Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg har alltid blitt fortalt at jeg er ei positiv og glad jente som sprer mye glede.
Jeg er også ei jente som ikke dømmer folk og er en god lytter og anser meg selv som ei som kan være ei god venninne! Jeg har ikke noe problem med å bli kjent med folk og få meg venner, men nære venner har jeg stort problem med.

Hjembyen min så var jeg i en stor venninnegjeng som alltid hang sammen, men det var flere ganger to og to hang sammen, men jeg ble aldri en del av det mer ''intimie'', men mer ho om alltid får en invitasjon på fest, men ikke på ansiktsmaske kveldene.. Jeg håpet på at dette skulle endre seg når jeg flyttet til ny by og kunne starte med blanke ark, men det har blitt akkurat det samme her også. De i ''gjengen'' finner på ting seg i mellom og jeg blir aldri en del av det.

Jeg har lettere for å få meg kjæreste enn venner. Jeg har blitt den klassiske kjæreste-jenta.. Men likevel har jeg aldri ditcha venner for å heller være med kjærese, altså aldri sagt nei til en venninne kveld så syntes det blir urettferdig å si at jeg ikke har tid til de fordi jeg har kjæreste..

Hvordan går man frem for å få nære venner? jeg vet ikke helt hva jeg gjør feil!

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Ikke vent på å bli bedt. Be noen selv?

Spør om ei venninne vil komme hjem til deg for å spise, drikke vin eller se film eller

noe? Ta intiativ selv :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har alltid blitt fortalt at jeg er ei positiv og glad jente som sprer mye glede.

Jeg er også ei jente som ikke dømmer folk og er en god lytter og anser meg selv som ei som kan være ei god venninne! Jeg har ikke noe problem med å bli kjent med folk og få meg venner, men nære venner har jeg stort problem med.

Hjembyen min så var jeg i en stor venninnegjeng som alltid hang sammen, men det var flere ganger to og to hang sammen, men jeg ble aldri en del av det mer ''intimie'', men mer ho om alltid får en invitasjon på fest, men ikke på ansiktsmaske kveldene.. Jeg håpet på at dette skulle endre seg når jeg flyttet til ny by og kunne starte med blanke ark, men det har blitt akkurat det samme her også. De i ''gjengen'' finner på ting seg i mellom og jeg blir aldri en del av det.

Jeg har lettere for å få meg kjæreste enn venner. Jeg har blitt den klassiske kjæreste-jenta.. Men likevel har jeg aldri ditcha venner for å heller være med kjærese, altså aldri sagt nei til en venninne kveld så syntes det blir urettferdig å si at jeg ikke har tid til de fordi jeg har kjæreste..

Hvordan går man frem for å få nære venner? jeg vet ikke helt hva jeg gjør feil!

Et godt tips er å by på seg selv. Om du er personlig med bekjentskapene dine, vil det være større sjanse for at de er personlige tilbake. Folk liker folk som får dem til å føle seg vel, så gi komplimenter, vær en god lytter, og vær oppriktig interessert i hva de andre sier. Det hjelper også å snakke om ting du vet vedkommende liker :) inviter en og en venninne til turgåing, kafe, vinkveld etc, lettere å få kontakt når det bare er to og to :)

Anonymous poster hash: f7f18...5cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...