Gjest nokaa Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg flyttet akkurat til Stavanger og kjenner ingen her. Kjenner at jeg savner å ha noen bekjente som jeg kan møte og være med. Kjæresten min er herfra, men jeg synes det er kjedelig og alltid måtte være med han og hans venner. Det hadde vært hyggelig om det var noen i samme situasjon, eller noen i området som kunne tenkt seg å bli kjent
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Hvilken aldersgruppe tenker du? Jeg er fra og bor i Stavanger, og liker alltid nye bekjentskap men er i 30 årene og har barn. Kanskje det blir feil for deg?Anonymous poster hash: 89a61...7d3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Hvilken aldersgruppe tenker du? Jeg er fra og bor i Stavanger, og liker alltid nye bekjentskap men er i 30 årene og har barn. Kanskje det blir feil for deg?Anonymous poster hash: 89a61...7d3 Hvorfor skulle det være feil? Jeg er ei i tidlig 20-årene som har en bestevenninne i 30-årene, med barn og mann. Hun er aldri med på fest i helgene, men vi deler likevel alt og har forståelse og deler likevel Vi har til felles at vi prøver å lære oss lage mat, vi liker å gå turer, er glad i kake og film etc Jeg er ikke TS, men måtte bare kommentere denne Anonymous poster hash: 55269...215
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Stemmer det, men alle er jo ulike og det er ikke alltid folk har samme oppfatning av ting-selv om jeg er enig. Fra mitt ståsted er det ikke noe problem:)Anonymous poster hash: 89a61...7d3 1
Gjest nokaa Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Hvilken aldersgruppe tenker du? Jeg er fra og bor i Stavanger, og liker alltid nye bekjentskap men er i 30 årene og har barn. Kanskje det blir feil for deg?Anonymous poster hash: 89a61...7d3 Alder er ingen hindring for meg. Jeg er selv i tyveårene, men jeg er ute etter nye bekjentskaper uavhengig av alder :-)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Dette underforumet kan kanskje være greit å se nærmere på; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=13 Anonymous poster hash: 7996e...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå