AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Det ble slutt mellom meg og kjæresten for snart et halv år siden. Da vi var sammen, la han ut bilder av oss to sammen, svært så romantiske bilder hvor vi holder hender, kysser, etc. Bildene har han ikke slettet, noe jeg syns er merkelig, har selv slettet alle bildene av oss to sammen. Det blir spesielt rart nå som jeg har fått meg ny kjæreste. Bildene ligger ute på facebook, og han har en offentlig profil, slik at alle får sett bildene. Er dette normalt? Sletter ikke dere slike romantiske bilder når det blir slutt? For meg er det helt naturlig at sånne bilder fjernes, kanskje ikke dagen etter, men etter et par måneder, er det naturlig at de slettes. Anonymous poster hash: 6febe...7c9
Pottepalme Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Jo, det er normalt at de fjernes. Kan ikke være spesielt gøy for den nye kjæresten din å se bildene. Jeg hadde bedt han fjerne de.
Gjest Blomsterert Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Litt rart er det ja. Kan du be ham fjerne de?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 jeg rygger alltid unna om en date har bilder med eksen på face... SPESIELT kyssebilder og bilder fra senga (det er så tacky!!) Anonymous poster hash: 0b655...f74
Tibbie Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Ja, kyssebilder tror jeg i hvert fall at jeg ville fjernet. Vanlige bilder hadde jeg ikke brydd meg om. Kanskje han er stolt over å ha vært sammen med deg?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Jeg kjenner flere som har gamle bilder med eksen på facebook. Ikke profilbilder, og ikke tacky kyssebilder, men reisebilder av dem sammen. Iblant er det fordi de ikke er superaktive og jeg regner med at de ikke har tenkt over det, andre ganger tror jeg de bare beholder fordi det er minner fra turer de har tatt osv. Jeg vet med sikkerhet at et par av mine kamerater er helt ferdig med eksene, en har også et profilbilde med sin nye dame. De har sikkert bare ikke tenkt over det (han ene har mange album). Jeg ville ikke brydd meg med det. Anonymous poster hash: 85da1...238
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Jo, det er normalt at de fjernes. Kan ikke være spesielt gøy for den nye kjæresten din å se bildene. Jeg hadde bedt han fjerne de. Litt rart er det ja. Kan du be ham fjerne de? Jeg nevnte det for ham etter at det hadde gått 1 måned, og da sa han at han skulle gjøre det, og det gjorde han også, men da fjernet han bare noen bilder. Det mest irriterende er at et album, med forskjellige bilder, som har oss som "hovedbilde", et bilde hvor vi kysser. Har har også to bilder av oss under "forside-bilder", men heldigvis har han ikke disse bildene på forsiden. jeg rygger alltid unna om en date har bilder med eksen på face... SPESIELT kyssebilder og bilder fra senga (det er så tacky!!) Anonymous poster hash: 0b655...f74 Jeg har jo slettet alle bildene av oss, syns det er merkelig å ha romantiske bilder av en eks. Viktig å få med at det selvsagt ikke er bilder fra senga, men kyssebilder fra ferieturer, hytteturer, osv. Anonymous poster hash: 6febe...7c9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Ja, kyssebilder tror jeg i hvert fall at jeg ville fjernet. Vanlige bilder hadde jeg ikke brydd meg om. Kanskje han er stolt over å ha vært sammen med deg? Ja, det er jo vanlig å fjerne slike bilder når det blir slutt? Skjønner ikke denne mannen, nesten så jeg begynner å tro at han er stolt av det, men bare nesten Anonymous poster hash: 6febe...7c9
Tibbie Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Ja, det er jo vanlig å fjerne slike bilder når det blir slutt? Skjønner ikke denne mannen, nesten så jeg begynner å tro at han er stolt av det, men bare nesten Anonymous poster hash: 6febe...7c9 Hehe, du har i hvert fall ikke grunn til å ta deg nær av det. Det virker ikke akkurat som om han er flau over exen sin Endret 2. mai 2014 av Tibbie
Gjest Blomsterert Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Merkelig at han ikke fjernet alle. Er vel bare å gi f da. Men forstår godt at det er irriterende.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Jeg kjenner flere som har gamle bilder med eksen på facebook. Ikke profilbilder, og ikke tacky kyssebilder, men reisebilder av dem sammen. Iblant er det fordi de ikke er superaktive og jeg regner med at de ikke har tenkt over det, andre ganger tror jeg de bare beholder fordi det er minner fra turer de har tatt osv. Jeg vet med sikkerhet at et par av mine kamerater er helt ferdig med eksene, en har også et profilbilde med sin nye dame. De har sikkert bare ikke tenkt over det (han ene har mange album). Jeg ville ikke brydd meg med det. Anonymous poster hash: 85da1...238 Jeg har ikke noe i mot at reisebilder ligger ute (selv om jeg personlig ikke vil ha reisebilder av meg og eksen på facebook-en min), men bilder hvor vi er intime syns jeg han godt kan fjerne. Hvorfor skal han for eksempel ha ute bilder hvor vi kysser? Og et av disse bildene er hovedbildet på et album, altså det bildet du ser før du klikker inn på albumet. Han må jo ha oppdaget det. Anonymous poster hash: 6febe...7c9
Pottepalme Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Jeg nevnte det for ham etter at det hadde gått 1 måned, og da sa han at han skulle gjøre det, og det gjorde han også, men da fjernet han bare noen bilder. Det mest irriterende er at et album, med forskjellige bilder, som har oss som "hovedbilde", et bilde hvor vi kysser. Har har også to bilder av oss under "forside-bilder", men heldigvis har han ikke disse bildene på forsiden. Jeg har jo slettet alle bildene av oss, syns det er merkelig å ha romantiske bilder av en eks. Viktig å få med at det selvsagt ikke er bilder fra senga, men kyssebilder fra ferieturer, hytteturer, osv. Anonymous poster hash: 6febe...7c9 Si det til han igjen. Alle oppegående folk forstår at kyssebilder med ex ikke egner seg på facebook når vedkommende har ny kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har ikke noe i mot at reisebilder ligger ute (selv om jeg personlig ikke vil ha reisebilder av meg og eksen på facebook-en min), men bilder hvor vi er intime syns jeg han godt kan fjerne. Hvorfor skal han for eksempel ha ute bilder hvor vi kysser? Og et av disse bildene er hovedbildet på et album, altså det bildet du ser før du klikker inn på albumet. Han må jo ha oppdaget det. Anonymous poster hash: 6febe...7c9 Jeg ville bare ignorert det. Dere var sammen og valgte begge å stille opp på og ta bildene og det er alltid en sjanse for at det tar slutt, samt at alt på nett er offentlig. Hvis det går utover noen er det hans fremtidige damer som evt. irriterer seg. Det har jo egentlig ikke noe å si for deg, hans venner vet jo at dere datet uansett. Anonymous poster hash: 85da1...238 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Hehe, du har i hvert fall ikke grunn til å ta deg nær av det. Det virker ikke akkurat som om han er flau over exen sin Hehe, klarer ikke å ta det som et kompliment, merker at det irriterer meg Får bare håpe kjæresten min ikke finner på å snoke på profilen hans da, det kan jo bli en pinlig affære:) Anonymous poster hash: 6febe...7c9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 1) Hvorfor skulle din kjæreste drive å sjekke ut bildene til din eks? Sjekker du ut bildene til hans eks? 2) Hvis du har fjernet alle tagger, er det et problem da? Bildene er vel ikke søkbare lenger? Anonymous poster hash: f55c5...f08
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 Merkelig at han ikke fjernet alle. Er vel bare å gi f da. Men forstår godt at det er irriterende. Det er faktisk ganske irriterende. Det er pinlig å se sånne bilder av seg selv på profilen til en eks. Si det til han igjen. Alle oppegående folk forstår at kyssebilder med ex ikke egner seg på facebook når vedkommende har ny kjæreste. Får sende ham en ny melding, selv om det egentlig ikke burde vært nødvendig. Anonymous poster hash: 6febe...7c9
Pottepalme Skrevet 2. mai 2014 #17 Skrevet 2. mai 2014 Det er faktisk ganske irriterende. Det er pinlig å se sånne bilder av seg selv på profilen til en eks. Får sende ham en ny melding, selv om det egentlig ikke burde vært nødvendig. Anonymous poster hash: 6febe...7c9 Jeg hadde mast til bildene ble fjerna.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 1) Hvorfor skulle din kjæreste drive å sjekke ut bildene til din eks? Sjekker du ut bildene til hans eks? 2) Hvis du har fjernet alle tagger, er det et problem da? Bildene er vel ikke søkbare lenger? Anonymous poster hash: f55c5...f08 1) Får håpe han ikke gjør det. Titter han litt på profilen min og ser flere av bildene mine, vil han se kommentarene til eksen min (lurer på om jeg skal slette kommentarene hans, tror det er lurt) og da er det ikke umulig at han klikker seg inn på profilen hans? Jeg søker ikke etter ekskjærestene hans, men hvis jeg for eksempel ser et bilde hvor jeg ser at eksen har kommentert, så skal du ikke se bort i fra at jeg går inn på profilen hennes, bare av ren nysgjerrighet. 2) Se punkt.1 Anonymous poster hash: 6febe...7c9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #19 Skrevet 2. mai 2014 1) Får håpe han ikke gjør det. Titter han litt på profilen min og ser flere av bildene mine, vil han se kommentarene til eksen min (lurer på om jeg skal slette kommentarene hans, tror det er lurt) og da er det ikke umulig at han klikker seg inn på profilen hans? Jeg søker ikke etter ekskjærestene hans, men hvis jeg for eksempel ser et bilde hvor jeg ser at eksen har kommentert, så skal du ikke se bort i fra at jeg går inn på profilen hennes, bare av ren nysgjerrighet. 2) Se punkt.1 Anonymous poster hash: 6febe...7c9 Men det har vel likevel ikke noe å si? Han vet jo dere er sammen. Eksen din er ikke den eneste som har bilder av eksen på facebook. Det er jo hans valg, ikke ditt. Det sier ingenting om deg. Og om man snoker, finner man, er ikke som om det går utover deg. Man kan alltids lete frem et bilde av noen med noen de datet om man leter godt nok, enten det er via eksen eller en venn. Anonymous poster hash: 85da1...238
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #20 Skrevet 2. mai 2014 Jeg ville bare ignorert det. Dere var sammen og valgte begge å stille opp på og ta bildene og det er alltid en sjanse for at det tar slutt, samt at alt på nett er offentlig. Hvis det går utover noen er det hans fremtidige damer som evt. irriterer seg. Det har jo egentlig ikke noe å si for deg, hans venner vet jo at dere datet uansett. Anonymous poster hash: 85da1...238 Joda, det er greit, vi har vært sammen og tatt flere bilder sammen, men slike intime bilder trenger da ikke å ligge ute til alles anskuelse? Det er sant, nettopp derfor det er vanskeligere å forstå at han ikke fjerner dem. Det kan da ikke vært så veldig turn-on med en mann som har slike bilder av eksen. Og ja, det irriterer, fordi det er bilder av m-e-g, det syns jeg ikke noe om. Jeg hadde mast til bildene ble fjerna. Har sendt ham en melding på facebook! Satser på at bildene er borte i morgen! Anonymous poster hash: 6febe...7c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå