Gå til innhold

Hehe.. da har jeg badet i havet i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ærlig talt denne er litt kul. Folk har bare godt av å komme seg ut og kjenne litt på elementene. Så lenge man har noen til stede som står på tørt land og filmer, så er det jo rimelig trygt også. Mye stiligere enn idiotiske utfordringer som å styrte en halvliter pils.

Anonymous poster hash: cae49...c61
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er knall - jeg ble riktignok "utfordret" og gjorde det ikke, men ser overhodet ikke noe i veien med å gjøre noe "sprøtt" i hverdagen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei :). Kjenner du en Amanda med en sønn i Nordland?

Nope, men så var spm rettet til TS og ikke deg da :)

Anonymous poster hash: f45bc...c10

Skrevet

Personen som døde hadde vel ingenting med Facebook å gjøre? Han "ble funnet", da høres det veldig ut som han var alene, og for å være med på Facebooktrenden må man jo ha noen med som filmer mens man hopper uti.

Det finnes jo folk som bader hele året uavhengig av utfordringer på Facebook.

Anonymous poster hash: cae49...c61

Dersom dette har vært noen som er litt eldre som ikke helt har skjønt at det "må" bli filmet, kan det godt hende han har dratt alene jo..

AnonymBruker
Skrevet

Sauer. Hopp. Ok.

Anonymous poster hash: b3235...8ff

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Nope, men så var spm rettet til TS og ikke deg da :)

Anonymous poster hash: f45bc...c10

Ditt spørsmål kom like under mitt innlegg, så da gikk jeg selvfølgelig utifra at det var rettet til meg. Til en annen gang får du tydeliggjøre hvem du skriver til.

Skrevet

Som sagt over er jeg glad det ikke er blitt en kjempe hit på Sørlandet enda. Jeg som såvidt klarer å pyse meg ut i vannet midt på sommeren, kommer aldri i verden til å bade nå! Ikke gidder jeg å bli skyldig alkohol heller..... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ditt spørsmål kom like under mitt innlegg, så da gikk jeg selvfølgelig utifra at det var rettet til meg. Til en annen gang får du tydeliggjøre hvem du skriver til.

OK.

Anonymous poster hash: ed8d1...b55

Skrevet

Jeg har sikkert 100 folk på vennelista som har lagt ut badevideo. Føler meg nesten som en liten " damegris" , men jeg må bare si: " For noen flotte mannlige kontakter, ekser, tidligere studiekompiser/ medelever, gamle elskere og gode venner jeg har! " Både de normalbygde, de litt pinglete og de med noen kilo for mye er jo flotte karer. Er egentlig litt å tenke over i dagens kroppsfikserte samfunn ( selv om det altså er litt kroppsfiksert å bli så fokusert på dette)

Har flyttet langt unna alle venner å bekjente, så ingen har tenkt på å utfordre meg - de som hadde kommet til å gjort det har " reservert seg mot utfordring, ved å utfordre de andre til å ikke utfordre dem eller kjøpe dem " hvadetnåmåttevære" . Er litt glad for det! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt handler ikke om deg...

Anonymous poster hash: 38f4a...815

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanligere å sitere den man svarer enn å bare svare rett etter. Kan jo komme noen andre i mellom som skaper forvirring for samtalen. Chill.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok trippelpost. Fjern og rapporter meg den som vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...