Gå til innhold

Bio-Drain

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke prøvd selv men har lest om ei som har prøvd(shape up) og hun var veldig fornøyd. Hun fikk mer energi og penere hud.

Har tenkt å prøve Bio Drain eller Clean Out selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Bio-Drain i dag. 2-ukers kur. Skal begynne med den på fredag eller lørdag tenkte jeg.

Leste også om det i Shape Up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Bio-Drain i dag. 2-ukers kur. Skal begynne med den på fredag eller lørdag tenkte jeg.

Leste også om det i Shape Up.

Var den dyr?

Er det noen bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det skumleste er vel at man kan risikere å forstyrre væskebalansen i kroppen. Utover det tror jeg slike produkter er ufarlige.

Men den enkleste utrenskningskuren er nok å unngå kaffe, cola osv, og drikke mye vann og urteteer i en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

247 kr eller noe var det jeg betalte. Baserer seg på urter. Må drikke masse vann når man gjør dette. Unngå alkohol, mørkt kjøtt, masse sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at hvis den skulle ha best virkning, skulle man gå på den 3-4 uker. Jeg prøvde, men det hadde ingen som helst virkning på meg. Kasta penga ut av vinduet :roll::ler:

Men men... Det virker ikke på alle. Har hørt om folk som snakker godt om den så du må bare prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde' date=' men det hadde ingen som helst virkning på meg. Kasta penga ut av vinduet [/quote']

Kanskje du ikke følte den hjalp noe, men produktet inneholder også fiber som er bra. Så noe godt kom det sikkert ut av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...