AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg trenger meninger rundt det å trene med alkohol i kroppen. Det jeg vet fra før er at det er større sjanse for å skade seg? Snakker om 1-3 glass vin, 1-3 flasker øl. Anonymous poster hash: 8e1c4...eb1
Gjest Runforit Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Les dette: http://www.nrk.no/livsstil/advarer-mot-alkohol-for-trening-1.8035656
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Les dette:http://www.nrk.no/livsstil/advarer-mot-alkohol-for-trening-1.8035656 Takk Tatt meg 1 glass vin og vurderte frem og tilbake om jeg burde vente til imorgen før jeg tok min treningsøkt. Jeg trener 3 ganger i uken og ble syk på mandag, frisk idag. Fikk et sekund dårlig samvittighet for en uke med bare 2 treningsøkter. Anonymous poster hash: 8e1c4...eb1
Gjest Runforit Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Takk :)Tatt meg 1 glass vin og vurderte frem og tilbake om jeg burde vente til imorgen før jeg tok min treningsøkt. Jeg trener 3 ganger i uken og ble syk på mandag, frisk idag. Fikk et sekund dårlig samvittighet for en uke med bare 2 treningsøkter. Anonymous poster hash: 8e1c4...eb1 Et glass er jo ikke all verden, men er ikke beste forutsetningen for en god økt. Om du har vært syk noen dager så gi heller kroppen en ekstra fri/hviledag der den får være helt frisk og så smeller du til med et par gode økter i helgen når du har fri
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Et glass er jo ikke all verden, men er ikke beste forutsetningen for en god økt. Om du har vært syk noen dager så gi heller kroppen en ekstra fri/hviledag der den får være helt frisk og så smeller du til med et par gode økter i helgen når du har fri Lurt Skulle sett på det sånn... Føler meg veldig slapp og utrent, men kanskje det er influensaen som sitter i ennå Takk Anonymous poster hash: 8e1c4...eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå