myndine8 Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Mobilen min ble stjålet da jeg glemte den ute på terassen.. Det var en dyr telefon til ca 6500 kroner som ikke var mer enn fire mnd gammel. Dum som jeg er har jeg ikke forsikret den da jeg ikke har for vane å ødelegge telefoner.. Men uansett, den eneste forsikringen jeg har er LOfavør`s innboforsikring. Er di veldig strenge? Og hvor mye kan jeg forvente å få igjen? Får ikke ringt dem før på mandag, og er så ufattelig spent.. Savner telefonen min
Gjest tuppesjura Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Ja, flere ganger. Har alltid fått tilbake penger der. Men, om du er alene med den forsikringen er egenandelen 3000kr. Har du en partner som også har forsikring der, er det ikke egenandel.
Gjest Blubbs Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har ved to anledninger hatt noe hjemme som har knust. Hadde en datamaskin som gikk i bakken, og året etter gikk mobilen i bakken. Fikk begge deler igjen. Med samboer som også var innmeldt i LO favør, ble det ingen egenandel.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Altså: Dette er helt off topic, men jeg bare lurer: Telefonen ble stjelt liggende på din egen terrasse? I så fall hadde jeg følt meg mye mer uvel ved å vite at uvedkommende klatrer rundt på terrassen min (!?) enn for telefonen i seg selv. Anonymous poster hash: 3592b...da8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har brukt den, helt topp! Min telefon var vel 3 mnd gammel. Fikk alle pengene tilbake Min bror bor i samme "bygd" som meg, så siden ingen av oss har noen spesiell adresse (PB), fikk jeg skrive inn hans navn i samme "bostad" som meg, da slapp jeg og betale egenandel Anonymous poster hash: f6e62...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå