Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var man i gang med å finne klær til konfirmasjon i år igjen! Hva synes dere om jumpsuit (selvfølgelig med noe smykker, og pumps) som gjest i konfirmasjon?

Har enda ikke funnet den jeg vil ha.. Så hvis noen vet om noen som selger fine jumpsuits, så er det bare å dele link :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatter ikke folk orker å gå i det, man må jo kle helt av seg hver gang man skal på do?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå spørs det jo helt hvilken jumpsuit det er. Det er stor forskjell på hel-dress, enn jumpsuit som går under rumpa.

Anonymous poster hash: 7ff11...f61
Gjest Evans
Skrevet (endret)

Det er utrolig mange fine jumsuits! Selv syns jeg det er like fint som kjole, så jeg syns det er helt greit. Har selv kjøpt en ny som jeg skal ha i et bryllup til sommeren :)

Kjøpte min nye på ebay, men mango har mange fine - veldig mye svart og hvitt vel og merke.

Ellers har jeg fra HM og mango. Veldig fornøyd.

Endret av Evans
AnonymBruker
Skrevet

Ser egentlig på det som en smakssak, og at det er en grei erstatning for kjole for de som ønsker det. Men personlig synes jeg kanskje at det blir seende litt stivt ut hvis resten stort sett har på seg bunad.

Anonymous poster hash: 6dda2...77a
Skrevet

Er nok like mange i kjole/pent antrekk som bunad, i denne konfirmasjonen, så akkurat det er nok ikke noe problem! Ikke har jeg bunad heller, for den sakens skyld, Og kommer ikke til å kjøpe en bunad for å gå i konfirmasjon heller :)

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha noe over skuldrene hvis det er kirkekonfirmasjon. En lys grå dressjakke er sikkert fint.

Kanskje et belte, hvitt eller gull kanskje. Noe enkelt i halsen.

Anonymous poster hash: 0b69d...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...