikke klarer å være såpass ærlige og innrømme at de har vært utro. Feks. Det du gir, det får du tilbake. Og noen er slik at de hopper inn i et forhold kun for å ha noen å knulle på, mens resten av forholdet egentlig er helt ræva. Jeg antar at du ts, er blant de som vil ha et skikkelig forhold og ikke et tomt forhold? Da bør du egentlig se på hva du kan leve med og hvilke krav du stiller til deg selv og en evt partner. Men så er det dette med følelser også da.. Derfor ender jeg opp med samme konklusjon som jeg begynte med. Du må bare ta sjansen innimellom når du møter noen du kunne tenkt deg å bli kjent med. Snakk, smil, flørt, be på en kopp kaffe eller te. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Det kan være så enkelt som at disse sære mennene er kjekke å se på. Utseendet har dessverre en del å si. Anonymous poster hash: 1c90f...c81
absinthia Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Det kan være noe så enkelt som at disse sære mennene har en interessant personlighet når du kommer innpå dem, bare at de ikke gir alt for å sjarmere "Gud og hvermann". 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Det kan være så enkelt som at disse sære mennene er kjekke å se på. Utseendet har dessverre en del å si. Anonymous poster hash: 1c90f...c81 Han ene kan være noe kjekk, ja. Men de andre er ikke noe kjekkere en gjennomsnittet. Anonymous poster hash: 5e572...ecc
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Det kan være noe så enkelt som at disse sære mennene har en interessant personlighet når du kommer innpå dem, bare at de ikke gir alt for å sjarmere "Gud og hvermann". Jeg har også en interessant personlighet, bare folk gidder å bli kjent med meg. Skal ikke si at de ikke har noe som kan vekke interesse, men utifra hvordan jeg kjenner dem, så har de ikke så vidt spekter av interesser. Anonymous poster hash: 5e572...ecc
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Som mann kan du tillate deg å være frempå. Jeg liker i hvert fall at mannen jakter litt og viser tydelig interesse. Anonymous poster hash: 1c90f...c81 1
Gjest Lille-pus Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har også en interessant personlighet, bare folk gidder å bli kjent med meg. Skal ikke si at de ikke har noe som kan vekke interesse, men utifra hvordan jeg kjenner dem, så har de ikke så vidt spekter av interesser. Anonymous poster hash: 5e572...ecc Akkurat dette får meg til å undres litt på om du kanskje er litt i overkant passivt avventende? Du er interessant, - dersom folk gidder å bli kjent med deg. Kanskje du bør finne ut av hvorfor de, etter det du forteller, ikke er interessert i å bli kjent med deg slik at de oppdager at du har en interessant personlighet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Problemet ligger ikke i at jeg ikke er utadvendt. Jeg kan påstå å si at jeg har alle disse egenskapene innabords. Er ikke redd for å snakke med noen, uansett bakgrunn, eller om jeg kjenner de eller ei. Kan både prate seriøst og tulle med folk i timesvis. Tror ikke at noe kommer gratis. Vet at man må gi litt selv for å komme frem. Problemet er kanskje at tanken om å bli for masete faller inn, og at jeg derfor ikke så ofte gir det lille "ekstra". Anonymous poster hash: 5e572...ecc Det gjelder ikke kun å være utadvendt, men å sjarmere, å smile, å vise åpenhet med kroppspråket Når du liker en, vise henne at ja, du er utadvendt med alle, men du er sjarmert av henne, ellers kan hun også tro at du ikke er interessert da du er så utadvendt. Det gjelder å flørte. Tror de som orker å flørte får 80% mer sjanse å få hvem de er interessert av. Vis at du er sjarmert, og lek med å sjarmere til gjengjeld. Hvis du i tillegg klarer å vise at du ikke føler deg avhengig av bekreftelse fra dem (noe som er et tegn på mye negativt og dermed ubevisst med kropps- og øyespråket kan skremme), så er det et stort steg videre du har klart Hilsen, kvinne fra et annet europeisk land som savner den flørtinga fra hjemmelandet og andre land, og som pga det har sjelden noen interesse for en norsk mann, da det blir sååå kjedelig, og da jeg i tillegg ikke engang forstår deres kroppspråk siden det oftest er ikke-eksisterende eller altfor reservert og hemmet Anonymous poster hash: 59d2a...9e5
Knirke Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Det gjelder ikke kun å være utadvendt, men å sjarmere, å smile, å vise åpenhet med kroppspråket Når du liker en, vise henne at ja, du er utadvendt med alle, men du er sjarmert av henne, ellers kan hun også tro at du ikke er interessert da du er så utadvendt. Det gjelder å flørte. Tror de som orker å flørte får 80% mer sjanse å få hvem de er interessert av. Vis at du er sjarmert, og lek med å sjarmere til gjengjeld. Hvis du i tillegg klarer å vise at du ikke føler deg avhengig av bekreftelse fra dem (noe som er et tegn på mye negativt og dermed ubevisst med kropps- og øyespråket kan skremme), så er det et stort steg videre du har klart Hilsen, kvinne fra et annet europeisk land som savner den flørtinga fra hjemmelandet og andre land, og som pga det har sjelden noen interesse for en norsk mann, da det blir sååå kjedelig, og da jeg i tillegg ikke engang forstår deres kroppspråk siden det oftest er ikke-eksisterende eller altfor reservert og hemmet Anonymous poster hash: 59d2a...9e5 Hehe... Da bør TS i så fall gå for utenlandske kvinner, for jeg må si at jeg som nordmann (kvinne) er stikk motsatt . Jeg får helt mark av pågående menn. Kommer det noen bort til meg på busstoppet eller lignende og begynner å legge an på meg så løper jeg til en annen buss! Skjønner jo at dette er oppførsel som stammer fra utlandet, da jeg aldri har sett en nordmann holde på sånn. Norske kvinner liker jakten. Du må vekke jegeren i dem
Polly Ester Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Vekke jegeren i norske kvinner? Jeg syns det hadde vært hyggelig om en mann hadde vist interesse sånn ute på gata. Folk er forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå