AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har spiseforstyrrelser, og holder på med en gutt nå! Jeg tør ikke å fortelle han det, men vet samtidig ikke hvordan jeg kan leve i et forhold med denne diagnosen! Jeg er ikke klar til å bli frisk - men jeg vil jo ikke miste denne gutten! Hva skal jeg gjøre? Hadde dere klart å leve med en kjæreste med spiseforstyrrelser? Føler dette som et ultimatum, han eller spiseforstyrrelsen! Ikke fortell meg at det selvfølgelig er han. Å bare slutte å være spiseforstyrret er ikke mulig - det er en lang prosess jeg ikke føler meg klar for. Jente 18 Anonymous poster hash: 65d06...716
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Syntes det blir litt for dumt at du sier du ikke føler deg klar for å bli frisk, er jo det som tyder på at du er syk. Du må søke hjelp, så du kan få hjelp til å bli frisk igjen. Jeg har selvfølgelig forståelse for at det er veldig vanskelig. Når det kommer til gutten syntes jeg godt du kan fortsette å holde på med han, og fortelle han om sykdommen, men ikke blande det for mye inn i forholdet deres. Hvis du føler det ikke går ann å ha en kjæreste og ha din diagnose må du selvfølgelig prioritere å bli frisk fra sykdommen, hvis ikke er du jo uansett like langt på alle måter. Lykke til! Anonymous poster hash: 33013...224 2
Gjest Blomsterert Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor er du ikke klar til å bli frisk? Det er vel problemet her.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Å leve med en spiseforstyrret er UTROLIG vanskelig og det er få som takler det. Jeg snakker av erfaring, da jeg er inne i mitt 14. år som bulimiker. Jeg var utrolig heldig med min første kjæreste, han var veldig forståelsesfull, tålmodig og hjelpsom og taklet hele greien veldig bra, men det var nok likevel mye han savnet i forholdet. Man kan jo ikke gjøre de "vanlige" kjærestetingene, da alle sosiale settinger som innebærer mat utgår og det er jo - lets face it - de fleste sosiale settinger. Men vi klarte oss bra likevel. Jeg er nå sammen med en ny mann og han takler det ikke like bra. Han forstår rett og slett ikke og det skjønner jeg godt. Jeg valgte å være åpen og ærlig med begge fra dag en og det anbefaler jeg deg også å være, så de vet hva de går til. Anonymous poster hash: 5fcce...384
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Vet hvordan det er å ha en spiseforstyrrelse. På den ene siden vil man bli frisk, men på den annen side ikke. Anonymous poster hash: 3d93d...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå