AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Tenkte lage en tråd for oss som har produkter vi angrer på at vi kjøpte! Jeg angrer på å ha kjøpt en håndkrem fordi den lukter som det gjør hos tannlegen! Angrer også på å ha kjøpt en tangle teezer børste som ikke grer håret ordentlig. Hva er dine bomkjøp? Anonymous poster hash: 8bd40...179
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Produkter fra et hjemme-partymerke som luktet veldig lite godt. Jeg kastet dem. Endret 2. mai 2014 av Hoppetaujenta
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Den der mascaraen hvor halvparten består av en hvit guffe du skal bruke før du tar på den svarte mascaraen.. Hahah jeg så ut som et uhyre med klumpete, halveis hvite øyenvipper Anonymous poster hash: 3137f...1cf 1
Gjest Lypcha Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Kjøpte en ansiktskrem fra iherb. Når jeg åpnet den så stinket det værre enn den gamle mugne vaskekjelleren til farmor. Tenkte å smøre meg med den et par ganger så jeg kanskje ble vant til lukten, men det endte med hodet langt nedi doskåla... Æsj!! Skikkelig bomkjøp.
Gjest earthquake Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Victoria's Secret Body Mist! Alle av dem, har bestilt 6 stykker og likte ingen. Lukter veldig billig og syntetisk, kunne like godt ha kjøpt for 20 kr på H&M. REN Detox Mask, gjorde absolutt INGENTING for huden min. Ble ikke verre, men så heller ingen forskjell, så den ble gitt bort.L'oreal Studio Secrets Primer. Kjøpte denne basert på en omtale på youtube, men verre primer skal du lete lenge etter. Den er sinnsykt tykk, vanskelig å smøre ut og får foundationen til å se helt jævlig ut. Denne ble også gitt bort etter bare to bruk. Dior Eye Prime. Sjeldent jeg har noe dårlig å si om Dior sine produkter, men denne var helt forferdelig. Samme som den nevnt over, bare 10 hakk verre. Kjempehard og totalt umulig å få jevnt fordelt på øyelokket, selv når jeg varmer den litt opp med fingrene. Gitt bort.Red Cherry #43. Jeg bruker løsvipper så og si hver dag og liker vipper som Ardell Wispies, Demi Wispies og andre wispye vipper. Disse var ganske like ardell sine, bare litt lengre i ytterkant. Trodde jeg. De når meg nesten opp til øyenbrynene, føler meg som en dragqueen med dem på, og det verste er at jeg bestilte 10 par
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Hudpleie fra Clinique og REN. Hallo rødflammet, stram og oljete hud!
Moschino Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Lancome Vissionaire ansiktskrem. Tror den gir faktisk for mye fuktighet til min tørre hud. Blir veldig oljete i huden av den! Anbefales ikke (men så er jeg bare 22 år, så den passer nok mye bedre for eldre hud)
Piken2 Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Alt fra REN. Signerer den høyere opp her med rødflammet, oljete og stram hud. Evagarden double wear. Den sitter bare ikke på huden min, og smitter hvis jeg gir noen en klem eller tar meg i ansiktet. Emergin c sin hydra vitalizer. Etter en halv krukke må jeg bare innse at den slettes ikke gjør noe for meg. Ikke gir den nok fukt-selv med fuktserum under, ikke gjør den noe spesielt. Ikke bomkjøp kanskje, men har nå stått urørt i 2 mnd. Loreal sin shampo for sensitiv hodebunn. Den gjør hodebunnen min tørr og klør enda mer. Biotherm sin deo uten aluminium. Er sikkert et greit produkt, men ok med deodoranter som holder gjennom en hel dag og ikke gjør at du stinker svette på trening. En leppestift fra Guerlain med speil. Ble overtalt på parfymeriet om at fargen var frisk og flott til meg, selv følte jeg den bar hakket for orange. 450 kroner rett ut av vinduet. Kom hjem og sminket meg til fest, tok på leppestift, og kastet den.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 All foundation fra Chanel. Har prøvd flere forskjellige men er ikke fornøyd med noen av de. Anonymous poster hash: c11bd...889
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Foundation fra clarins. Sitter forsåvidt greit på, men da jeg kom hjem og fikk den i bedre lys så var det jo glitter i den -_- Anonymous poster hash: 8a7dc...c3e
Gjest Ingaborga Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Prøvde shampoo og balsam fra garnier fructis, funket ikke i det hele tatt for meg og mitt hår, ble brukt til å shave leggene. Mascara fra bikbok(kjøpte på salg, ville ha en mascara som ikke ga så mye volum eller lengde, men den mascaraen er såvidt at farger av litt på vippene mine). Liker true match foundationen, men kjøpte en som jeg trodde jeg skulle bli blek nok til å bruke i vinter, tok feil. Neutral sin deo, var klissete. En av sterilans deoer, lilla, funker forsåvidt greit, men får hodepine og blir kvalm av lukta. Alt av lipglosser jeg har kjøpt, greier det bare ikke. Eos, den legger seg bare som et tykt lag på leppene mine, og gir ikke fuktighet.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Absolutt alt jeg har prøvd fra EmerginC (og det er ikke lite). Møkkaserie som ødela huden min helt. Trodde den skulle være en bra hudpleieserie, på linje med Decleor. Men den er nok heller på samme nivå som Garnier og Loreal. Hvis ikke enda dårligere. Anonymous poster hash: a62d3...09f
elise00 Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Victoria's Secret Body Mist! Alle av dem, har bestilt 6 stykker og likte ingen. Lukter veldig billig og syntetisk, kunne like godt ha kjøpt for 20 kr på H&M. L'oreal Studio Secrets Primer. Kjøpte denne basert på en omtale på youtube, men verre primer skal du lete lenge etter. Den er sinnsykt tykk, vanskelig å smøre ut og får foundationen til å se helt jævlig ut. Denne ble også gitt bort etter bare to bruk. Haha, disse produktene elsker jeg. Har brukt de i flere år. Rart hvor individuelt sånne ting er. Jeg har et produkt jeg angrer på å ha kjøpt i det siste, og det er den dusjsåpen som liksom er krem i tillegg, Nivea in shower body milk. Den er sykt klissete og ekkel. Gikk i søpla med en gang.
Slik Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 emergin c spf 30 tinted. Tørket ut huden min + at jeg ble solbrent selv om jeg smurte hver 2. time.
Gjest Achlys Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Diorskin forever foundation. Har prøvd med både beautyblender og to forskjellige koster, den legger seg oppå huden uansett. Ser ut som noen har blåst sand på ansiktet mitt kanskje jeg bare har vært uheldig.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Flytende foundation fra Beauty Without Cruelty. Forferdelig ekkel konsistens, og resultatet er kakete og skjoldete hud. Anonymous poster hash: 325c0...ac9
Djungelvrål Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Vichy LiftAktiv Retinol HA. Gjorde huden rød også fikk jeg endel kviser. Møkkaprodukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå