Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakker med en fyr fra en datingnettside. Han virker ganske interessant, men er litt usikker på om vi egentlig passer sammen. Er veldig interessert i å møtes for å se om vi klikker bra, men han virker veldig tilbakeholdent. Han er tydeligvis litt interessert siden det har vært han som har tatt kontakt med meg når det har vært stille fra meg, men jeg vil ikke være den jenta som ber en gutt ut (ja, jeg vet dette hørtes ikke særlig moderne :fnise:)

Tips til hvordan jeg kan hinte?

Anonymous poster hash: 8d0fe...c50
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si Ååååå, jeg har så lyst på kaffe/øl/vin?

Anonymous poster hash: cd8d6...b68
AnonymBruker
Skrevet

...ja, det er veldig subtilt :ler:

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Jeg ville svart: Skjønner hva du mener, har skikkelig lyst på Spaghetti/Sjokolade/Vafler nå, men btikken er stengt. Heldigvis er den åpen i morgen igjen.

Så vær forberedt på at du kan få en sånn i fleisen.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

"Fikk lyst på vin! Blir du med ut?"
"Fikk lyst på kaffe, blir du med å ta en kopp?"

AnonymBruker
Skrevet

Enten får du vente og vente til han kanskje inviterer deg ut. Eller så får du bli stor jente å si hva du faktisk vil, ta hånd om ditt eget liv!

Anonymous poster hash: 6c5f8...026
  • Liker 3
Skrevet

Enig... Bare å si noe sånt som:" Liker du vin?/Vil du være med ut å ta ett glass vin?/Være med på kaffe eller?" Er ikke så vanskelig det da :P

AnonymBruker
Skrevet

Enten får du vente og vente til han kanskje inviterer deg ut. Eller så får du bli stor jente å si hva du faktisk vil, ta hånd om ditt eget liv!

Anonymous poster hash: 6c5f8...026

Jeg velger heller å vente.

Skrevet (endret)

women-waiting-for-the-perfect-man-skelet

Endret av Anna Kronisme
  • Liker 1
Skrevet

Snakker med en fyr fra en datingnettside. Han virker ganske interessant, men er litt usikker på om vi egentlig passer sammen. Er veldig interessert i å møtes for å se om vi klikker bra, men han virker veldig tilbakeholdent. Han er tydeligvis litt interessert siden det har vært han som har tatt kontakt med meg når det har vært stille fra meg, men jeg vil ikke være den jenta som ber en gutt ut (ja, jeg vet dette hørtes ikke særlig moderne :fnise:)Tips til hvordan jeg kan hinte? Anonymous poster hash: 8d0fe...c50

Altså, hallo?? Vil ikke være den jenta som ber en gutt ut?? Hvor gammel er du? Og hvilket år lever du i, fordi sist jeg sjekket kalenderen så var det 2014...! Ingen vil se noe rart på deg om du tar intiativ til en fyr.. Men han er kanskje nervøs på hva du svarer? Usikker? Bryt isen på det og spør rett ut; "blir du med på en kaffe en dag?" :)

Og tro det eller ei, men gutter liker faktisk at jenter tar intiativ, så slipper de det presset selv.

Og la meg si det sånn da: OM han ikke tør spørre deg ut, og du ikke vil, av prinsipp (?). Så ender jo dette ikke opp med noenting. Og hadde ikke det vært dumt da, å la en potensielt bra fyr glippe bare pga det? :))

Få ut finger'n jente! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...