AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg og min samboer prøver å få barn. Jeg sluttet på ppillen når brettet var tomt og fikk mensen som normalt. Etter det begynte vi med ubeskyttet sex. 2 dager etter fikk jeg mensenmurringer, ble kvalm, var ekstremt trøtt, svimmel og oppblåst og ble veeldig emosjonell, sånn har jeg vært siden det begynte. Fikk blinkende smilefjes på eggløsningstest 4 dager etter mensslutt. Men gikk tom for testpinner før jeg fikk et smilefjes som ikke blinket. Så er usikker på om jeg fikk eggløsning i det hele tatt. Jeg lurer da på om det er mulig at jeg har blitt gravid når jeg merket symptomene selv om det var før blinkende smilefjes? Eller er det liten sjangs siden det var for tidlig etter mensslutt? Jeg er nå på dag 15 etter mensslutt og har enda de samme symptomene.Anonymous poster hash: ddf9e...efb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Det er nok mulig, men det du beskriver er også helt normale symptomer på å slutte med hormonell prevensjon. Anonymous poster hash: 09713...31f
Biloba Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Sannsynlig bare hormonene som er på tur. Det går an å få eggløsning raskt etter p-pilleslutt. Ca. 14 dager etter eggløsning vil graviditetstest være positiv hos nesten alle hvis man er gravid. Hvis du begynner med testing bare noen dager etter p-pillemens, er du litt opphengt i testing;-) Da er det lurt å skaffe billige strimmeltester fra nett, og ikke bruke Clear Blue sine dyre digitale. Da tester du for rundt en tier per strimmel, og det tar ofte noen måneder å bli gravid. Flere bruker inntil et år, selv om de følger med på eggløsningen. Lykke til med babylagingen:-)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Tusen takk for svar. Ja da er det nok bare hormonene etter p-pilleslutt som er på tur. Så da får vi bare prøve videre å se hva som skjer Anonymous poster hash: ddf9e...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå