Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere om at typen min hele tiden maser om at jeg må begynne å trene for å få muskler?

Jeg har slank kropp med naturlig stor fast rumpe, tynn mage og fine lår. Får hele tiden kompliment om kroppen min. Men typen min er tydeligvis ikke fornøyd.

Om jeg sier at en annen jente har fin kropp, svarer han med å si: ja, må komme deg på trening. Jeg er rimelig lei

Av å høre dette. Og jeg er fornøyd med min egen kropp, men må vel snart begynne å

Bygge muskler for han ødelegger det.

Hva hadde dere gjort ?

Anonymous poster hash: 7c705...d72

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hva mener dere om at typen min hele tiden maser om at jeg må begynne å trene for å få muskler?

Jeg har slank kropp med naturlig stor fast rumpe, tynn mage og fine lår. Får hele tiden kompliment om kroppen min. Men typen min er tydeligvis ikke fornøyd.

Om jeg sier at en annen jente har fin kropp, svarer han med å si: ja, må komme deg på trening. Jeg er rimelig lei

Av å høre dette. Og jeg er fornøyd med min egen kropp, men må vel snart begynne å

Hva hadde dere gjort ?

Bare si at du er fornøyd med kroppen din.

AnonymBruker
Skrevet

Si at du er fornøyd sånn som du ser ut nå? Verre er det ikke.

Anonymous poster hash: a562d...1bc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har nok sagt det, men det driter vel han i

Gjest Whitestripes
Skrevet

Hva hadde dere gjort ?

Jeg hadde bedt han passe sine egne saker, og om jeg ikke er bra nok, står han fritt til å finne seg en annen. Spør om han hadde sagt noe sånn til andre mennesker, og hvis ikke, hvorfor skal det være greit å si det til deg?

• Liker 2
Skrevet

Hvis kjæresten min hadde mast hele tida om at jeg burde forandre på kroppen min, klærne mine, mer/mindre sminke osv. hadde jeg blitt forbanna! Hvis det er en liten ting han sier sin mening om gjør det jo ingenting. Vil at kjæresten min skal være ærlig. Men hvis han klaga på åssen jeg så ut og sammenligna meg med andre jenter og sa "sånn synes jeg du skal se ut" hadde jeg bedt han pelle seg ut og aldri komme tilbake! For jeg vil ikke være sammen med noen som ikke er fornøyd med den jeg er fra før av :)

• Liker 4
Skrevet

Herregud for en tåpe. Du får si til ham at du er helt fornøyd med kroppen din og be ham gi faen i å komme med sånne kommentarer. Greit at man vil at kjæresten skal synes en ser bra ut, men han har da blitt sammen med deg og vet hva han har gått til. Det viktigste er at DU er fornøyd med deg selv.

• Liker 3
Gjest Chloe87
Skrevet

Hadde aldri giddet å kaste bort tiden min på en fyr som ikke er fornøyd med meg som jeg er! Du fortjener bedre!

Skrevet

Er han perfekt, da?

Uansett ikke ditt problem at du ikke har så mye muskler som han ønsker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har nok sagt det, men det driter vel han i

ja da e han en hæstkuk å du burde slå opp med han.

Anonymous poster hash: 922d6...655

• Liker 1
Skrevet

Og hvilke gode grunner har du til å ikke høre på han? Du kommer til å se bedre ut og du får brukt energien din på annet enn å irritere deg over gode råd. Jeg og en stor andel menn er temmelig lei av utrente jenter som tror at det å være slank er nok til å tilfredsstille oss som trener og ser bra ut.

Skrevet

Er han 17? Milde Moses, jeg håper han tar til fornuften snart og skjønner hvor tåpelig han er!

AnonymBruker
Skrevet

Og hvilke gode grunner har du til å ikke høre på han? Du kommer til å se bedre ut og du får brukt energien din på annet enn å irritere deg over gode råd. Jeg og en stor andel menn er temmelig lei av utrente jenter som tror at det å være slank er nok til å tilfredsstille oss som trener og ser bra ut.

Haha, de fleste menn liker ikke mandige/trente jenter, men sunne, slanke jenter med former.

Anonymous poster hash: feeb6...8e0

Skrevet (endret)

Ser han ut som Chris Hensworth selv eller? Hvis ikke kan han holde munn

Endret av Rosewood
AnonymBruker
Skrevet

Haha, de fleste menn liker ikke mandige/trente jenter, men sunne, slanke jenter med former.

Former her på Kg betyr jo 10-15 kilo overvekt.

Anonymous poster hash: 0d633...7e9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er nettopp sunne, slanke jenter med former de blir av å trene styrke. Å kalle dvakse, tynne utrente jenter sunne og slanke, er en ren misforståelse. Endret av Teeden
Gjest Chloe87
Skrevet

"Oss menn som trener og ser BRA ut". Æsj, sånne som deg er grunnen til at jeg skygger banen for disse forfengelige og selvgode mannfolka som det finnes mange av på treningsstudio, dere er til å spy av!
AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp sunne, slanke jenter med former de blir av å trene styrke. Å kalle dvakse, tynne utrente jenter sunne og slanke, er en ren misforståelse.

Man får ikke former av å trene, man får mindre former. (Mindre pupper, mer maskuline bein)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.55 cm høy

Og veier 48 kg.

Former her på Kg betyr jo 10-15 kilo overvekt.

Anonymous poster hash: 0d633...7e9

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hva hadde dere gjort ?

Fuck off og vis fingern. Det hadde jeg sagt og gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...