Gå til innhold

Hehe.. da har jeg badet i havet i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk et film klipp av ei venninne i dag på Facebook, om du ikke bader inne 24 timer så skaffer du 2 vin flasker og en middag, jeg hoppet i det, dro med gubben nede på brygga og hoppet i sjøen. Sa 4 venner av meg, + taget de. Det var nok rundt 3 grader her (Tromsø) i sjøen, etter jeg delte filmen med venner så kom det jo filmer hele tiden.. Nå sitter jeg her og er fornøyd med det første badet i sjøen i år:) Tror at det kommer til å bli en hitt det der.

Anonymous poster hash: fbddc...b5c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så akkurat at noen andre også hadde fått den meldinga, nå er personen død. Druknet.

Kjipt.

Anonymous poster hash: 64dbd...25d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er herlig å bade i havet når det snør. ;)

Anonymous poster hash: cae49...c61

Skrevet

Det er så deilig å bade i sjøen! Jeg vinterbader. Bader normalt minst en gang hver måned hele året (utenom det siste året, da har jeg vært gravid/ammet).

AnonymBruker
Skrevet

Personen som døde hadde vel ingenting med Facebook å gjøre? Han "ble funnet", da høres det veldig ut som han var alene, og for å være med på Facebooktrenden må man jo ha noen med som filmer mens man hopper uti.

Det finnes jo folk som bader hele året uavhengig av utfordringer på Facebook.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Personen som døde hadde vel ingenting med Facebook å gjøre? Han "ble funnet", da høres det veldig ut som han var alene, og for å være med på Facebooktrenden må man jo ha noen med som filmer mens man hopper uti.

Det finnes jo folk som bader hele året uavhengig av utfordringer på Facebook.

Selfie

Anonymous poster hash: 64dbd...25d

AnonymBruker
Skrevet

Må ha vært en fantastisk fin opplevelse. Gleder meg selv til det første badet i år (20 år siden sist). :)

Anonymous poster hash: ef9c6...723
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Er dette blitt en dille nå? Jeg klikket meg inn på min sønn som bor i Nordland, og der blir han jammen filmet mens han løper uti havet og dukker under og kommer crawlende tilbake igjen. Jeg fikk frysninger bare av å se det. Kan ikke være mange grader.

Endret av Arabella
AnonymBruker
Skrevet

Du heter vel ikke tilfeldigvis Amanda? ;)

Anonymous poster hash: f45bc...c10
  • Liker 1
Skrevet

Dette har jo blitt en megatrend. Er pisslei all spammingen nå. Glad trenden ikke har nådd Sørlandet for fullt. I Tromsø er det jo bade-boom!

Skrevet

Dette har jo blitt en megatrend. Er pisslei all spammingen nå. Glad trenden ikke har nådd Sørlandet for fullt. I Tromsø er det jo bade-boom!

Trenden begynte i Nordland, ikke Troms... ;)

Går som en farsott her, gidder ikke sjekke facebook denne helga ihvertfall, vet jo hva som er der! :dusje:

Gjest Eurodice
Skrevet

Du heter vel ikke tilfeldigvis Amanda? ;)

Anonymous poster hash: f45bc...c10

Nei :). Kjenner du en Amanda med en sønn i Nordland?

Skrevet

Hmm. Jeg driver ikke med sånt, jeg.

Gjest Hyssingen
Skrevet (endret)

Vær forsiktig folkens.

http://www.dagbladet.no/2014/05/02/kultur/5080/bading/hopp_i_havet/sosiale_medier/33091537/

Anonymous poster hash: bb1d7...2d7

"HAR DU SETT NOEN VIDEOER AV DAMER I BIKINI SOM HAR DELTATT I DØDSLEKEN? TIPS OSS!"

OG

"Utfordrer hverandre til å bade i hav man kan drukne i"

OG

"Den erfarne haveksperten peker på at Atlanterhavet består av vann — et stoff som kan være svært skadelig for mennesker."

:icon_lol:

Endret av uAnonymbruker
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes sånne utfordringer er dødsteite.

Hvis jeg blir utfordret, så kommer jeg ikke til å gjøre det. Og hva enn jeg kommer til å skylde vedkomne, kommer han/hun ikke til å få. Og det kommer jeg til å glede meg over:)

Anonymous poster hash: f4fcc...261
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Christ.. Først neknominations og nå dette.. Enig med AB ovenfor, "dødsteit" er ikke et ord jeg bruker ofte, men i denne sammenhengen passer det bra.. :dry:

Anonymous poster hash: 26c06...e16
  • Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet

Jeg er en isbader. Og det er deilig! Jeg synes dette er en av de bedre diller i sosiale media. Isbading utløser endorfiner! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...