AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Trenger tips til øyenskygge/øyenskyggepalett i lyse toner, som faktisk er pigmenterte når man tar de på. Alle lyse jeg har prøvd blir alt for lite pigmentert når jeg tar de på iforhold til det jeg skulle trodd når den er i palettene. Og en beige kajal til våtlinjen. Alle forsvinner så fort når jeg tar de på der, vet dere om noen vannfaste eller lang varige? Anonymous poster hash: 400cc...826
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Hm, hvis du bare vil ha en standard nøytral palett hadde jeg kjøpt DENNE fra Urban Decay om jeg var deg. Urban Decay er noen av de beste på øyenskyggefronten, og jeg har to paletter som jeg forguder. Har ikke denne varianten, men vet den er en favoritt blant mange. Har en beige en fra Isadora innen eyeliner som er dødsbra. Fargen heter "blonde", og selv om den ikke selges i Norge lenger er den å få på nett. Vet det var mange som fikk panikk når denne forsvant fra markedet, og det kjønner jeg godt! Man kan bruke den til så mangt. Utenom det har både MAC og Chanel beige eyelinere, selv om denne fra Isadora selvsagt er til en billigere penge.
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Jeg elsker skyggene mine fra Makeup Geek. De er billige og knakende gode. Jeg har lest og hørt mer enn én gang at folk synes disse er bedre enn Mac sine, som er noe av det beste på markedet. Jeg har tre matte farger, Beaches and Cream, Latte og Mocha og alle er pigmenterte og gode å jobbe med. Henger meg på Isadora sin Blonde også.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har kjøpt eyelinder fra Glo Minerals i fargen Peach på ebay. Fin farge, men er ikke sikker på hvor lenge den varer. Anonymous poster hash: bcb8f...901
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Hm, hvis du bare vil ha en standard nøytral palett hadde jeg kjøpt DENNE fra Urban Decay om jeg var deg. Urban Decay er noen av de beste på øyenskyggefronten, og jeg har to paletter som jeg forguder. Har ikke denne varianten, men vet den er en favoritt blant mange. Har en beige en fra Isadora innen eyeliner som er dødsbra. Fargen heter "blonde", og selv om den ikke selges i Norge lenger er den å få på nett. Vet det var mange som fikk panikk når denne forsvant fra markedet, og det kjønner jeg godt! Man kan bruke den til så mangt. Utenom det har både MAC og Chanel beige eyelinere, selv om denne fra Isadora selvsagt er til en billigere penge. Hvordan bruker du den fra Urban Decay? Hvilke farger legger du hvor? Har du hooded eyes? Jeg har lyst på den paletten, men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke fargene. Hva som skal legges hvor, liksom. Har hooded eyes. Anonymous poster hash: bcb8f...901
Gjest Lille-pus Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Som brunøyd handler jeg bra paletter når jeg finner noen som inneholder det som er gode farver for meg. Siste tilskudd er denne fra Chanel. Ikke sikkert den er noe for deg, men den er gull for meg (bokstavelig talt). Og det ligger i lyse farvers natur at de ikke blir mer dempede i tonen når de kommer på huden enn når de befinner seg i formen sin i paletten.
Gjest BabyBlue Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Hvordan bruker du den fra Urban Decay? Hvilke farger legger du hvor? Har du hooded eyes? Jeg har lyst på den paletten, men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke fargene. Hva som skal legges hvor, liksom. Har hooded eyes. Anonymous poster hash: bcb8f...901 Hvilken øyefasong du har avhenger veldig av teknikk og hvilke redskaper du har. Kjøp helst mindre øyesminkebørster slik at du kan ha mer kontroll, og hold ting nøytralt og lyst (som du kan med denne paletten). Jeg har selv dypt satte mandelformede øyne, og kan ha dramatisk øyesminke siden øyelokkene mine synes... selv om jeg må være obs på at ting kan se litt innhult ut om jeg bruker for mørke farger. Denne paletten er ganske universal da den har både mørke og lyse farger og er helt matt. Se gjerne på denne for inspirasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå