AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Samboer bor i utlandet et halvår, og jeg merker at jeg virkelig begynner å bli frynsete og det tar på nå etter snart et halvt år uten nærkontakt med mennesker. Behovet begynner å bli så sterkt nå at jeg ikke opptrer helt rasjonelt lenger. Jeg har vært vant til, og liker ekstremt mye fysisk kontakt hver dag, får ikke nok. Så kjenner jeg er laangt over tålegrensen nå, og har ikke gått så lenge uten nærkontakt på over 11 år. Det er hardere enn jeg trodde. Og så ble jeg plutselig kontaktet av en gammel flamme, og sårbar som jeg var klarte jeg ikke motstå fristelsen å svare på meldingen. Er det veldig galt av meg, eller forståelig med tanke på situasjonen? Jeg har også ved en anledning eller to muligens flørtet litt for mye med en på butikken. Dårlig samvittighet der og. Og i kveld klarte jeg, sånn bare for å toppe det, å "like" bilde til en annen gammel flamme på instagram. Jeg kjenner jeg blir litt flau over meg selv av å skrive dette, men så desperat har jeg altså blitt etter måneder uten fysisk kontakt. Hvordan har dere som har vært i lignende situasjon taklet dette? Bør jeg skamme meg veldig, eller kan jeg tilgi meg selv? Anonymous poster hash: c4a0b...f97
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Er du mann eller dame? Anonymous poster hash: 9806e...e01
globalagogo Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Skal han være borte et halvt år fra nå, eller er han snart på vei hjem? Patetisk å svare, ja. Hold ut. Dette må du tåle
Gjest Lite nytt Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Er du mann eller dame? Anonymous poster hash: 9806e...e01 Relevans?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Er du mann eller dame? Anonymous poster hash: 9806e...e01 Kvinne. Skal han være borte et halvt år fra nå, eller er han snart på vei hjem? Patetisk å svare, ja. Hold ut. Dette må du tåle Har vært fra hverandre et halvt år, snart på vei hjem. Jeg tåler det, og ville aldri gjort noe bare så det er sagt! Jeg bare savner å bli holdt rundt og strøket på ryggen, det hadde vært nok. Jeg har ingen mannlige venner, og det blir ikke det samme med venninner, det gir ikke samme tilfredsstillelsen for meg. Jeg skal nok holde ut Anonymous poster hash: c4a0b...f97
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Relevans? Bare nysjerrig, hun skrev jo ingenting om det. Anonymous poster hash: 9806e...e01
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Men er det unormalt å bli så påvirket av mangel på fysisk kontakt, er det jeg som er sært skrudd sammen? Eller er det flere som ville lengtet etter å bli holdt rundt etter lang tid alene? Anonymous poster hash: c4a0b...f97
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Du er flink synes jeg.. Jeg hadde vært frynsete etter 1måned... Anonymous poster hash: fc66f...d77
Gjest Blomsterert Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Hold ut. Ikke lett, men flørt og tull med andre lager bare problemer. Eller det KAN bli det. Han er jo snart hjemme :-)
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Du er flink synes jeg.. Jeg hadde vært frynsete etter 1måned... Anonymous poster hash: fc66f...d77 Takk for støtte! Hold ut. Ikke lett, men flørt og tull med andre lager bare problemer. Eller det KAN bli det. Han er jo snart hjemme :-) Skal holde meg i skinnet, patetiskhet be gone! Anonymous poster hash: c4a0b...f97
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Er du mann eller dame? Anonymous poster hash: 9806e...e01 Klarte du virkelig ikke å tyde det? Anonymous poster hash: d1553...21e
Gjest Blomsterert Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Takk for støtte! Skal holde meg i skinnet, patetiskhet be gone! Anonymous poster hash: c4a0b...f97 Du er ikke patetisk da. Bare litt ensom, og vant til bekreftelse og oppmerksomhet fra kjæresten. Men fint du lar vær flørting med andre. Du får sikkert litt dårlig samvittighet. Lykke til og tenke på hvor bra det blir når han er hjemme :-D
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Skjønner at du blir ensom, men hold ut Anonymous poster hash: b200d...8f0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Jeg tror du kommer til å være utro.Anonymous poster hash: 35bda...e8c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 Jeg tror du kommer til å være utro.Anonymous poster hash: 35bda...e8c Der kan jeg opplyse deg om at du tar feil. Jeg er kanskje litt patetisk innimellom, men jeg er ikke upålitelig, viljesvak, ond eller tilbakestående. Anonymous poster hash: c4a0b...f97
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 Der kan jeg opplyse deg om at du tar feil. Jeg er kanskje litt patetisk innimellom, men jeg er ikke upålitelig, viljesvak, ond eller tilbakestående. Anonymous poster hash: c4a0b...f97 ok, hvorfor skriver du denne tråden her da? Anonymous poster hash: 35bda...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #17 Skrevet 2. mai 2014 ok, hvorfor skriver du denne tråden her da?Anonymous poster hash: 35bda...e8c Fordi jeg gjerne vil høre andre sine tanker og erfaringer. Få bekreftelse på at jeg ikke er gal og unormal, og få litt støtte og oppmuntring. Det hjelper ofte å sette ord på ting, og jeg ville jo aldri delt noe så privat med noen irl. Da er det fint å ha muligheten til å skive her og få luftet tankene med andre. Anonymous poster hash: c4a0b...f97
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Går det an å "unlike" et bilde på instagram forresten? Er det bare å trykke en gang til? Kjenner jeg dør litt innvendig av meg selv... Anonymous poster hash: c4a0b...f97
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Jøss...Det som virker galt og unormalt"her jo at du er redd for at du er gal og unormal for ingenting!?! Dette var jo en voldsom tankegang og dårlig samvittighet for ingen verdens ting! Anonymous poster hash: 6bdcd...fe3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #20 Skrevet 3. mai 2014 Går det an å "unlike" et bilde på instagram forresten? Er det bare å trykke en gang til? Kjenner jeg dør litt innvendig av meg selv... Anonymous poster hash: c4a0b...f97 Ja, du kan unlike ved å trykke en gang til, men den du likte bildet til har jo uansett sett at du har likt bildet Anonymous poster hash: 971e5...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå