AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Hei! Jeg har fått en skikkelig beinhinnebetennelse. Har løpt veldig mye den siste tiden, ca 5-6mil i uka og før pleide jeg å løpe 3-4 mil. Jeg må nå slutte å løpe og jeg vet seriøst ikke hvor jeg skal fjøre av meg. Jeg er løpenarkoman og synes annen trening ikke "funker" på samme måte som jogging. Med joggingen får jeg ut masse uro. I tilegg har jeg et noe anstrengt forhold til mat. Løpingen hjelper meg til å spise bra! Aner ikke hva jeg skal gjøre. Har kuttet ut joggingen i to dager nå og må gå hele tiden føler jeg. Har så utrolig vanskelig for å holde meg i ro. Noen som har erfaringer med beinhinnebetennelse, det å være løpenarkoman og slite med mat samtidig? Vet at jeg kan svømme, sykle, trene styrke etc, men det gir meg ikke det samme. Anonymous poster hash: ddeff...e5a
miramis Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Gå hardt opp bratt tursti, blir mer sliten av det selv enn løping. Variert underlag er bra og du må bli bedre på å tøye ut for å forebygge.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Hei! Jeg har fått en skikkelig beinhinnebetennelse. Har løpt veldig mye den siste tiden, ca 5-6mil i uka og før pleide jeg å løpe 3-4 mil. Jeg må nå slutte å løpe og jeg vet seriøst ikke hvor jeg skal fjøre av meg. Jeg er løpenarkoman og synes annen trening ikke "funker" på samme måte som jogging. Med joggingen får jeg ut masse uro. I tilegg har jeg et noe anstrengt forhold til mat. Løpingen hjelper meg til å spise bra! Aner ikke hva jeg skal gjøre. Har kuttet ut joggingen i to dager nå og må gå hele tiden føler jeg. Har så utrolig vanskelig for å holde meg i ro. Noen som har erfaringer med beinhinnebetennelse, det å være løpenarkoman og slite med mat samtidig? Vet at jeg kan svømme, sykle, trene styrke etc, men det gir meg ikke det samme.Anonymous poster hash: ddeff...e5a Hvordan type smerter har du? Er de der konstant eller kun innimellom? Hvordan er løpesteget ditt? Har du gode nok sko? Anonymous poster hash: fcc94...b7a
Ferny Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Aldri hatt problemer med mat, men er i perioder svært avhengig av løping selv - for å få ut uro, og ha det bra. Har selv hatt beinhinnebetennelse, det eneste som hjelper er å trappe ned på løpingen. Men som nevnt over her - gå turer i veldig bratt terreng. Det er god trening, og får opp pulsen (nesten mer enn når man jogger i flatt terreng). Dessuten sliter det ikke sånn på beina. Og kjøp nye joggesko, dersom de du har begynner å bli litt gamle. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå