ZIBRA Skrevet 11. juni 2004 #1 Skrevet 11. juni 2004 Hei!! Noen som veit om noen billig og bra take-away Sushi i byn? ( Oslo ) Pleier kjøpe på Majorstuen, men idag skal jeg gå rett fra jobb og til Parkveien sirka. Jobber i sentrum. Har tenkt på Sushi i hele dag, og bare mååååååå ha det!!! ( men vil ikke gå omveier....) Veldig takknemlig for svar!
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2004 #2 Skrevet 11. juni 2004 Nå har du kanskje dratt fra jobben, men jeg skriver allikevel jeg. Det spørs jo hvilken vei du går. Hvis du går gjennom slottsparken vet jeg ikke om noen steder. Men det er en billig take-away i Pilestredet (Bislett?) som mange liker. Selv er jeg ikke kjempefan, men det er smak og behag. Ellers har du Sushi & Wok på Aker Brygge og Alex Sushi ved Solli. Alex er dyrt da. Tror nok det må bli noen omveier på deg jeg altså...
ZIBRA Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2004 Takk for svar, hade gått fra jobben ja.. Men gikk innom Happy Sushi på pilestredet, og den Sushin likte jeg!!
Sommerfugl83 Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 helt utrolig..... :o Gikk inn på mat og drikke forumet for å spørre etter noen bra sushi steder nær pilestredet og så får jeg svar før jeg har spurt til og med Skal flytte og MÅ vite om et sted i nærheten hvor de har god sushi Kan du forklare hvor det (Happy sushi) ligger? Ellers anbefaler jeg alle Sushihuset ved carl berner
Gjest lyna ii Skrevet 15. juni 2004 #5 Skrevet 15. juni 2004 Jeg tror det er to i Pilestredet, pluss en i rundkjøringen på Bislett (tidligere East) Det stedet jeg tenker på heter Lunch Bar (Sushi og Lunch) eller noe sånt. Ser litt shabby ut, men er bra. Er det samme som Happy Sushi?
Gjest lyna ii Skrevet 15. juni 2004 #6 Skrevet 15. juni 2004 Meg igjen - Sushi og Lunch er i Pilestredet 31, over gata for Blitz
Gjest lyna ii Skrevet 15. juni 2004 #7 Skrevet 15. juni 2004 Meg igjen - Sushi og Lunch er i Pilestredet 31, over gata for Blitz
ZIBRA Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2004 helt utrolig..... :o Gikk inn på mat og drikke forumet for å spørre etter noen bra sushi steder nær pilestredet og så får jeg svar før jeg har spurt til og med Skal flytte og MÅ vite om et sted i nærheten hvor de har god sushi Kan du forklare hvor det (Happy sushi) ligger? Ellers anbefaler jeg alle Sushihuset ved carl berner Happy Sushi lgger på samme side som Blitz, men over det store veikrysset. Rett før tunnelen. Har forresten nettopp åpnet en Sushi restaurant på andre siden av veien. Så sa har du å velge mellom!! :-) Kunde spist Sushi hver dag om jeg bare hade penger til det..
Sommerfugl83 Skrevet 18. juni 2004 #9 Skrevet 18. juni 2004 Happy Sushi lgger på samme side som Blitz, men over det store veikrysset. Rett før tunnelen. Har forresten nettopp åpnet en Sushi restaurant på andre siden av veien. Så sa har du å velge mellom!! :-) Kunde spist Sushi hver dag om jeg bare hade penger til det.. Takk og takk Skulle gjerne spist sushi oftere jeg også....
-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #10 Skrevet 18. juni 2004 Har bare spist sushi en gang i mitt liv, men nå fikk jeg virkelig lyst på sushi gitt!
punkyB Skrevet 18. juni 2004 #11 Skrevet 18. juni 2004 Takk for svar, hade gått fra jobben ja.. Men gikk innom Happy Sushi på pilestredet, og den Sushin likte jeg!! Den er veldig god den sushien der. Ligger også en i Holtegata (vis a vis Microbryggeriet) - nesten i krysset med Bogstadveien, billig og bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå