AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Hvilke store drømmer har du for livet ditt, og hva er realistisk? Vil du bli fornøyd med å oppnå de som er innenfor rekkevidde? Mine store drømmer er: - å bo i Oslo - skrive bøker på fulltid - nok penger til å reise dit jeg vil - være slank, kunne bruke de klærne jeg vil. Dette er oppnåelig: - flytte til et finere hus enn der jeg bor nå - i.l.a. 5 år - ta opp skriving på hobbybasis - videreutdanne meg framfor å fortsette i denne krevende drittjobben - innen 5 år - gå ned 5-7 kg, slik at jeg endelig kan føle meg vel - i løpet av 2014. Jeg tror jeg vil bli fornøyd med det jeg kan få til, selv om drømmen om Oslo nok alltid vil være der. Hva med deg?Anonymous poster hash: 362de...bc5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Hvilke store drømmer har du for livet ditt, og hva er realistisk? Vil du bli fornøyd med å oppnå de som er innenfor rekkevidde? Mine store drømmer er: - å bo i Oslo - skrive bøker på fulltid - nok penger til å reise dit jeg vil - være slank, kunne bruke de klærne jeg vil. Dette er oppnåelig: - flytte til et finere hus enn der jeg bor nå - i.l.a. 5 år - ta opp skriving på hobbybasis - videreutdanne meg framfor å fortsette i denne krevende drittjobben - innen 5 år - gå ned 5-7 kg, slik at jeg endelig kan føle meg vel - i løpet av 2014. Jeg tror jeg vil bli fornøyd med det jeg kan få til, selv om drømmen om Oslo nok alltid vil være der. Hva med deg?Anonymous poster hash: 362de...bc5 - Flytte til Bergen - Studere medisin og bli kirurg - Få en Golden Retriever - Trene og holde meg i formAnonymous poster hash: b1f19...b19
Melodey Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Hvilke store drømmer har du for livet ditt, og hva er realistisk? Vil du bli fornøyd med å oppnå de som er innenfor rekkevidde? Mine store drømmer er: - å bo i Oslo - skrive bøker på fulltid - nok penger til å reise dit jeg vil - være slank, kunne bruke de klærne jeg vil. Dette er oppnåelig: - flytte til et finere hus enn der jeg bor nå - i.l.a. 5 år - ta opp skriving på hobbybasis - videreutdanne meg framfor å fortsette i denne krevende drittjobben - innen 5 år - gå ned 5-7 kg, slik at jeg endelig kan føle meg vel - i løpet av 2014. Jeg tror jeg vil bli fornøyd med det jeg kan få til, selv om drømmen om Oslo nok alltid vil være der. Hva med deg?Anonymous poster hash: 362de...bc5 Det er jo bare å flytte til Oslo hvis det er drømmen? Jeg synes ikke det virker så uopnåelig Mine drømmer (som er helt urealistiske og som jeg skammer meg litt over): -Bli leder i en stor viktig bedrift (her er det makt som er ønske) -Skrive en av de beste bøkene skrevet noen sinne -Vinne en nobelpris (ikke i literatur for boken over, en av de andre ) -At alle kommer til å se opp til meg :P:P
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Mine store drømmer som overhodet ikke er realistiske per i dag: - Drive mitt eget store interiørfirma - Bo i California i et hus med hvite overflater - Treffe igjen min store kjærlighet som jeg traff på sinnsykehus Anonymous poster hash: f8165...b24
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Møte noen av verdens største forskere innen teknologi, arkitektur, kvantefysikk, historie osv.. Det anser jeg som en veldig urealistisk drøm fordi jeg er en helt ordinær person fra et lite sted i Norge...
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 - Få en lederstilling - Gifte meg med den rette - Få barn, 2 stk - Villa på Oslo Vest til mange millioner kr - Ha penger til å gjøre det jeg vil, når jeg vil, samt kjøpe det jeg vil, når jeg vil. Anonymous poster hash: 0131a...045
Gjest crazycatlady Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Å bli frisk. Dessverre er det uoppnåelig da sykdommen min er medfødt og uhelbredelig og det ikke finnes noen kur mot den. Skulle ønske et mirakel skjedde så jeg ble frisk. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Drømmer om litt bedre økonomi og mer fritid. Da skulle jeg - vært på x månders spaopphold der kropp og sinn hadde blitt overhalet og pleid - kjøpt inn ny garderobe - skjemt bort ungene litt mer - reist på spennende ferieturer med mine kjære - fått gjort oppussingen av huset ferdig - leid inn dyktig anleggsgartner til hagen og dermed fått realisert alle ideene jeg har - kjøpt ny bil + en bobil - bygd en hytte ved sjøen med egen brygge - hatt økonomi til å leie inn hjelp til vedlikehold av hus, hage, hytte, biler + meg selv Anonymous poster hash: c085a...90a
Gjest Crazycatlady Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Oppnåelige drømmer: -utdanne meg, minimum bachelorgrad. -reise og se verden. -finne et eller flere prosjekt hvor jeg kan hjelpe mennesker eller dyr. -finne en jobb som jeg brenner for og liker. -lære, oppleve og få mer kunnskap. Uoppnåelige eller drømmer som krever litt mer: -flytte utelands. Gjerne Australia eller noe sånt. -bli fotograf. -vinne i lotto sånn at jeg kan realisere alle drømmene på en enklere måte. -starte opp egen kafé. Endret 3. mai 2014 av Crazycatlady
K.B.E Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Jobbe på et teater. Flytte til et av stedene der jeg har venner eller få en venn her jeg bor nå. Reise til Australia. Få stå på scenen igjen. Studere teatervitenskap. Få oppleve Paul McCartney konsert - som jeg faktisk var veldig nær på å få oppleve i London i høst. Treffe en kjendis jeg liker veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Å bli frisk. Dessverre er det uoppnåelig da sykdommen min er medfødt og uhelbredelig og det ikke finnes noen kur mot den. Skulle ønske et mirakel skjedde så jeg ble frisk. Jeg har også en slik drøm - og den er urealistisk, men det er den eneste store drømmen jeg har Anonymous poster hash: 06819...26f
Gjest crazycatlady Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har også en slik drøm - og den er urealistisk, men det er den eneste store drømmen jeg har Anonymous poster hash: 06819...26f Tusen takk og stor tilbake.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 - Flytte til en større by - Ta studiekompetanse og utdanne meg som et eller annet. (Aner ikke hva enda) - Få barn og gifte meg. - Kjøpe leilighet - Få spart opp 25 000 i året på BSU. Anonymous poster hash: a1438...a69
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Hmm, er jo lov å drømme. Oppnåelig: - Å få en skikkelig bestevenn igjen. - At bestefaren min skal få medisiner som virker (han blir dessverre aldri frisk). - Å flytte til utlandet. - Få fire barn. Helst ganske tett, slik at de får et godt bånd seg i mellom (noe jeg alltid ønsket jeg hadde selv). - Vinne maaaange penger i Lotto, eller tjene mange penger selv, slik at jeg blir kjempe rik og kan reise hvor jeg vil i verden når jeg vil. (Er jo en minimal sjanse her ) - Få et klart tegn på om han jeg er med er han jeg burde være med, eller om jeg burde gå. - Reise og utforske alt verden har å by på. - Å bli sett på som en klok, omsorgsfull person som andre liker å være med. (Vet jo ikke om jeg er det). - At jeg gjør det bra på eksamen nå i vår. Uoppnåelig: - Ha en grei svigerfamilie med gode moraler. (Uoppnåelig med familien til han jeg er med nå, dessverre). - At bestefar blir frisk. Anonymous poster hash: 8399d...6bc
Anglofil Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Oppnåelige drømmer: * Bli trent. Slik jeg var før. Langsiktig mål. * Gifte meg igjen og få det bra med min nye kjæreste. * Få barn. * Bli ferdig med masteroppgaven min * Kjøpe meg større leilighet/hus. Selge her jeg bor nå og selge om noen år, når jeg har betalt en del ned på lånet. * Gi ut diktene mine * Få meg katt Uoppnåelige drømmer: * Flytte utenlands. Den sjansen gikk fra meg for lenge siden, og det er nok ingen mulighet for det lenger. * Åpne pannekakehus Mvh Yvonne
Silfen Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Vinne 30 mill på lotto. Da kan jeg gjøre alt annet.
Dricka Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Rikdom i penger En heit mann Et fint hus Kunne reise på fine ferier ofte Å være slank og kunne spise hva jeg vil uten å legge på meg
Gjest lillelarve Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Oppnåelige drømmer: - Flytte til Stavanger - Få barn (når jeg blir litt eldre) - Få en nær venninne - Få jobb (helst der jeg trives godt) - Få baller nok til å klippe opp håret - Ooog reise oftere på ferie, utenfor Norge. Uoppnåelige drømmer/vanskeligere: - Vinne millioner i lotto - Jobbe med sjødyr i et mer tropisk strøk Endret 3. mai 2014 av lillelarve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå